۱۰۸۶۵۷۴
۲۵ نظر
۵۹۴۲
۲۵ نظر
۵۹۴۲
پ

سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم

سریال «بیگانه‌ای با من است» مجموعه‌ای که این شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شود و توجه برخی مخاطبان را به شدت جلب کرده است.

برترین‌ها: «نسا» دختری است از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود، عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است، عواقبی در پی دارد. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» است.
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
ماجرای هویت جعلی «نسا» به عنوان «مینو رافعی» عروس خانواده «شهرابی»، از ابتدا بسیار ساده و غیرقابل باور اتفاق افتاد. «نسا» پس از مرگ «مینو»، عکس خود را در شناسنامه او می‌چسباند و در جلد او فرو می‌رود. «مینو» دفتر خاطراتی دارد که داستان زندگی‌اش را نوشته و «نسا» آن را پیدا می‌کند، بنابراین از زندگی او باخبر می‌شود و اطلاعاتش با توصیفاتی که خانواده «امیرعلی» از او شنیده بودند، تضاد زیادی ندارد. شبکه دو با ساخت این اثر دست روی درام خانوادگی گذاشته تا بتواند با یک داستان سرگرم کننده مخاطبان را پای جعبه جادویی بنشاند، ضمن این که تلنگر‌های اجتماعی هم به بینندگان می‌زند.
سازندگان اثر به شکل غیرمستقیم به معضلات جامعه اعم از دروغگویی می‌پردازند. شخصیت نسا در قصه، مرتب بین خوب و بد بودن در رفت‌وآمد است و با این‌که دروغ می‌گوید و پشت سر هم باید دروغ‌های دیگری ببافد، اما مخاطب از او متنفر نمی‌شود. این در حالی است که موضوع اصلی سریال درباره دروغ است و می‌خواهد نشان بدهد دروغ چه پیامد‌هایی به دنبال دارد.
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
فیلمنامه این سریال تلویزیونی را فروغ فروهیده به تهیه کنندگی بهروز مفید نوشته و کارگردانی فاز اول به عهده احمد امینی و فاز دوم را آرش معیریان ساخته است. نقش محوری این سریال را شبنم قلی خانی بازی می‌کند که ایفاگر زنی به نام نساست و از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهشید جوادی، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه، پیام احمدی نیا، نسرین بابایی، سپیده خداوردی، میلاد میرزایی، مهدیه نساج، وحید نفر، لیلی فرهادپور، سامرند معروفی و... اشاره کرد. همچنین زنده یاد پرویز پورحسینی در این سریال تلویزیونی یکی از نقش‌های محوری را بازی کرده است.
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
این سریال تا اینجا با حواشی بسیاری همراه بوده است، یکی از حواشی که انتقاد ببیندگان را در پی داشت دوبله بازیگر نقش سلیم بود. برای بسیاری سؤال بوجود آمد که چرا این اتفاق افتاده و چرا دست‌اندرکاران «بیگانه‌ای با من است» به این نتیجه رسیدند کاراکتر سلیم با صدای خودش پخش نشود، اتفاقی که انتقاد پیام احمدی‌نیا بازیگر نقش سلیم را هم به دنبال داشت، اما تهیه‌کننده دلیلش را جلوگیری از حاشیه‌های احتمالی عنوان کرد؛ و احمد امینی کارگردان سریال در گفتگو با جام جم علت این اتفاق را این طور بیان می‌کند: «این نقش، لهجه داشت و گفتند ممکن است جنوبی‌ها به خاطر منفی بودن این شخصیت اعتراض کنند.
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
متاسفانه از قبل به ما نگفته بودند و بعد از تمام شدن کار چنین مساله‌ای مطرح شد. قرار شد به خاطر این موارد بگوییم بچه آن منطقه نیست. البته بوشهری‌ها الان در صفحات مجازی ما در شبکه‌های اجتماعی نظر می‌دهند و اتفاقا می‌گویند چرا لهجه ندارد. آن‌ها می‌گویند همه جا آدم خوب و بد وجود دارد و تازه این شخصیت، منفی مطلق نیست و از کرده خود پشیمان می‌شود. اگر این‌گونه باشد که باید بگوییم هیچ شهری غیر از تهران، خلافکار ندارد.»
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
اما حاشیه‌های دیگری که چند روزی است گریبانِ سریال را گرفته بازنمایی جنجال برانگیزِ معلولیت در این سریال است که با واکنش ببیندگان همراه شده است.
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
سریال بیگانه‌ای با من است؛ متفاوت و سردرگم
با وجود نقض‌هایی در فیلمنامه، این سریال با استقبال مخاطبان مواجه شده و مردم آن را دوست دارند و با هیجان دنبال می‌کنند. این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و تکرار و بازپخش آن ساعت‌های ۱۲ و ۱۶:۱۵ روز بعد روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام سریالی که به شعور مخاطب توهین کرده به چند دلیل همه اتفاقات این سریال خیلی راحت وپیش پا افتاده به هم وصل شده یکی جای یکی خودشو جا میزنه توی تهرانه به این بزرگی بچه گمشده سر از خونه پدر بزرگش در میاره خلاصه همه اتفاقات چسبونده شده به هم اینقدر غیر واقعی دیگه خیلیه.

      پاسخ ها

      • amin

        فیلم هندی باید جلوی این فیلم زانو بزنه واقعا دمتون گرم که روی هندیهارو کم کردین اونا فکر میکردن خودشون از این مسخره بازیها بلدن

      • بدون نام

        منم مث شما همین نظر رو دارم که به شعور مخاطب توهین شده اما باید سرنوشت رو هم در نظر بگیریم تویه زندگی واقعی هم چنین اتفاقاتی کم نیست

      • محمدی

        دقیقا همین طوره و این از جذابیت سریال را کم کرده ولی در کل فیلم متفاوت و زیبا با بازی های درخشان است

      • ف

        مستند که نساختن که بخواهیم واقعی باشه
        در ضمن. الان در جامعه به حدی مسایل عجیب و غریب هست که نمیشه گفت چیزی دروغ هست. همه مدل وقایع اتفاق میفته اکثر. نویسنده ها برای فیلم نامه سراغ خیلی از پرونده های واقعی رو میگیرن و تغییراتی در آن ایجاد میکنند

    • بدون نام

      خیلی سریال خوبی است. نویسنده توانایی دارد. ّرچند دروغ نقش اصلی را بازی میکند ، ولی سناریو جذاب است. ما هرشب دنبال میکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این فیلم بدون منطق داره پیش میبره و از طرفی حرص مردم را نه فیلم بلکه از فیلم نام نویس ونوبسنده درمیاره و دریک شبکه ملی مردم را بازی روحی میدهند هرچند فیلم هست اما اغراقدهم حدی داره ما مردم ایران انقدر خنک هستیم ؟ والبته برعکس فراز بزرگی که این فیلم گرفت و تخم مرغ دزد الان شتر دزد شد منظور شخصیت نساست چقدر احمقانه میشه که فیلم را با یک فراز کوچیک یعنی پشیمونی و عذرخواهی و ... تمام کنند بدون اینکه اصل دردغ و بزرگی دروغ به همان اندازه که بزرگ بود باید محاکمه شود ببینیم

      • بدون نام

        آفرین من هم موافقم

    • بدون نام

      فیلم خوبی هس و کولیهای بی چشم رو و بی ظرفیت مال پرست را خوب به نمایش گذاشته

    • بدون نام

      آموزش و توانای زنان درکلاه برداری،فریب و نیرنگ، دروغ را به خوبی به نمایش گذاشتند که یک زن چقدر می تواند خطرناک باشد.پس زنان را دست کم نگیرید.

    • بدون نام

      اونایی ک این سریال میبینن واقعا عقل ندارن

      پاسخ ها

      • عروسک

        شما خودتم دیدی که متوجه شدی سریال به درد نخوریه

    • بدون نام

      سریال تخیلی محسوب میشه خیلی مسخره است

    • بدون نام

      منم نگاه میکنم ولی از سر ناچاری . چون تلویزیون هیچی نداره ببینیم.
      از نظر منم داره به شعور آدم توهین میکنه. انگار تخلیه. ضمن اینکه این فرد دروغگو رو خیلی خیر خواه و مثبت جلوه میده. و داره به شکلی مخاطب رو وادار میکنه با نسا همزاد پنداری کنه و کاراشو تایید کنه.
      هیچ نتیجه ای نمیشه ازاین فیلم گرفت...

    • نهتاب

      سریال خوبی نیست ضمن اینکه دقتی در گفتن بعضی از دیالوگها نشده و بعضی هاش واقعا آزار دهنده است

    • بدون نام

      من خوشم نمیاد زیادی طولانی و خسته کننده اس انگار فقط میخوان کشش بدن یکی دو قسمت بیشتر نگا نکردم

    • ژاله

      مثل سینمای هند ۴۰ سال پیشه دقیقا، ....

    • بدون نام

      حیف اون هزینه

    • بدون نام

      ولا من که نگاه می کنم راضیم دوم به موضوعش نگاه کنید ببینم چه بدشم بهتر از ماهواره اش که فساد یاد مردم میده این سریال نشون میده که یک دورغ کل چیز یه هم میریزه و یعد عاقبت هرگناهی تاوان داره

    • بدون نام

      جالب یک خانم با دروغ وارد یک خانواده می شود بیش از۲۰سال خانواده شهرابی را با دروغ فریب می دهد و خانواده هم خوش باور خانم هم هیچ نقطه ضعفی نداردودر این مدت لو نمی رود؟؟؟؟

    • ناشناس

      هیچ حرفی برای گفتن نداره. بازی های ضعیف و فیلم نامه خیالی و براساس برداشتهای ذهنی نویسنده است

    • بدون نام

      خانواده هاي پولدارو ببو گلابي نشان ميده كه يك ذره شك نكردن ولي نوكر وكلفت خونه بيشتر به مينو قلابي شك ميكردن كلا قشنگ دروغ سرهم كردن و سريال ساختن راحت مدرك جعل ميكنه با نداشتن ديپلم دانشگاه ميره مدير موفق ميشه و پول در مياره اگر يك كم پيش بره با اين زرنگي رئيس جمهورش هم ميكنن

    • بدون نام

      شبنم قلی خانی نابازیگر سرد و بیروح انتخاب غلط فقطططط

    • ارشین

      در فیلمهای ایرانی با گذشت زمان .بجای اینکه .مادر یا پدر چهره مسن تری پیدا کنن .تازه جوانتر هم میشون .

      مینو با داشتن پسر بیست ساله از زمان نوزادی فرزندش جوانتر و زیباتر شده .

      ولی تا حدودی سعید مسن تر شده .
      سمیه هم باوجود بزرگ شدن فرزندان .زیاد تغییر نکرده .همچنان که مریم تغییر نکرده .

    • ناشناس

      من بعداز دیدن قسمت آخراین سریال فهمیدم لیلا،ایران ماست که با این همه ثروت،تمام زندگیش توسط کسی که سرنوشتشودزدید،درفقر ونداری وکمبود وگرفتاری گذشت،وحتی بعداز مشخص شدن واقعیت باز هم به فکر تنها کسی که نبودند. لیلای مریض وزخمی ونجیب مابود.نکته بدسریال این بودکه در۲۵ قسمت مادروغها وفریبهای دروغگوهایی نظیرجاوید ونسا وسلیم ویاور را با صدایی بلند ،گفته شدولی بیان صداقت وراستی در دو قسمت آخر در آرامش وسکوت ولال بازی به سر آمدکه احتمالا با بخش تصنعی شهرآب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج