اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۶۶۷
۳ نظر
۵۸۷۱
۳ نظر
۵۸۷۱
پ

کوچولو های متولد فروردین را الان بشناسید ؟!

آیا می‌دانستید فلز ماه فروردین آهن است؟ آیا می‌دانستید سنگ ماه فروردین الماس است؟ و آیا این را هم می‌دانستید که این دو سخت‌ترین مواد شناخته شده هستند؟

کوچولو های متولد فروردین را الان بشناسید ؟!

کوچولو های متولد فروردین را الان بشناسید ؟!

برترین ها: آیا می‌دانستید فلز ماه فروردین آهن است؟ آیا می‌دانستید سنگ ماه فروردین الماس است؟ و آیا این را هم می‌دانستید که این دو سخت‌ترین مواد شناخته شده هستند؟ خب اگر قبلا این چیزها را نمی‌دانستید بدیهی است که از حالا به بعد متوجه خواهید شد چه غائله‌ای پیش رو دارید! البته اگر همچنان این جملات برای‌تان مجهول است، ما قضیه را روشن می‌کنیم. دست بر قضا شاید شما با کودکی در دور و اطراف خود مواجه باشید که متولد ماه فروردین است و چه بسا شما والدین کوچولویی باشید که در این ماه متولد شده. پس همین‌جاست که غائله رو می‌شود. فکر هرگونه حکم کردن به این بچه را از سرتان بیرون کنید. از این‌که مستقیم و با قاطعیت به او دستور بدهید و قوانین‌تان را برایش دیکته کنید، بپرهیزید چون بدون هیچ تردیدی این کودک متولد فروردین شماست که حکمران مطلق خانه خواهد بود و اگر قصد دارید برای تصاحب جایگاه قدرت در خانه به جنگ مستقیم با او بروید، پس از همین حالا بدانید که راه به جایی نخواهید برد. اولین واکنش او در برابر اولین کنش شما خالی کردن یک لیوان چای داغ بر سر خودش است. شاید هم با قاشق محکم بر سر و صورت خود بکوبد! طبیعی است که شما به عنوان پدر و مادر تاب کوچک‌ترین مشکلی برای فرزندتان را ندارید. بنابراین قافیه را در اولین قدم باخته‌اید چون این بچه در همان ابتدا می‌خواهد تکلیفش را معلوم کند. آیا در این خانه او رئیس است یا شما؟


مراقب باشید!

تعجب نکنید، اگر زودتر از بقیه بچه‌های هم سن و سالش راه افتاد یا حرف زدن را شروع کرد. باید خیلی مراقبش باشید چون به شدت مستعد صدمه زدن به خودش است. چاقو و قیچی و خلاصه هر وسیله خطرناکی را دور از دسترس کودک متولد فروردین نگه دارید چون از این چیزها هراسی ندارد و حواس‌تان باشد که خودش را نسوزاند چرا که ترجیح می‌دهد به جای پذیرفتن توصیه شما درباره داغ بودن آتش خودش این واقعیت را تجربه کند! در چنین مواقعی بهتر است از زبان گرم و نرمی برای مخالفت با خواسته‌اش استفاده کنید، چون در غیر این صورت انگشت کوچکش را در برابر مخالفت سرسختانه شما بالا می‌برد و این یعنی آغاز لجبازی بی‌پایان او! احتمالا وحشت کرده‌اید هر چند که حق با شماست اما بهتر است به جای ترسیدن کفش آهنین به پا کنید و برای سال‌های درازی که قرار است این کوچولوی دوست داشتنی را به سمت مسیر درستی در زندگی‌اش هدایت کنید، آماده شوید.


جمعی از اضداد

بی‌تردید بچه‌های متولد فروردین جزء لجبازترین‌ها هستند! سماجت آن‌ها گاهی واقعا شکل آزاردهنده‌ای پیدا می‌کند. اما این کوچولوها که شمایل ظاهری‌شان معمولا قوی است روحیه قدرتمندی هم دارند. اگرچه بچه‌های صاف و ساده‌ای هستند و اگر کسی پا روی دم‌شان نگذارد همواره رفتار ملایمی خواهند داشت. عجیب است اما بچه‌های متولد فروردین جمعی از اضداد هستند، هرچند اگر راه و رسم رفتار با آن‌ها دست‌تان بیاید همه چیز آرام خواهد بود.


دست و دلباز و البته خطرناک!

همه چیز به آن وحشتناکی هم که شما تصور می‌کنید، نیست. این بچه‌ها در عین حال که می‌توانند با خشم خود غوغایی به پا کنند اما در مواجهه با هم سن و سال‌های‌شان بسیار دست و دلباز هستند. آن‌ها خیلی راحت وسایل و اسباب بازی‌های‌شان را با دوستان خود تقسیم می‌کنند بدون این‌كه کوچک‌ترین خساستی از خود به خرج دهند اما به شرط این‌که بقیه هم همین قدر صادقانه با آن‌ها رفتار کنند چون در غیر این صورت روی دیگر اخلاق‌شان که همان خشم غیر قابل مهار این بچه‌هاست، نمایان می‌شود و در آن صورت دیگر سخت می‌توان اوضاع را کنترل کرد.


شاگرد تنبل کلاس!

یک نفس عمیق بکشید و خودتان را برای باقی ماجرا آماده کنید. دور همچنان دور خصوصیاتی است که تن هر پدر و مادری را می‌لرزاند! در همین راستا بهتر است بدانید که این بچه‌ها وقتی کمی بزرگ‌تر می‌شوند و به مدرسه می‌روند، شما را دچار چالش جدیدی خواهند کرد! بچه‌های متولد فروردین در انجام تکالیف مدرسه خیلی رسمی و علنی کوتاهی می‌کنند. سعی نکنید هم سن و سال‌هایش را الگوی او قرار دهید چون اوضاع نه تنها بهتر نمی‌شود که بدتر هم خواهد شد! بی‌تعارف باید بدانید که اگر در دوران مدرسه راه رفتار با این بچه‌ها رااشتباهی بروید، کاملا مستعد این هستند که در زمره شاگرد تنبل کلاس خودنمایی کنند! البته نگران نباشید چون به راحتی می‌توانید این اوضاع را تغییر دهید. به هر حال او عاشق جنگیدن و برتری است پس فقط کافی است یک روز خیلی ملایم به او بگویید: «می‌دانستی تو در جمع شاگرد تنبل‌های کلاس هستی! البته برای ما فرقی نمی‌کند چون چه زرنگ باشی و چه تنبل، ما عاشقت هستیم.» خب! حالا خودتان را کنار بکشید و فقط تماشا کنید. ورق کاملا برمی‌گردد. او خودش را در قالب مبارزی تصور می‌کند كه باید از سد همه رقبا عبور کند و آن وقت آنقدر درس می‌خواند که زودتر از حد تصور شما به یکی از بهترین‌های کلاسش تبدیل خواهد شد! یعنی واقعا کسی جرات دارد از این بچه‌ها جلو بزند؟


کتاب‌خوان‌های کوچک

بچه‌های متولد فروردین عاشق مطالعه‌اند. البته شاید با مدرسه رابطه خوبی نداشته باشند اما کتاب و کتاب خواندن روزی برای آ‌ن‌ها مهم‌ترین نقش را در زندگی‌شان خواهد داشت. این فرصت را برای‌شان مهیا کنید. اجازه دهید کتاب بخوانند، چون خیلی چیزها را از همین کتاب‌ها یاد می‌گیرند. البته اصلا بعید نیست اگر لابه‌لای کتاب‌های او كتابی با عنوان اصول مدیریت پیدا کنید. به هر حال بچه‌های متولد فروردین ذاتا رئیس هستند و در آینده در هر زمینه کاری به کمتر از رئیس بودن قناعت نمی‌کنند.


خوش قلب‌های خوش‌بین

خوش قلبی و به تبع آن خوش‌بینی ذاتی این بچه‌ها گاهی آنقدر شدید می‌شود که اصلا بعید نیست بابت آن در زندگی خود بارها و بارها ضربه بخورند. این بچه‌ها که قصه دیو و پری را خیلی زود باور می‌کنند، وقتی در زندگی با آدم‌های بدذات روبه‌رو می‌شوند ضربه‌های کاری خواهند خورد. اما به هر حال آن‌ها آنقدر این قبیل اتفاقات را تجربه می‌کنند تا بالاخره به این باور برسند که دیو و پری در کار نیست. هر چه هست در همین آدم‌های مثل خودشان است. چه خوبی‌ها و چه بدی‌ها.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام فتاحی

      با سلام ، لطفا از ماههای بعدی هم مانند کوچولوی فروردین را الان بشناسید مطالب نوشته و لطفا ایمیل کنید.

    • poneh

      اصلا درست نگفتین من خودم فروردینی و بچه ام هم فروردینی هست تعریف نباشه از همه بچه ها مودب تر و فهمیده تر و حرف گوش کن تر هست اون به تربیت خانواده بستگی داره اون جور که شما نوشتین از چاقو و چه میدونم قیچی دور نگهشان دارید که انگار بیمار روانی هستند!!!!!!!!

    • من

      کاملا درست میگید من فروردینی هستم خیلی لجباز یعنی بیش از حد تصور تمام چیز ها درست بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج