۱۳۸۱۳۵۲
۴ نظر
۲۹۱۳
۴ نظر
۲۹۱۳
پ

اگر این پنج پسر، نزدیک شما دخترها شدند، حتما فرار کنید

دوربین سینمای ایران همواره علاقه ویژه‌ای به معرفی انسان‌هایی داشته که در صورت مواجهه با آن‌ها، فرار بهترین گزینه است! در ادامه به معرفی برخی از عاشق‌های نفرت‌انگیز سینمای ایران می‌پردازیم

برترین‌ها - آیدا فلاحیان: شاید بتوان گفت سینما یکی از بهترین ابزار برای شناخت افراد پیرامون ماست. افراد با صفات خوب یا بد، در مقابل دوربین به عنوان یک کاراکتر ساختگی معرفی می‌شوند و ما با شناخت آن‌ها، جامعه خود را می‌شناسیم.

دوربین سینمای ایران همواره علاقه ویژه‌ای به معرفی انسان‌هایی داشته که در صورت مواجهه با آن‌ها، فرار بهترین گزینه است! در ادامه به معرفی برخی از عاشق‌های نفرت‌انگیز سینمای ایران می‌پردازیم. اگر می‌خواهید یک انتخاب درست برای شریک زندگی خود داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.

کامران / رگ خواب

اگر این پنج پسر، نزدیک شما دخترها شدند، حتما فرار کنید

وقتی دقایق ابتدایی فیلم رگ خواب ساخته حمید نعمت الله را تماشا می‌کنید، بعد از هم‌ذات پنداری با کاراکتر اصلی یعنی مینا (لیلا حاتمی)، مجذوب مردی می‌شوید که یک پکیج کامل از تمام خوبی‌هاست. بیشتر خانم‌ها در مواجهه با کاراکتر کامران (کوروش تهامی) آرزو می‌کنند که ای کاش مردی مانند او عاشق آن‌ها شود. کامران مردی مستقل، مُوجه و مهربان است که با گرفتن ژست حمایتگر، به مینا نزدیک می‌شود.

به او توجه کرده و زخم‌های او را تیمار می‌کند. تمام این ویژگی‌ها خیلی رویایی هستند اما صرفا برای یک رابطه موقت. کامران می‌تواند یک معشوق خوب برای لیلا به شمار رود اما هرگز نمی‌تواند یک همراه مناسب برای او باشد چرا که احساس تعلقی به مینا ندارد.در صورت نبود احساس تعلق، کامران در چشم به هم زدنی از یک عاشق بسیار ایده‌آل، تبدیل به مردی فرصت طلب می‌شود که مینا اولویت آخر زندگی اوست.


سیامک / ملی و راه‌های نرفته‌اش

اگر این پنج پسر، نزدیک شما دخترها شدند، حتما فرار کنید

بعد از پخش فیلم سینمایی ملی و راه‌های نرفته‌اش ساخته تهمینه میلانی، ترس بزرگی به ترس‌های دختران مجرد برای ازدواج اضافه شد! ترس ازدواج با سیامکی دیگر که تمام رویاهایشان را بعد از ازدواج، برای آن‌ها تبدیل به کابوس کند. سیامک (میلاد کی مرام) با وجود داشتن یک کاراکتر منفور، بسیار باهوش است.

او در دیدارهای اول، همان چیزی را به ملی(ماهور الوند) که ملی تشنه‌ی آن است؛ محبت. محبت‌های جزئی اما تاثیرگذار، نقاب زیبایی برای افکار و طرز تفکر مرد سالانه‌ی سیامک است که از چشم ملی پوشیده مانده. تفکرات پوسیده از حساسیت‌های بیمارگونه و داشتن پارانوئید(بدبینی) شدید، همان مشکلاتی است که ملی را از ادامه زندگی با سیامک منصرف می‌کند. شاید در نگاه اول تشخیص دادن آن روی حقیقی سیامک کار دشواری باشد اما بهتر است به این افراد فرصت آزمون و خطای بیشتری بدهیم.


پاشا / لانتوری

اگر این پنج پسر، نزدیک شما دخترها شدند، حتما فرار کنید

یکی دیگر از افرادی که شایستگی معرفی شدن در این لیست را دارد، پاشای لانتوری است. شاید برای معرفی پاشای لانتوری "عاشقِ دیوانه" عبارت درستی باشد. شکل محبت و عشق او شباهت زیادی به مجنون‌های اساطیری دارد و همین اسطوره بودن آن ممکن است به کام بعضی‌ها شیرین بیاید. اما کاملا مشخص است که مریمِ لانتوری در قامت معشوق بد شانس پاشا، از این دسته افراد نیست.

پاشا (نوید محمدزاده) با عشق و علاقه افراطی می‌تواند هر دختری را فراری بدهد. او معشوق خود را می‌پرستد و با وجود تمام واکنش‌‌های منفی‌ای که دریافت می‌کند، دست از عشق مریم نمی‌کشد. این محبت بیش از حد باعث ایجاد جنونی در وجود پاشا می‌شود. تا جایی که او حاضر است معشوق خود را عذاب دهد اما از عشق او دست نکشد.


یاسر / عرق سرد

اگر این پنج پسر، نزدیک شما دخترها شدند، حتما فرار کنید

یاسر شاه حسینی(امیر جدیدی) یکی دیگر از نقاب‌داران ماهر این لیست است. نقاب موجه و تاثیرگذار او برای هیچکس کنار نمی‌رود به جز همسرش افروز (باران کوثری). او در ظاهر یک همسر متعهد و حتی عاشق است که از نظر جایگاه اجتماعی و شغلی می‌تواند گزینه مناسبی برای ازدواج با هر دختری باشد اما زندگی مشترک با یاسر، کمی متفاوت است.

او سعی دارد تماما روی همسرش و تمام اتفاقات زندگی‌اش سلطه‌ی کامل داشته باشد. برای این همسر به ظاهر رویایی، ازدواج چیزی جز یک قفس زیبا و مجلل تعبیر نمی‌شود و حاضر است همسر خود افروز را به هر شکلی شده در این قفس نگه دارد. به همین دلیل است که افروز همراه با یاسر هرگز نمی‌تواند یه سوی آرزوهایش پرواز کند.


پیمان / سریال عاشقانه

اگر این پنج پسر، نزدیک شما دخترها شدند، حتما فرار کنید

پخش سریال عاشقانه در شبکه نمایش خانگی مخاطبان را با کاراکترهای بسیار خاصی آشنا کرد که یکی از خاص‌ترین آن‌ها پیمان (هومن سیدی) بود. برخلاف تمامی افراد این لیست، پیمان هرگز چهره واقعی خود را پنهان نمی‌کند و آشکارا رفتارهای خود را به دیگران بروز می‌دهد.

همین نقش بازی نکردن پیمان باعث شد مخاطبان زیادی این کاراکتر را دوست بدارند اما با این حال نمی‌توانیم از رفتارهای اشتباه او چشم پوشی کنیم. او به شکل کاملا آشکارا بی تعهد بودن خود به رابطه را به نمایش می‌گذارد. او هرگز نمی‌تواند جدی باشد و جدی فکر کند و همین موضوع باعث می‌شود طرف مقابل او از رابطه با او دلسرد باشد. با این حال خصوصیات پیمان و امثال او کاملا آشکار است اما گاهی با وجود این موضوع انتخاب‌ها و سلیقه‌ی خود افراد کار را سخت می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ازدواج بیشتر از هر چیزی قسمت و شانس آدمه

    • ناشناس

      هیچ کدوم رو ندیدم متنفرم از این سبک ها

    • ناشناس

      هیچ کدوم از بین هارو ندیدم شرمنده

    • ناشناس

      فیلم رگ خواب و ملی وراههای نرفته عالی هستن .....کاش به یه کارگردانی اجازه میدادن درمورد مردهای هرزه وچشم ناپاک که درمراحل ازدواج خودشون رونشون نمیدن وبعد ذات کثیفشون رو میشه هم فیلم بسازند .
      چون اینم یه نوع از زوجهای نفرت انگیزهستن که تقریبانمیشه هم ثابت کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج