اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سيندرلا سر از خليج‌ فارس درآورد

سيندرلا، داستان مشهور وكهني است كه با تغييراتي كوچك در بسياري از زبان‌ها و فرهنگ‌هاي دنيا وجود دارد. «حمده و فيسيكرا» هم نسخه سيندرلا در خليج‌فارس است!


سيندرلا سر از خليج‌ فارس درآورد

سيندرلا، داستان مشهور وكهني است كه با تغييراتي كوچك در بسياري از زبان‌ها و فرهنگ‌هاي دنيا وجود دارد. «حمده و فيسيكرا» هم نسخه سيندرلا در خليج‌فارس است! در اين داستان حمده دختري است كه به كمك يك ماهي جادويي به نام فيسيكرا به آرزوهاي بزرگ خود مي‌رسد و با شاهزاده‌اي ازدواج مي‌كند. اين قصه كلاسيك و فولكلور حاشيه جنوبي خليج‌فارس در حوزه ادبيات عربي كودكان به تازگي از سوي انتشارات بلومزبري قطر در جشنواره ادبيات دريايي دوحه رونمايي شد. نويسنده اين داستان كلثوم الغانم، استاد روان‌شناسي دانشگاه قطر است كه اثرش را در كتابي به همراه نقاشي‌هاي بسيار زيبا با همكاري بلومزبري قطر و دبيرخانه جشنواره ادبيات دريايي دوحه منتشر كرده است. نويسنده اثر از استادان برجسته جنوب خليج‌فارس است كه علاوه بر عضويت در تحريريه مجله تمثيلات فولكلور قطر، رئيس هيئت داوران جايزه ملي ادبيات كودكان نيز هست و بر تاريخ فرهنگ و تمدن در منطقه تسلط دارد. كلثوم الغانم چند روز پيش در مراسم رونمايي از كتابش در جشنواره ادبيات دريايي هم حضور يافت و چند نسخه عربي و انگليسي كتابش را براي مخاطبان امضا كرد. در چند روز اخير علاوه بر نسخه عربي، نسخه انگليسي كتاب هم فروش خوبي در سراسر دنيا داشته است.

منبع : مجله شهرزاد

سيندرلا سر از خليج‌ فارس درآورد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج