adexo3
۱۲۶۲۷۹۸
۱۰۴
۱۰۴
پ

راهنمای خرید درب ضد سرقت اصل با قیمت مناسب

درب ضد سرقت برای اولین بار از کشور ترکیه وارد ایران شده و به مرور به یکی از اصلی ترین مدلهای درب ورودی ساختمان ها و به خصوص آپارتمان ها تبدیل شده است. با گذشت زمان تولید کنندگان داخلی هم اقدام به تولید و ساخت این دربها نمودند. امروزه محصولات موجود در بازار به سه دسته درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی تقسیم بندی می شوند.

در ادامه قصد داریم شما را با انواع درب ورودی آشنا ساخته و بهترین مدل درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم. آشنایی با مشخصات و مزایای این محصولات می تواند به شما کمک کند تا در زمان خرید درب ضد سرقت، بتوانید درب اصل را از درب قلابی تشخیص دهید و اینگونه محصولی مقاوم با امنیت بالا برای ساختمان خود خریداری نمایید.

راهنمای خرید درب ضد سرقت اصل با قیمت مناسب

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه نماییم.

مهم ترین اصل در تولید این دربها، امنیت حاصل از آنها می باشد. در واقع می توان گفت هدف اصلی از نصب درب ضد سرقت، ایجاد امنیت برای ساکنین ساختمان ها و ایجاد عاملی برای جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان، می باشد. از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، مراجعه به یک مرکز فروش معتبر برای خرید درب می باشد.

در مرکز فروش و بورس درب ضد سرقت، محصولات امن و اصل موجود می باشد و شما با خیال راحت از قیمت و امنیت درب، می توانید اقدام به خرید محصول نمایید. از دیگر موارد که باید به آن توجه نمایید، این موارد می باشد:

  • درب خریداری شده حتما دارای بدنه فولادی باشد و در استراکچر درب از شبکه های آهنی استفاده شود.

  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب، باید از بهترین برندهای بازار باشد.

  • یراق آلات امن و باکیفیت باشد.

  • وزن درب می تواند عاملی برای تشخیص اصل بودن درب باشد، توجه نمایید درب ضد سرقت اصل دارای وزن بالای 70 کیلوگرم است.

  • لولا و چارچوب درب باید دارای امنیت بالا باشد.

  • روکش درب در زیبایی آن تاثیر گذار است، سعی نمایید دربی با روکش مقاوم خریداری نمایید.

مساله مهم دیگر، پس از خرید درب ضد سرقت، نصب صحیح درب است. توصیه می شود کار نصب را به یک نصاب ماهر بسپارید. معمولا در فروشگاه های درب ضد سرقت، نصاب ماهر برای نصب به محل اعزام می شود.

درب ضد سرقت ترک اصل بخریم یا درب ایرانی؟

درب های ضد سرقت ترک از محبوب ترین محصولات بازار هستند. اما در این سالها درب های ایرانی هم توانسته اند، محبوبیت خوبی در بین خریداران پیدا کنند. درب ضد سرقت ایرانی دارای ظاهری زیبا و مقاومتی مشابه درب های ترک هستند و تنها تفاوت آنها در قیمت ارزان تر دربهای ایرانی است. در این سالها با افزایش نرخ ارز، قیمت درب های ترک نیز بسیار افزایش داشته و دیگر ارزش خرید ندارند.

درب ایرانی دارای مدلها مختلف هستند. درب ضد سرقت فلزی، چوبی، استیل و روکش پی وی سی از نمونه های این محصولات در بازار به شمار می روند.

با مدلهای محبوب درب ضد سرقت آشنا شود.

چند نمونه از مدلهای درب ضد سرقت هستند که دارای محبوبیت بسیاری در میان خریداران هستند و اکثرا تمایل دارند از این مدلها خریداری نمایند. در جدول زیر این محصولات را به همراه قیمت آن ها ارائه شده است.

 

مدل درب

قیمت (تومان)

درب ضد سرقت مدل ونوس رویه پی وی سی

3,600,000

درب ضد سرقت آنا

4,500,000

درب مدل تاوریژ

7,000,000

درب مدل آریا

3,500,000

از دلایل مهم برای محبوبیت این دربها قیمت ارزان، مقاومت بالا و ظاهر بسیار شیک و لوکس این محصولات می باشد.

راهنمای خرید درب ضد سرقت اصل با قیمت مناسب

درب ضد سرقت لوکس

درب های لوکس از مدلهای محبوب و پرفروش بازار می باشند. این مدل از درب ها علاوه بر مقاومت بالا و ساختاری فولادی دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند. درب ضد سرقت لوکس و لاکچری می تواند متناسب با ظاهر و دکوراسیون ساختمان شما ساخته شود و از این رو دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات بازار هستند. اما همواره دقت نمایید که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید، مقاومت و امنیت درب را در اولویت قرار دهید. پس از تایید درب از لحاظ فنی می توانید به زیبایی درب توجه نمایید. همان طور که اشاره شد مهم ترین اصل برای نصب درب ضد سرقت، امنیت ایجاد شده توسط این محصولات می باشد، اما ظاهر درب هم مهم است و می تواند بر روی نمای ساختمان شما تاثیر گذار باشد. اما این اهمیت آن قدر نیست به بخاطرش از خیر امنیت بگذریم و فقط به زیبایی درب توجه نماییم. سه اصل اصلی که در هنگام خرید، مشتریان باید به آن توجه نمایند به ترتیب این موارد می باشد:

  1. امنیت درب

  2. قیمت درب ضد سرقت

  3. ظاهر و زیبایی درب

قیمت درب ضد سرقت بر چه اساس محاسبه می شود؟

درب های ضد سرقت دارای قیمت های متفاوتی هستند و عوامل مختلفی بر روی این اختلاف قیمت، تاثیر گذار هستند. از مهم ترین این عوامل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ابعاد درب

  • نوع روکش انتخابی نصب شده بر روی درب

  • نوع قفل و یراق آلات کار شده

  • میزان عایق صوتی

  • نوع استراکچر درب

تمامی این موارد می تواند بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد و قیمت گذاری بر اساس این موارد انجام می شود. درب های مورد استفاده برای ورودی واحدهای آپارتمانی معمولا تک لنگه هستند و یا نهایتا یک و نیم لنگه هستند درب دو لنگه و سه لنگه برای درب ورودی لابی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب پی وی سی

درب پی وی سی یا همان درب روکش پی وی سی از محصولاتی است که می توان هم برای درب اتاقی و درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. البته بسته به نوع کاربرد، دارای ساختار متفاوتی هستند. درب پی وی سی نسبت به درب چوبی دارای قیمت ارزان تری است و از مقاومت قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. درب اتاقی پی وی سی را می توان به عنوان درب سرویس نیز مورد استفاده قرار داد، زیرا این محصولات یک نوع عایق در برابر آب و رطوبت هستند.

درب های پی وی سی دارای مدلهای بسیار متنوعی بوده و شما می توانید این مدل از درب ساختمانی را در مدلهای مختلف سفارش دهید. امکان تولید درب در ابعاد، رنگ و طرح دلخواه توسط تولیدکنندگان درب فراهم شده است.

راهنمای خرید درب ضد سرقت اصل با قیمت مناسب

جمع بندی:

درب ضد سرقت از مهم ترین و اصلی ترین مدل های درب ورودی ساختمان می باشد که با نصب آن امنیت بسیار بالایی را برای ساختمان خود فراهم می آورید. این درب ها دارای مدلهای متنوع بوده و قادر خواهید بود با بودجه های مختلف اقدام به خرید این محصولات نمایید. مهم ترین اصل که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، امنیت و مقاومت درب بوده و پس از آن ظاهر درب می تواند مورد توجه قرار گیرد. درب پی وی سی از سری محصولاتی است که می تواند با ساختارهای متفاوت هم برای درب اتاقی و هم درب وروردی مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید درب ضد سرقت و خرید درب اتاقی باید به مراکز فروش معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت مراجعه نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج