اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۰۱۰۶
۱۰۳ نظر
۴۶۰۹۳۹
۱۰۳ نظر
۴۶۰۹۳۹
پ

صداوسیما مجبور به برگرداندن این سه نفر شده است

این روزها خبر بازگشت چند چهره از دوره‌های قبلی به تلویزیون، در رسانه‌ها و افکارعمومی خبرساز شده است.

روزنامه ایران: این روزها خبر بازگشت چند چهره از دوره‌های قبلی به تلویزیون، در رسانه‌ها و افکارعمومی خبرساز شده است. محمدرضا گلزار، رضا رشیدپور و محسن تنابنده از جمله این چهره‌ها هستند که مقدمات برای حضور مجدد آنها در شبکه سوم و شبکه اول سیما فراهم شده و سؤالات درباره میزان انطباق دعاوی پیشین مدیران جدید تلویزیون را با محتواهایی که  برخی چهره‌ها به دنبال خود به رسانه ملی می‌آوردند بالا برده است. منتقدان می‌گویند مواضع برخی از این چهره‌ها با دعاوی و جهت‌گیری‌های مدیران جدید تلویزیون همخوانی ندارد و حضور آنان در رسانه ملی، تناقض‌های زیادی را به همراه می‌آورد.

بازگشت مجری‌ای که به «سیم آخر» زد

صداوسیما مجبور به برگرداندن این سه نفر شده است

رضا رشیدپور، از مجریان سرشناس ادوار قبلی تلویزیون بود که مهم‌ترین برنامه‌های او در دهه 80 با نام «شب شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» موفق شدند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. اما همواره همکاری‌ها و عدم همکاری‌های او با صداوسیما در دوره‌های مختلف خبرساز شده و همچنین در موضع‌گیری‌های شخصی در برخی بحران‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، چهره‌ای مخالف‌خوان و زاویه‌دار با سوگیری‌های رسمی تلویزیون را از خود نشان داده است. او در آخرین همکاری‌اش با شبکه سوم سیما در سال 1399 برنامه «سیم آخر» را روی آنتن برد که علی‌رغم تولید بزرگ و دکور پرطمطراقش مانند برخی دیگر از برنامه‌های این شبکه، نتوانست مخاطبان را راضی نگه دارد و در مدت نسبتاً کوتاهی، تولید و پخش این برنامه متوقف شد. خبرهای جدید اما حاکی از آن است که رضا رشیدپور قرار است با برنامه دیگری به شبکه سوم بازگردد. این درحالی‌ست که مواضع او در اتفاقات آبان‌ماه سال گذشته مورد انتقاد جریان‌های سیاسی هم‌سو با مدیریت جدید تلویزیون بود.

بازگشت مبلغ ازدواج خیلی سخت

صداوسیما مجبور به برگرداندن این سه نفر شده است

محمدرضا گلزار یکی دیگر از افرادی است که نامش این روزها در میان چهره‌های خبرسازی که امکان بازگشت به تلویزیون را دارند، مطرح شده است. او که چندی پیش با مراسم ازدواج پرهزینه و جنجالی‌اش در شبکه‌های اجتماعی موضوع افکار عمومی شده بود، در ابتدای حضور علی فروغی در مقام مدیریت شبکه سوم سیما، از اولین کسانی بود که با سرمایه‌گذاری‌های سنگین این شبکه در ریلیتی‌شوها همراه شد و مسابقه «برنده شو» را روی آنتن برد. اما دیری نپایید که این مسابقه هم با شائبه شرکت دادن مخاطبان در نوعی قمار از آنتن پایین کشیده شد و گلزار از اجرای تلویزیونی مجدداً کناره گرفت.

بازگشت نقی غیرمعمولی در پوشش معمولی

صداوسیما مجبور به برگرداندن این سه نفر شده است

محسن تنابنده هم که شش فصل از مجموعه تلویزیونی موفق «پایتخت» را سال‌های اخیر روی آنتن برده، نامش در میان همکاران بازگشته به تلویزیون مطرح شده است. اگرچه بدون تردید، فصل هفتم «پایتخت» هنوز می‌تواند مخاطبان نسبتاً زیادی را به تلویزیون بازگرداند اما محسن تنابنده در برندینگ شخصی‌اش همواره چهره‌ای غیرهم‌سو با مواضع مدیریت جدید صداوسیما بوده و انتظار نمی‌رفت همکاری مجدد او با تلویزیون میسر باشد. او در یکی از آخرین پست‌های اینستاگرامی‌اش ضمن انتشار تصویری از پیوستن بازیگران هالیوودی به اعتصاب‌های اخیر در امریکا، به گلایه و اعتراض نوشته بود: «اونا چرا؟ ما بازیگرامون خداحافظی اجباری میکنن؛ ما بازیگرامون شغلشونو عوض میکنن؛ ما یه دو جین بازیگر ممنوع الکار داریم؛ ما...» و در پست قبلترش در کنار تصویر یکی از بازیگران خانم معترض به حجاب، تصریح کرده بود: «این شتری است که بالاخره در هر خونه‌ای (نمی‌خوابد) می‌خوابانند! قابل توجه جماعت همیشه خاموش سینما».

صدای اعتراض از درون شبکه دو به درون شبکه سه

مسأله بازگشت این چهره‌ها به تلویزیون البته موضوعی است که در میان خود اهالی صداوسیما هم محل اختلاف و اعتراض است. محمدرضا شهبازی مجری برنامه «سید خندان» درباره این اخبار در توئیتی موضع‌گیری کرده که اولاً نشان می‌دهد اخبار تا اندازه‌ای صحت دارد و ثانیاً مسأله‌ای مورد اختلاف در میان اهالی تلویزیون است. او ضمن انتشار تصویری از اینستاگرام رشیدپور نوشته: «ما اینور پاورقی می‌سازیم، میگیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط شلوغی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اونور گلزار و رشیدپور دارن گرم میکنن برگردن روی آنتن. ا‌ینور بچه‌ها با بی‌پولی ساختن، فحش خوردن، خانواده‌هاشون اذیت شدن و... اونور هم طرف یه سال رفته دوراش رو زده، عشق و حالش رو کرده، به ریش نظام خندیده، توی لایو و... کلفت بار نظام کرده، حالا که به‌واسطه دوربودن از آنتن یک کم مخاطبش کم شده، قشنگ میشینه توی هواپیما از کیش میاد تهران برنامه‌ای چند ده میلیون می‌گیره و برمی‌گرده.

صداوسیما مجبور به برگرداندن این سه نفر شده است

این وسط هم بی‌خیال آرمان و روح‌الله؛ بی‌خیال بدن عجمیان که روی آسفالت خیابان کشیده شد؛ بی‌خیال صدای بی‌رمق علی‌وردی که در لحظات آخر هم داشت رجز می‌خواند. ای دنیا!»رضا رشیدپور هم در پاسخ به این توئیت نوشته: «می‌دونی که صدا و سیما بیش از ۵۰ شبکه تلویزیونی داره. اصلاً فرض کن که من یک روزی برگردم شبکه سه. شما هنوز می‌تونی در بیش از ۴۹ شبکه دیگه توئیت‌های مردم رو بخونی و خندان باشی. نگران نباش.»

محمدرضا نجارزاده، مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما هم در توئیتی که بعداً آن را به دلیل عبارات زشت و توهین آمیز حذف کرد خطاب به شهبازی به اعتراض نوشته بود: «امروز نظرسنجی برنامه فاخرت اومد، مخاطب 5درصد! معلی 37درصد، محفل قرآنی، 4برابر شما، اعجوبه‌ها تا 30درصد رو زد، خودمونی رجبی 19درصد رو زده! به چی می‌نازید؟ به سیاه کردن چهره جبلی و جلیلی با اشتباهات‌تون؟ یا بی‌مخاطب کردن شبکه‌تون؟»

جدال دو جریان ناسازگار مدیریت سیما بر سر چالش ریزش مخاطب

هرچند که عدد اعلام شده برای برنامه‌ای نظیر «سیدخندان» از سوی مدیرگروه یک شبکه دیگر خود اقدامی عجیب است اما به نظر می‌رسد بحران کاهش تعداد مخاطبان، ناشی از عوامل بیرونی و درونی صداوسیما، دامن همه برنامه‌های تلویزیونی را گرفته باشد و شبکه 3 هم از این قاعده مستثنی نیست. نتایج نظرسنجی‌های خردادماه امسال نشان می‌دهد که پربیننده‌ترین برنامه شبکه سه، «اعجوبه‌ها» بوده که میزان بیننده آن در میان پاسخگویان نظرسنجی فقط 14/6 درصد بوده که 85درصد آنها گفته‌اند این برنامه را به‌صورت پیگیر تماشا نمی‌کنند. جالب است در انتهای برنامه بدون توقف که نجارزاده خود عاملیت آن را دارد فقط دو درصد مخاطب دارد. سایر برنامه‌های این شبکه نیز زیر 10 درصد مخاطب دارند. براین‌اساس به نظر می‌رسد یک جریان در درون مدیریت صداوسیما، قائل به جذب مخاطب از طریق همکاری با چهره‌ها حتی چهره‌های غیرهم‌سو باشد و جریان دیگری معتقد است که حتی به قیمت ریزش مخاطبان، نباید از مواضع گفته‌شده و خطوط قرمز و ادعاهای دوره مدیریت جدید صداوسیما، عقب‌نشینی کرد.

صداوسیما مجبور به برگرداندن این سه نفر شده است

نه راه پس، نه راه پیش

گذشته از آن که این اخبار تا چه اندازه صحت دارد، مدیران صداوسیما در این دوره همواره بر حفظ خطوط قرمز سیاسی و فرهنگی کشور تأکید کرده‌اند و به همین پشتوانه بسیاری از مجریان، نویسندگان، کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و سایر عوامل بالاجبار یا به اختیار همکاری خود را با تلویزیون قطع کرده‌اند.بر این اساس بازگرداندن برخی چهره‌ها که رویه‌های رادیکالی را در برهه‌های پرتنش و بحران‌های اجتماعی و فرهنگی در پیش می‌گرفتند حالا این شائبه را ایجاد کرده که مدیران تلویزیون از مواضع پیشین خود عقب نشسته‌اند و پس از دو سال مدیریت بر آنتن کم‌رمق و تجربه دشواری‌های تأمین محتوای مطلوب خود برای چندین شبکه در عین فقدان نیروی کارآمد هم‌سو با مواضعشان، دست به دامان همان افرادی شده‌اند که روزی خودشان منتقد حضور آنها روی آنتن بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      مگه فقط این دو مجری از تلویزیون رفتن همه اونایی که پرمخاطب بودن رفتن
      کسی دیگه نیست .

    • ناشناس

      مجبور چیه،، از خدا شونه این سلبریتی ها نون خور پول در بیا

    • سعید

      برای تصمیم به برگرداندن این ارازل متاسفم وبیشتر برای مسئولین رسانه ملی
      یک مرد جنگی به از صد هزار
      یک ده آباد به از صد شهر خراب

      پاسخ ها

      • حسین

        مردجنگی حتماشهبازیه خخخ

      • علیرضا

        بله، دقیقا ارزش آقای شهبازی و برنامه پاورقی خیلی بیشتر از اینه که با آدم نون به نرخ روز خوری مثل رشیدپور مقایسه بشه

    • ایران

      حیف شد تلویزیون دیگه فایده نداره.رامبد. مهران مدیری.احسان علیخانی.علی ضیا. رشیدپور.فردوسی پور وخیلی بازیگران که خدافظی کردن .

    • ناشناس

      گلزار که کلا موضعی نداشته.
      در مورد رشید پور و تنابنده هم میشه قضیه را از اون طرف روایت کرد . دیگه بستگی به موضع سیاسیمون داره !!! یعنی میشه نوشت رشید پور و تنابنده در تناقضی آشکار دوباره به تلویزیون بازگشتند ! مثل همه ی اون خواننده هایی که گفتن دیگه نمیخونیم و بعد خبر کنسرتشون درآمد و آب هم از آب تکون نخورد!

    • ناشناس

      شهبازی خیلی حال بهم زنه

    • ناشناس

      عشق است فقط فقط محسن تنابنده نقی معمولی

    • ناشناس

      محسن تنابنده عمرا برگرده صدا و سیما

    • ناشناس

      آب بریز اونجات که میسوزه

    • ناشناس

      مردم از این مطربان امر برایران ستیزان نفرت دارند سیمای ملی حق ندارد به این گونه مطرب اجازه خودنمایی بدهد اینها به شدت محتاج دیده شدن هستند وبه هرحیله متوسل میشوند حتی خودزنی میکنند تا دیده شوند بارها ازدواج وطلاق میگیرند فقط برای اینکه نیاز به ننایش خود،دارند فاقدقابلیت هنری هستند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اگه اینها را بنگردونن کلا مخاطب سیما صفر میشه بعد باید درصدای وبیماری تخته کنن.پر مخاطبترین برنامه تلوزیون ۳۰درصد مخاطب داشته.

      • ناشناس

        تو خوبی و برنامه های الان تلویزیون که هیچی نداره

    • حقیقت جو

      حرف مفت شما فقط خودتان خریدارش هستید.اتفاقا دوساله که از شر خیلی برنامه های مزخرف راحت شدیم.ایناهم خودشون به غلط کردن افتادن برگشتن و گرنه کسی به امثال رشید پور تلخ محل نمیزاره

    • ناشناس

      من از گلزار عق می زنم

    • ناشناس

      اگه برگردن خیلی بی شرفن

    • ناشناس

      ای خدا یعنی فک نکنم هیچ احدی پیش بینی همچین دورانیو برای ایران میکرد حتی حتی از سیاهترین و ننگینترین دوران تاریخ هم این دوران قرسنگها جلوتره یعنی ماشالاه تو هیچ زمینه ایی پیشرفت که نداشتیم هیچی حتی به نوعی از پسرفت رسیدیم که اگه بخوان همین الان شروع به درست کردن و مرمت مملکت کنن کم کمش صدسالی طول میکشه اوضاع عادی بشه

    • پرنیان

      دندان فاسد راباید کند وبرای همیشه دور انداخت نه اینکه دوباره دشمن را سرخانه نشاند

    • ناشناس

      نباید بیان ......

    • ناشناس

      واقعا دهها هزار میلیارد هزینه برای سازمانی که الآن دیگه بغیر از چند درصد قلیل مخاطبی نداره برای چیه ؟! پول دور ریختنه

    • ناشناس

      دو تا اول تبریزین

    • ناشناس

      گلزار باید خرج عروسی لاکچری وماه عسلش را از جیب مردم در بیاورد !؟

    • پرده آخر

      گلزارکه ازخودتون بودومجیزفروغی رومیگفت تقلبهاشم که دربرنده باش رسوایی ببارآورد بدون شک برگرداندن یابرنگرداندن گلزار تفاوتی درجذب مخاطب ایجادنمیکنه چون همونطورکه ازچشم شماافتادازچشم ملت هم افتاده

    • ناشناس

      در صدا و سیما و به طور کلی در مملکت کسی نمونده که کارهای تخصصی به آنان سپرد پس مجبورند التماس ته مونده ها کنند

    • ناشناس

      رشیدپور نون زبان و پررویی خود را می خورد و بس. هنر مجری گری او بسیار بسیار ضعیف است. کودکان خود را پررو بزرگ کنید تا نون زبان بخورند نه علم و توانمندی

    • ناشناس

      گلزار پولاش تموم شده میخواد بیاد از صدا سیما بکنه وو بره 🤦‍♀️😂

    • ناشناس

      تاعادل نیاد همه هیچ

    • ب

      👏👏👏👏👏

    • گودرزی

      چرا بعضی افراد رو الکی گنده می‌کنید که میلیارد میلیارد بگیرن بعد نازم بکنن،اونوقت مردم عادی که دستشون به هیج جا نمیرسه با این وضعیت زندگی بکنن،اسمشون رو گذاشتید رستم جرات ندارید صداشون کنید،همین افرادی که به اینها اونقد پول میدن باعث و بانی همه بدبختی ها هستن.

    • ناشناس

      اگر راست میگید عادل فردوسی پور رو برگردانید.

    • اس اچ

      قحط رجاله

    • پخمه

      صدا و سیما خیلی وقته توسط مردم تحریم شده
      من و اطرافیلنی که ازشون پرسیدم فقط فوتبال ها رو از صدا و سیما میبینیم

    • ناشناس

      تماشا ی تلویزیون چند درصد است

    • ایرانی

      خودشونم نمیدونند دارن چه کار می کنند،این مجری ها هم اگر موضع مشخصی دارند باید سرش بایستند،نه اینکه با وعده پولهای کلان مواضعشون رو تغییر بدن

    • ناشناس

      حالا چرا مجبور مگر قعطی سلبریتی هست نکنه صدا وسیما آنها آدم حسابی بقیه رایرگ چغندر

    • یاسمن

      دردی از ملت دعوا نمیشود هیچکدوم تحفه ای نیستند در این گرانی فکر مردم تلویزیون نیست

    • نوحی

      آقای نجارزاده آب رو بریز همونجا که‌ میسوزه 😁😆😄

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اتفاقا همون‌نقی جانسون بیشتر بنده پوله وقتی سر قضیه باران کوثری ومادرش گفت دیگه به تلویزیون برنمی گردم آنا بعدش ادامه پایتخت است نیوشا ضیغمی هم میگفت دیگه به تلویزیون ب نمیگردم چند ماه نشد برگشت یا حسین پاکدل که می‌گفت کارکردن تو این تلویزیون افتخاره اما الان خیلی قته که داره تو صدا وسیما جولان نیده.

    • ناشناس

      محاله نقی بیاد اما اون دوتایی دیگه آدم پولن

    • ناشناس

      من به جای شما مجری های خاص و معتبر باشم هیچ وقت به جایی که هر وقت به نفعشان بود نگهم دارند و هر وقت خوششان نیامد عذرمو بخواهند برنمیگردم مگر اینکه خیلی بدبخت باشم

    • ناشناس

      صداوسیمای میلی جای همون شهبازیه، آدم درست و حسابی که نمیره صداوسیمای میلی.
      گرچه رشید پور هم خیلی پاچه خوار و دورو است.

    • فریبا

      واقعا بایدبرگردونن مجریا وبازیگرای خوب مث آقای مهران مدیری آقای رامبدجوان آقای عادل فردوسی پور که سالیان سال اینقدربرا تلویزیون زحمت کشیدند..الان یه مجری خوب،وکاربلد نداریم توتلویزون ..دیگه برنامه های تلویزیون بدون این افراد دوزار نمی ارزه..

    • مظفری

      اونا نیاز دارن دیده بشن. چاپلوسی تا چه حد صدا و سیما به اندازه کافی مجری خوب و انسانهای شریف دارد ونیازی به موجودات حزب باد ندارد. بیخود برای اونا سینه چاک نکنید.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        میشه دو تا مثال بزنی ما که خسته شدیم از بس تلویزیون بدون برنامه شده

    • همه

      این مجریه چقدر حال بهم زن و منفوره از این بدتر اگر رشیدپورو ...بیان تلویزیون چقدر مثل این شهبازی منفور میشن

    • ناشناس

      بخدا این رشید پور ارزش این همه دعوا نداره،من خودم به شخصه از موقعی که با خانم چرخنده مصاحبه کرد مجبورش کرد فیلم خوانندگی پخش بکنه،ازش متنفرم

    • ناشناس

      اگه برن سیمای میلی، خیانت کردن به مردم

    • ناشناس

      هرسه نفرشون عشق سینمای ایران

    • غلامرضا بهرامی

      آقا خداوکیلی برید در این صدا و سیما را ببندید و همین دوریال هم خرج نکنید ، اسرافه . یه چندتایی برنامه جالب مثل ۹۰ بود و چندتایی مجری پرمخاطب مانند فردوسی پور و رشیدپور که اونم بخاطر حب و بغض های ریاست تعطیل شدند. کی از این پیله خود خواهی و خودکامی بیرون میایم . تلویزیون مخاطب نداره . بخدا خانواده های مذهبی هم رو به شبکه‌های فارسی زبان خارجی آووردند . تمام سریالهایی که کارگردانای خوب مازحمت می کشند می‌سازند داره از شبکه‌های خارجی پخش میشه . اینا همش بخاطر تعصبات و محدودیت ها و کم لطفی های صدا و سیماست.
      حالا که اینطوره من هم میرم رسیور میگیرم و جهتش هم میدم یاه ست . خ خ خ

    • ناشناس

      ای بابا با این کارا درست نمیشه دل مردم رو شکستید بدبخت کردید مملکتو بی پول وگدا کردید این مردم نجیب رو کار از کار گذشته دیگه

    • شهاب

      آقای رشید پور آقای تنابنده به صدا وسیمای میلی بر نگردیید.

    • ناشناس

      چقدر پررو هستین حالم از اون رشید پور به هم می خوره

    • ناشناس

      آقای شهبازی آمار بازدید برنامت رو با برنامه رسید پور مقایسه کن سوادت رو با سواد رشید پور مقایسه کن میزان محبوبیت خودت رو با رشید پور مقایسه کن قدرت برنامه سازیت رو مقایسه کن ببین واقعا قابل قیاس نیستی حرف نزن حسودی هم نکن یادت نره دار یا از بیت‌المال حقوق میگیری

    • رضا

      سلام
      واقعا عجیبه یک آدمی که هیچگونه جذابیتی نداره گذاشتین مجری خوب معلومه که مخاطب با کمترین سطح توقع حاصر نیست وقتشو با این آدم تلف کنه. تو رو خدا برای شعور مخاطب هم ذره ای احترام قائل بشید.

    • ناشناس

      تلوزیون اگر بطور کلی تعطیل شود و بجای آن روی رادیو سرمایه گذاری شود بهتر است و جامعه هم از این همه بدبختی نجات می یابد و فساد از بین می رود و مردم به آرامش می رسند تمام بدبختی ها از سینما و تلوزیون است که موجب گمراهی شده است .

    • ناشناس

      ان شاء الله مدیری. فردوسی پور رامبدجوان سروش صحت هم برگردندد ست پروتلویزیون ازاین مردگی بیرون بیاد زنده بشه.

    • محمد

      چون می‌دونن که این سازمان، خودش برای اعتبار خودش ارزشی قائل نیست !جرأت می کنند که خیلی راحت دهن باز کنند و علیه همون جایی که ازش ارزش و آبرو گرفتند هتاکی کنند! وگرنه این یارو رو تا حالا ده دفعه انداختنش بیرون! بعد گفته کلاهمم اونجا افتاده باشه برنمی‌گردم! بعدچندوقت با کله پریده تو همون کلاهش که اونجا جا مونده بود!

    • امیر

      یابامایید یاعلیه ما

    • ناشناس

      امیدوارم تا صدا و سیما تغییر رویه نداده اینها برنگردند به تلوزیون

    • ناشناس

      برای خالی نبودن عریضه
      ازشان درخواست شده

    • ز. را

      صدا و سیما رو با این آقایون میخواهیم ، برای آوردنشون مجبورین چون بدون این آقایون شبکه رنگ و لعابی نداره مطمعن باشین برای بعضی برنامه ها ما سریع تلویریون رو خاموش میکنیم

    • .

      سلام لطفا فردوسی‌ پور رو هم برگردونید ورزش بدون اون صفایی نداره

    • ناشناس

      آمدن دونفر مشگلی نداره ولی آمدن گلزار مشگل داره ونباید برگرده

    • ناشناس

      دیگه کی تلویزیون ایران را تماشا می کند؟!!!!

    • ناشناس

      خیلی خوب میشه رضا رشید پور و نقی معمولی وارد تلوزیون شوند مخصوصا که واقعا صدای مردم هستند

    • ناشناس

      این هاازبرکت نزدیک بودن انتخابات است

    • ناشناس

      تحریم صدا و سیمای میلی

    • ناامید

      اقای شهبازی جنابعالی وقتی مجری گری میکنی ادم یک بدبختی وبدهکاریهاش میفته ومیخوادتلویزیون روخوردکنه اخه مردمومن خودت رو بامجری مثل رشیدپور مقایسه میکنی خخخخخخخخ.

    • عبدالسلام

      خواب دیدی خیرباشه از،این خبرا نیست اینقدر آدم با استعدادتر وخوشتیپ تر وبا مرام پشت در صداوسیما صف کشیده ان که این سه نفر توش،گم میشند..دوران گلزار ورشید پور وامثالهم دیگه به پایان رسیده اینها میرند تا به دست فراموشی سپزده بشند .صدا وسیما برای اینها نون دونی و بانک شهرت بود که نتونستند یعنی،ظرفیت نگهداشتنش رونداشتند.

    • فاطیما

      جناب آقای رشید پور منتظر برنامه های جذاب شما هستیم

    • الهام

      وای تورو خدا هر کی رو بر می گردونید اون دوو دوو رو بر نگردونید مردم ایران خیلی قشنگن ماشمارو خیلی دوست داریم
      اه اه اه حال بهم زن

    • ناشناس

      انقدر سیستم فشل شده که تمام ستاره ها هم بیان .استقبال نمیشه

    • محمد

      خبر دروغ اصلا صدا و سیما اینها را دعوت نکرده باز آمدیم زرنگی کنید این دروغ آنقدر تکرار کنید که این چهره ها را برگردانید به صدا سیما خبرگزاری تون حق دلالی اش چند بوده ؟

    • بشیر

      مگر این همه فحش و فضیحت به صدا و سیما نمی‌دهید خوب از خداتون هم باشه که مخاطب نداره . این همه بالا و پایین پریدن و جلز و ولز کردن برای چیه ؟ برید خوش باشید.

    • شیرازی

      من از تلویزیون ایران فوتبال وبرنامه های مرتبط با آن را نگاه میکنم گاهی اوقات مسابقات والیبال قهرمانی جهان را تماشا میکردم اما برای سانسور کردن تعداد اندکی از تماشاچیان خارجی کیفیت پخش زنده را آنقدر پایین آوردند که ارزش نگاه کردن ندارد از مدیران صدا و سیما تقاضای عاجزانه دارم در پخش زنده مسابقات ورزشی خارجی تماشاچیان را حذف نکنید چون از کیفیت برنامه به طرز عجیبی کاسته میشود ما همین اشخاص که در استادیوم هستند را در فیلم و سریالهای خارجی مشاهده می کنیم اما حساسیتی روی آنها نیست

    • میتی

      خییییییییییییییلی خوشحال میشیم ما خونواده ای داریم که با ماهواره مخالفت تلویزیون ایران هم که چیزی نشون میده لااقل بازگشت این عزیزان کلی خوشحالمون میکنه

    • ویرگول

      محمد رضا جون شهبازی تو در حد برنامه سازی نبوده و نیستی!!!!
      برو دنبال یک کار دیگری بودجه بیت المال را هم حدر برنامه آبکی خودت نکن !!!داداش گلم

    • ناشناس

      بدبخت ها

    • دوستدار وطن

      نگاه کردن به تلویزیون با این برنامه های مزخرف یعنی ازبین بردن چشم و اتلاف عمر بذارین آقایونی که بخور بخوری تو تلویزیون دارن سرشون به آخورشون گرم باشه فرهنگ و مردم و مخاطب رو هم ولش کن بزارین ریشه فرهنگ ایرانی زده بشه این چیزیه که آقایون تیشه به دست میخان حالا هر کی هم برگرده این گند پاک نمیشه .

    • حسین قاسمی نیا

      به هرحال وضعیت تلویزیون از لحاظ داشتن مخاطب بالا خوب نیست پس باید نسبت به سیاست ها باز نگری شود حضور افرادی مانند آقایان رشید پور و تنابنده میتواند مخاطبین رو با تلویزیون آشتی دهد و شاید این دوستان نیز نسبت به نظراتشان کمی منصف تر و منعطف تر شوند .

    • مپ

      آخه یکی نیست به این مجری‌های تلویزیون بگه شما رو چه به این‌کار ۶۰درصد مخاطب صدا و سیما بخاطر شماها کم شده مجری فقط مهران مدیری نه مهران رجبی مجری فقط رشید پور علی ضیاع فرزاد حسنی رامبد جوان فرزاد حسنی نه شماها جوجه مجریها

    • ناشناس

      کاش مهران مدیری رو هم دعوت به کار می‌کردن
      خیلی دلم برای خودش و کاراش تنگ شده...!!!!

    • هم وطن

      امثال شهبازی مگر صاحب و ورثه صدا وسیما هستند و وکیل و وصی مردم هستند که همچین نظر و ادعایی میکنند.و انسان چقدر باید پست و ذلیل باشد که برای به کرسی نشاندن حرف خودمتوسل به احساسات مردم شود.عجمان و آرمان وروح الله و...چه ریطی به اختلاف نظر تو و دیگر شخصیت های محبوب مردمی دارد که آنها را وسط میکشی؟

      پاسخ ها

      • رضا

        هر سه تاشون عزیز هستن و دوست داشتنی خوش آمدید

    • احمد شاکری

      اقای خندان بیخودی نخند اصلا شما حدو اندازه مجریان قبل هستید؟

      نگران نباش جا برای همه هست .

    • مهی

      عه نکنه میخوای یه تنه همه برنامه ها را مجری گری کنی، خیلی خوشحالی که مجری های جذاب نیستن، مردم این مجری ها را دوست دارند تو هیچوقت مثل اونا نمیشی

    • نجمه

      اگر این ها اورده شدند باید اقای علیخانی هم برگردد

    • ق ر

      همه مجریان به فکر خودشان هستند در اصل مردم اهمیتی ندارند

    • ناشناس

      باسلام
      صداوسیما بایدهای مردم باشدنه مال سیاست مداران از سیاه وسفید بودن خارج شوند وجامعه رارنگی ببیند تمام فیلم‌ها مانند تلویزیون‌های قدیمی فقط سیاه وسفید هست بامردم باش وبرای مردم
      سیاست بعضی موقع تغییری کند ولی مردم همیشه مردم این کشورمیمانند
      بدرود

    • رضا

      این افراد در موقعی که باید کمک حال مردم میبودن، تیشه به ریشه مردم زدن، حالا دوباره بیان مجری بشن و فیلم بسازن، وای بر شما
      مگه قحط‌الرحاله که بازم رشیدپور و تنابنده بیان رو صحنه نمایش

    • محمد ه

      مگر تلویزیون برنامه‌ای فابل دیدن داره؟

    • Hadi

      به گلزار حق بدین بعد ازدواج هزینه زندگیش رفته بالا

    • پری

      اینا خودشون با هزار التماس ببخشید غلط کردم اومدن اتفاقا😁

    • علی

      وقتی بهشون پول میدن چرا نیان؟ پول همه کار میکنه

    • ناشناس

      نمیدونم چرا همه نظر شخصی خودشون بعنوان مردم میگن😳😳😳یعنی همه سخنگوی مردم شدند😬ولی پاورقی خیلی برنامه بامزه ای هست مردممممم😆

    • علی

      آخه اینا هم بدون صداوسیما از گرسنگی میمیرن

    • ناشناس

      ذیگه فایده نداره برگردند ک چی کی دیگه تلویزیون میبینه همه برنامه ها یخ شده

    • محمدرضا

      در حقیقت این سه مجری مجبور شدند که به صدا و سیما برگردند و بگویند که خوردیم که رفتیم 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

    • فرشید

      اصلاتلویزیون ایران اصلافیلم جدیدنمیزارن فیلم های سال ۷۵تا۸۵ساخته شده میزارن ولی ماهواره روزانه هشت تافیلم جدیدایرانی میزاره
      سه سال اصلاتلویزیون ایران نگاه نکردم بعضی موقع هم زدم سریال مختاربوده
      من نمیدونم این همه فیلم خوب ایران داره چراپخش نمیکنه الان دوره زمونه عوض شده هچیکس نگاه تلویزیون نمیگنه دلیلش اینکه فیلم نداره چراخودمون خسته کنم فیلم مزخرف نگاه کنم میرم فیلم جدیدماهواره نگاه میکنم فیلمشان همش به روزهست تلویزیون ایران ۴۰سال عقبه

    • ناشناس

      برای آقای رشیدپور و تنابنده خیلی خوشحال شدم

    • طیبی

      سلام
      بازگشت هرسه نفرشان خوبه مردم دیگه با اینا انس گرفتند ایشالله بقیه عزیزان هم بنوبه خود به صدا وسیما بر میگردن این یک آشتی ملیست عزیزان مخاطب بدل نگیرید ما ایرانیها همه همانند اهل یک خانواده ایم وسازش در نژاد ما و گذشت فطرت ماست
      بدرود

    • اشنا

      این افرادالگوهای منفی برای جامعه هستندبسیارهم بدیهی است ونبایددرسیماحصورپیداکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج