۱۳۹۰۸۰۴
۷۷۲
۷۷۲
پ

از بین بردن چربی صورت با یک کاغذ خیلی خاص!

آیا آرایش کاملاً اعمال شده شما تا به حال قربانی درخشش و تعریق ناخواسته شده است؟ خوشبختانه، اینجا جایی است که کاغذهای بلاتینگ وارد می شوند.

زیباتک: آیا آرایش کاملاً اعمال شده شما تا به حال قربانی درخشش و تعریق ناخواسته شده است؟ خوشبختانه، اینجا جایی است که کاغذهای بلاتینگ وارد می شوند.

از بین بردن چربی صورت با یک کاغذ خیلی خاص!

این ورق های دستی کاغذ تا حدودی در حفظ آرایش شما مانند یک جام مقدس هستند، به همین دلیل است که ما آنها را برای هر کیف آرایشی ضروری می‌دانیم.

اگر ورق های بلاتینگ جاذب روغن برای شما جدید هستند، مطمئن هستیم که علاقه مند خواهید بود آنها را به لیست اصلی لوازم آرایش خود اضافه کنید.

به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی که باید در مورد این ورق‌های جذب کننده چربی بدانید را یاد بگیرید.

از بین بردن چربی صورت با یک کاغذ خیلی خاص!

کاغذهای بلاتینگ چه هستند؟

ورق ها و کاغذهای بلاتینگ دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند یعنی ورق های کوچک کاغذی هستند که برای جذب چربی استفاده می‌شوند. به طور خاص، این ورقه‌ها با مواد جاذب فوق‌العاده ساخته شده‌اند که بدون پاک کردن آرایش، چربی و عرق را از بین می‌برند. این بدان معنی است که شما می‌توانید در این فرآیند به راحتی چربی را بدون ترسِ از دست دادن پوشش آرایش، پاک کنید!

چه کسانی باید از کاغذهای بلاتینگ استفاده کنند؟

همه باید از کاغذهای بلاتینگ استفاده کنند. وقتی در باشگاه یا در مهمانی‌ها عرق می‌کنید، برای خلاص شدن از شر براقیت و چربی پوست به این کاغذها احتیاج خواهید داشت. اگر بخواهیم گروهی را نام ببریم که با استفاده از کاغذهای بلاتینگ می‌توانند بیشترین سود را ببرند، آن دسته باید کسانی باشند که پوست چرب دارند. از آنجایی که پوست شما سریعتر از سایر قسمت‌ها چرب می‌شود، این ورقه‌های جاذب چربی و روغن بهترین دوست شما خواهند بود تا آرایش شما را در طول روز (و شب) به بهترین شکل نگه دارند.

نحوه استفاده از کاغذهای بلاتینگ

اکنون که در مورد کاغذهای بلاتینگ بیشتر می‌دانید، در مورد نحوه استفاده از آنها نیز باید اطلاعات داشته باشید. در ادامه به این مورد می‌پردازیم.

مرحله شماره 1: کاغذ خود را بردارید

کیف خود را در دست بگیرید و یک برگه بلاتینگ را از بسته آن بردارید.

مرحله شماره 2: چربی‌ها را حذف کنید

ورق بلاتینگ را به آرامی روی نواحی چرب فشار دهید، چند ثانیه نگه دارید، سپس بلند کنید! در هر جایی که درخشش یا روغن وجو دارد که نیاز به مات شدن دارد، این کار را ادامه دهید.

روش‌های دیگر برای اینکه آرایش خود را بدون چربی نگه دارید

البته، کاغذهای بلاتینگ تنها راه برای از بین بردن درخشندگی و چربی آرایش شما نیستند. در اینجا سه نکته آرایشی دیگر وجود دارد که می‌توانید از آنها برای جلوگیری از داشتن ظاهری چرب، استفاده کنید.

از بین بردن چربی صورت با یک کاغذ خیلی خاص!

نکته ۱: از پرایمر مات کننده استفاده کنید

اولین گام هر آرایشی، کلیدی برای حذف چربی آرایش شما است. ما در مورد استفاده از پرایمر آرایشی مات کننده صحبت می کنیم! پرایمر آرایشی پرومات برای استفاده بهتر از آرایش، پوست را صاف می کند، عیوب را محو می کند و چربی را با یک روکش مات حبس می‌کند که در تمام طول روز دوام می آورد. بعد از مرطوب کردن، قبل از استفاده از کرم پودر، آن را روی صورت خود صاف کنید.

نکته شماره ۲: استفاده از یک پایه مات

استفاده از کرم پودر مات به مبارزه با پوست چرب کمک می کند. برای داشتن پوستی یکپارچه و بدون درخشش از فونداسیون مات استفاده کنید.

نکته ۳: استفاده از تنظیم کننده آرایش

همانطور که اولین گام از برنامه روزانه شما برای دور نگه داشتن چربی مهم است، آخرین مرحله نیز مهم است. تنظیم ظاهر آرایش یکی از بهترین راه ها برای ماندگاری آرایش در تمام طول روز و شب بدون روغن است. برای این کار می‌توانید از یک اسپری تنظیم‌کننده یا از یک پودر شفاف‌کننده استفاده کنید. برای تنظیم کردن آرایش با پودر صورت، به سادگی آن را با یک برس کرکی روی صورت خود بمالید تا درخشندگی را در تمام روز را کنترل کنید. در مورد اسپری تنظیم کننده، کافی است چند اسپری سریع بزنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج