اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۵۸۹
۷ نظر
۱۸۱۶۰
۷ نظر
۱۸۱۶۰
پ

الناز ملک؛ راه و رسم یک‌شبه ستاره شدن در سینمای ایرانی!

یادداشت صفحه اینستاگرامی سینما نوین در تمجید و تعریف عجیب از الناز ملک، بازیگر فصل جدید زخم کاری در فضای مجازی خبرساز شده و واکنش پیج سینما ایده آل را به همراه داشته است.

برترین‌ها: یادداشت صفحه اینستاگرامی سینما نوین در تمجید و تعریف عجیب از الناز ملک، بازیگر فصل جدید زخم کاری در فضای مجازی خبرساز شده و واکنش پیج سینما ایده آل را به همراه داشته است. این دو موضع البته نمایندگی از دو موضع پرتکرار در جامعه هنری ایران است، برخی موافق چهره شدن تقریبا یک شبه بازیگرانی مثل الناز ملک است و برخی دیگر رشد غیرمنطقی و ناگهانی چنین بازیگرانی را محصول ارتباطات پشت پرده می‌دانند.

الناز ملک که با سریال «سقوط» که درام عاشقانه بود به دنیای بازیگری معرفی شد و در حال حاضر در سریال زخم کاری که در پخش است حضور دارد.

الناز ملک؛ راه و رسم یک‌شبه ستاره شدن در سینمای ایرانی!

«سینمانوین» شروع کننده جنجال بود، یادداشتی ظاهرا سفارشی با عنوان «ستاره‌ی آینده‌دار» که در تمجید الناز ملک است:

تفاوت بازی‌های الناز ملک نشان می‌دهد او تٲکیدی بر ویژگی‌های ظاهری‌اش ندارد و می‌خواهد با هوش و کاریزما و سخت‌کوشی، یک بازیگر موفق شناخته شود. ازیگری که اگر همین مسیر را ادامه دهد، می‌تواند به جایگاه خوب و مناسبی در مسیر کارنامه‌اش برسد.

الناز ملک خیلی زود و سریع توانست جایگاهی در عرصه تصویر پیدا کند. بازیگری که شاگرد «امیر دژاکام»  بوده و از تئاتر کارش را آغاز کرده با سریال «سقوط» میان مردم شناخته شد.

آیسان - صفیه نقشی سخت و چندوجهی بود، زنی که ناگهان خودش را میان یک واقعه سخت می‌یابد و باید با هوش، زنانگی و صبوری‌اش از مهلکه داعشی‌ها بگریزد. الناز ملک جوان توانست این نقش سخت  را به شکلی درست و استاندارد ایفا کند و بسیار سریع میان توده‌ها محبوب شود.

الناز ملک چند ماه قبل در نظرسنجی بزرگ رسانه «سنما نوین» هم با بیشترین رای از جانب مردم، بهترین ستاره نوظهور این سال‌ها شد. حالا در فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان «بازگشت» نقش «سیما» را میان تیم بازیگری پرستاره ایفا کرده است.

الناز ملک؛ راه و رسم یک‌شبه ستاره شدن در سینمای ایرانی!

سیما، همسر دوم و جوان «شفاعت» زنی خواهان پیشرفت و مرموز و جاه طلب است. او از موفقیت همسرش راضی نیست و فکر می‌کند حق او و همسرش بیش از اینهاست. ملک با چشمان و نگاهش شمایل یم زن خطرناک را القا می‌کند. زنی که احتمالا در مسیر قصه رویدادهای مهمی را رقم خواهد زد.

تفاوت آیسان و سیما و بازی‌های الناز ملک نشان می‌دهد او تاکیدی برو ویژگی‌های ظاهری‌اش ندارد و می‌خواهد با هوش و کاریزما و سخت کوشی، یک بازیگر موفق شناخته شود.

الناز ملک اگر همین مسیر را ادامه دهد، می‌تواند به جایگاه خوب و مناسبی در مسیر کارنامه اش برسد.

پس از انتشار این یادداشت، صفحه اینستاگرامی سینما ایده آل در واکنش به ستایشگری از الناز ملک نوشته است:

الناز ملک بازیگری که به شکل قابل تحلیلی و به طور پیاپی، در حال بازی در سریال‌های تیم محمدحسین مهدویان است. حالا توسط روانشناس بامزه یک رسانه به عنوان ستاره نوظهور معرفی شد! این مطلب‌های سفارشی نه کسی را بالا برده نه پایین!

از یادداشت سینما ایده‌آل که بگذریم، شاید کمی درباره روند رشد بازیگرانی این چنینی تامل کرد و حداقل درباره شکل رسانه‌ای شدن این بازیگران کمی با مکث رفتار کرد، این که چگونه و یهویی موج تعریف و تمجیدها درباره بازیگری مثل الناز ملک اتفاق می‌افتد، ماجرایی‌ست که انگار بیشتر از هر چیز متاثر از یک چرخه اقتصادی پنهان است. شما هم نظرتان را در این باره برایمان بنویسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعلی

      باسلام منایثارگر هستم اعصاب روان دارم شغلی درامدی ندارم ۳ماه۱۵ روز جنگی زدن معشتی به من تعلق میگیره

    • ناشناس

      امیدوارم هنرمندان نوظهورظرفیت ستاره شدن را داشته باشند🙏

    • محمد

      واقعیت اینه هنر ایران مافیا داره،وگرنه من بجای تجربی میرفتم هنر،ولی متاسفانه نه چشم و آبروی قشنگی دارم نه بابای پولدار نه پارتی کلفت....

    • عرفان

      بازیگره خوبیه واقعا.

    • ناشناس

      این مطلب درباره ی الناز ملک صدق نمی کنه. چون نسبتاً بازی های قابل قبولی داشت. اما کسی مثل پردیس پور عابدینی کاملاً ساخته و پرداخته ی حامد عنقا ست. سیمرغ جشنواره فجر هم که ملاحظه کردید چطور با لابی گری بهش دادند.

    • ناشناس

      خیلی مونده بهش بگین ستاره

    • ناشناس

      واقعا متاسفم برا کسی که میگه این بازیگره خوبیه. بابا این دقیقا همون نقشی رو که تو سریال قبلی داشت رو داره بازی میکنه. هیچ تفاوتی نداره و دیده نمیشه تو بازیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج