adexo3
۱۱۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اين نوزاد تپل

یك زن مصري در رويدادي نادر، نوزادي به وزن ۶ كيلو و ۵۰۰ گرم به دنيا آورد. خبرگزاري الشرق الاوسط مصر با اعلام اين خبر افزود: «اين كودك سنگين‌ترين نوزادي است كه تا‌كنون به دنيا آمده است و هيام مصطفي، نام مادر ۳۳ ساله‌اي كه اين نوزاد را به دنيا آورده است دركتاب ركوردهاي جهان (گينس) ثبت مي‌شود.»


اين نوزاد تپل

يك زن مصري در رويدادي نادر، نوزادي به وزن 6 كيلو و 500 گرم به دنيا آورد. خبرگزاري الشرق الاوسط مصر با اعلام اين خبر افزود: «اين كودك سنگين‌ترين نوزادي است كه تا‌كنون به دنيا آمده است و هيام مصطفي، نام مادر 33 ساله‌اي كه اين نوزاد را به دنيا آورده است دركتاب ركوردهاي جهان (گينس) ثبت مي‌شود.» دكتر عمرو عبدالكريم متخصص بيماري‌هاي زنان و زايمان و پزشك معالج اين زن مصري مي‌گويد: «به محض تولد طبيعي اين نوزاد غافلگير شديم. تصور ما اين بود كه ابتلا به بيماري، موجب افزايش وزن اين نوزاد شده است. به همين علت فورا يكي از پزشكان متخصص كودك را براي معاينات و بررسي‌هاي لازم احضار كرديم.» اين پزشك اضافه مي‌كند: «جالب آن‌كه بر خلاف پيش‌بيني ما، همه آزمايش‌ها و معايناتي كه از قلب، كليه، كبد و ديگر اعضاي اين كودك صورت گرفت ثابت كرد، كودك واقعا در وضع طبيعي است و از هيچ بيماري و نقص و عيبي رنج نمي‌برد و وزنش به‌طور طبيعي بالا است.» پزشك معالج با تعجب مي‌گويد: «چنين چيزي نديده بودم. وزن طبيعي هر نوزاد كه متولد مي‌شود 5/2 كيلو تا 5/3 كيلو است. البته گاهي اين مقدار به 4 كيلوگرم هم مي‌رسد كه البته چنين چيزي كم پيش مي‌آيد ولي اين يكي، همه ما را انگشت به دهان كرد. خوشحاليم كه به هر حال نوزاد سالم است.»

منبع : مجله شهرزاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج