۱۲۱۱۳۰۷
۱۷۹۲
۱۷۹۲
پ

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

یکی از زیباترین لحظه های زندگی زن و شوهرها زمانی است که متوجه می شوند قرار است به زودی صاحب فرزند شوند.

برترین‌ها: یکی از زیباترین لحظه های زندگی زن و شوهرها زمانی است که متوجه می شوند قرار است به زودی صاحب فرزند شوند. اینکه می گویند، بچه ثمره زندگی است، راست می گویند. کودکان هیجان و شادابی ویژه ای را به خانه می آورند که لذت آن را نمی توان به هیچ شادی دیگری تشبیه کرد.

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

اما اینکه زنان چطور این مساله را به همسرانشان بگویند نیز هیجان بسیاری دارد. شاید دوست داشته باشید به روشی کاملا خاص و دوست‌داشتنی این خبر را به همسر خود بگویید. اگر ایده خاصی در سر ندارید، شاید روش‌های پایین برایتان جالب باشد.

پوستر فیلم

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

اگر همسر شما به فیلم یا بازی علاقه بسیاری دارد، می توانید از این علاقه برای بیان بارداری خود به او استفاده کنید. به طور مثال، یک پوستر فیلم درست کنید. نام فیلم را «کودک» بگذارید و موعد تولد او را زمان انتشار فیلم بیان کنید. برای تصویر آن نیز می توانید از عکس تست مثبت بارداری استفاده کنید. این روش بسیار جالب، جدید و متفاوت است و همسرتان از دیدن آن هیجان زده خواهد شد.

نقاشی خود و همسرتان

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

همه دوست دارند زیبا نقاشی کنند. اما برای این منظور لازم نیست یک نقاش حرفه ای باشید. با ساده ترین فرم تصویرنگاری همچون نقاشی های دوران کودکی می توانید به زیباترین و جالب ترین روش ممکن، بارداری خود را به اطلاع همسرتان برسانید. خود و همسرتان را نقاشی کنید و در قسمت شکم خود، یک کودک به شکل خودتان به صورت افقی بکشید تا معلوم شود یک نوزاد دوست داشتنی در شکم دارید. مطمئن باشید این نقاشی را تا همیشه نزد خود نگاه خواهید داشت.

کتاب داستانی

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

برای بیان بارداری خود به همسرتان، ایده ای خلاقانه برایتان داریم. یک کتاب درست کنید. نه کتاب الکی و بی ارزش. برای طراحی روی جلد آن زمان صرف کنید و موضوع نام کتاب را نیز مرتبط با باراداری و تغییر روند زندگی و هیجانی که قرار است به زندگیتان وارد شود، انتخاب کنید. برای صفحات داخلی آن نیز چندین صفحه در مورد رویدادهایی که قرار است پس از این برای او پیش بیاید، بنویسید.

تی‌شرت مخصوص

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

اگر همسرتان اهل پوشیدن لباس های اسپرت و تی‌شرت هست، برای او تی‌شرتی به رنگ دلخواه سفارش دهید که روی آن نوشته شده باشد: «بابا» . برای خنده دار شدن این ایده حتی می توانید پیکانی هم به سمت بالا به سمت صورت همسر خود بکشید تا قشنگ پدر شدن او را نشان دهد. برای اهدای این تی‌شرت می توانید صبح که می خواهد سرکار برود آن را در میان لباس هایش بگذارید.

اشاره‌های غیرمستقیم

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

هیچ چیز جالب تر از این نیست که در و دیوار خانه را پر کنید از نشانه های غیر مستقیم. به طور مثال، می توانید روی مایع دستشویی بنویسید: «یک نان گرد و کوچولو در فر است» یا جمله های خلاقانه ای که خودتان به ذهنتان می رسد و می تواند اشاره ای به باردار بودن داشته باشد.

کارت پستال

روش‌های گفتن خبر بارداری به عشقتان!

می توانید برای بیان بارداری خود به همسر و دوستان از ایده کارت پستال استفاده کنید. یک کارت زیبا طراحی کنید و روی آن بنویسید که باردار هستید. یکی از آنها را به همسر و باقی را به دوستان خود هدیه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج