۱۲۶۰۳۷۹
۲ نظر
۱۷۶۷۵
۲ نظر
۱۷۶۷۵
پ

درگیری باورنکردنیِ «یک راننده تاکسی» در اعتراضات

فیلم A Taxi Driver داستان یک راننده تاکسی که همسرش را از دست داده و با دختر ۱۱ ساله اش زندگی می‌کند را روایت می‌کند که به غیر از دخترش و تاکسی خود به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی‌دهد

برترین‌ها:  فیلم A Taxi Driver داستان یک راننده تاکسی که همسرش را از دست داده و با دختر ۱۱ ساله اش زندگی می‌کند را روایت می‌کند که به غیر از دخترش و تاکسی خود به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی‌دهد و در شرایط مالی سختی به سر می‌برد ، او به طور کاملا تصادفی در رستورانی می‌شنود که یک خبرنگار قصد رفتن به شهر گوانجو را دارد و پول بسیار خوبی هم برای این سفر به ظاهر آسان می‌دهد بلافاصله بدون اطلاع از محتوای سفر به سر قرار رفته و خود را به جای راننده تاکسی استخدامی جا زده و با خبرنگار راهی سفر به گوانجو می‌شود.

درگیری باورنکردنیِ «یک راننده تاکسی» در اعتراضات

فیلم سینمایی A Taxi Driver محصول سال ۲۰۱۷ کره جنوبی است که توسط Hun Jang کارگردانی شده و بر اساس یک داستان واقعی است. نویسندگی این فیلم را Yu-na Eom بر عهده داشته است و از جمله بازیگران این فیلم می توان به Kang-ho Song ، Thomas Kretschmann و Hae-Jin Yoo اشاره کرد.

سینمای قدرتمند کره جنوبی اینبار با فیلمی درام و تاریخی بار دیگر خودنمایی کرده است. فیلم A Taxi Driver مملو از احساسات انسانی است و علاوه بر روایت یک داستان واقعی می‌تواند قلب شما را به خاطر جنایت و کشتاری که دولت‌ها در طول تاریخ بر مردم روا داشته‌اند به درد آورد.

خبرنگار شخصیت اصلی دیگر داستان A Taxi Driver است که به خاطر شورشی که در کره جنوبی و مخصوصا شهر گوانجو شده است به کره سفر کرده و قصد دور زدن ممنوعیت خبری و دروغ‌های خبری دولت کره را دارد و می‌خواهد فیلم و اخبار شورش را تهیه و از کشور خارج کند و این اتفاقات به صورتی آغاز می‌شود که راننده تاکسی روحش هم از این موضوع خبر ندارد و فقط کرایه و پول زیاد این سفر برایش اهمیت دارد.

درگیری باورنکردنیِ «یک راننده تاکسی» در اعتراضات

راننده تاکسی و خبرنگار که حتی زبان همدیگر را به خوبی متوجه نمی‌شوند رابطه خود را پر تنش آغار می‌کنند و نمی ‌وانند با یکدیگر کنار بیایند که این امر حتی به درگیری نیز کشیده می شود اما به مرور زمان وقتی که راننده تاکسی با مشاهده ظلم و کشتاری که اتفاق می‌افتد متحول شده و هدف خود و خبرنگار را در یک راستا می‌بیند و به این صورت دو انسان کاملا متفاوت، با زبان و شخصیت‌های کاملا متفاوت به ارتباط عمیقی دست پیدا می‌کنند و به مبارزه با ظلمِ حاکم می‌پردازند.

این دوستی عجیب و واقعی با ویدئوی پایان فیلم که از خبرنگار واقعی این داستان گرفته شده است و خبرنگار با چشمانی اشک آلود از دلتنگی خود برای دوست راننده تاکسی خود می‌گوید بیش از پیش احساسی می شود. فیلم a taxi driver دارای فیلمنامه خوبی است و این موضوع که روایتگر یک داستان واقعی و زیبا از شجاعت دو انسان است نیز در این امر بی تاثیر نبوده و با اینکه فیلم طولانی است اما بیننده دچار خستگی نمی‌شود و داستان به خوبی روایت شده است.

درگیری باورنکردنیِ «یک راننده تاکسی» در اعتراضات

موسیقی متن A Taxi Driver یکی دیگر از نقاط قوت این فیلم می‌باشد و فوق‌العاده عمل کرده است و کاملا همسو با فیلمنامه پیش می‌رود و به نحوی جالب و شنیدنی با تغییر شخصیت تدریجی راننده تاکسی در طول فیلم موسیقی متن نیز تغییر می‌کند . 

اما می‌رسیم به نقطه قوت اصلی فیلم A Taxi Driver و به مانند فیلم‌های قدرتمند دیگر چند سال اخیر کره جنوبی این بازیگری فوق‌العاده و بی‌نظیر Song Kang-ho است که شما را انگشت به دهان و متحیر به تماشای فیلم سوق می‌دهد.  حتما نمایش بی‌نظیر این بازیگر توانا و ۵۳ ساله را در فیلم‌های parasite و memories of murder را به خاطر دارید و حتی اگر خیلی هم سینمای کره جنوبی را دنبال نمی‌کنید حتما این دو فیلم را تماشا کرده‌اید و لذت برده‌اید.  در فیلم A Taxi Driver نیز Song Kang-ho به زیبایی هرچه تمام‌تر نمایش بی‌نظیر از خود به جای گذاشته است و این داستان دیدنی را تماشایی‌تر کرده است.

اگر شما هم به سینمای کره علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم را حتما ببینید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      این فیلم 5 سال پیش دیدم.بسیار بسیار فیلم زیبایی هست. ببینید... پشیمان نمیشید.

    • ناشناس

      کجا ببینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج