۱۳۸۵۱۵۸
۱ نظر
۳۲۷۳
۱ نظر
۳۲۷۳
پ

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۳ که تماشایش لذت دارد

این مطلب برای فیلم‌بازان است. در این مطلب، می‌خواهیم سرگرم‌کننده‌ترین فیلم های ۲۰۲۳ را معرفی کنیم.

برترین‌ها: این مطلب برای فیلم‌بازان است. در این مطلب، می‌خواهیم سرگرم‌کننده‌ترین فیلم های ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. این فیلم‌ها، در ژانرهای مختلفی هستند و در طی سال ۲۰۲۳، حسابی نظرات را جلب کردند.

توجه داشته باشید که برخی فیلم‌ها برای خیلی از سلایق ممکن است جذاب نباشد. با این حال، چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که فیلم‌های خوبی را تماشا خواهید کرد.

فیلم جن‌زدگی در ونیز (A HAUNTING IN VENICE)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

بعد از «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «مرگ روی نیل»، این سومین بار است که کِنِت برانا به سراغ ساخت فیلمی بر اساس یکی از داستان‌های آگاتا کریستی می‌رود. این بار هرکول پوآرو در حال استراحت در شهر ونیز ایتالیا است که به یک مهمانی دعوت می‌شود و در آنجا یک نفر به قتل می‌رسد. حالا پوآرو علاوه بر پیدا کردن قاتل باید بفهمد که آیا در این ماجرا چیزی ماورائی وجود دارد یا نه. وارد شدن این مضمون جن و پری به یک داستان کارآگاهی حتما تماشای آن را به تجربه‌ای جذاب‌تر تبدیل خواهد کرد.


 فیلم هیولا (monster ۲۰۲۳)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

فیلم «هیولا» درباره‌ی مادری (با بازی ساکورا آندو که در فیلم دزدان فروشگاه هم با کوره‌ئیدا همکاری داشت) است که متوجه رفتارهای عجیب و غیرعادی پسر کوچکش میناتو (با بازی سویا کوروکاوا) می‌شود و احساس می‌کند که مشکلی وجود دارد.

او که متوجه می‌شود مشکل از جانب معلم میناتو است، به مدرسه می‌رود. اما حقیقت داستان به تدریج از چشم مادر، معلم و میناتو مشخص می‌شود.

 در «هیولا» بسیاری از مضامین مکرر انسان‌گرایانه‌ مانند از دست دادن، انزوا، ماهیت گریزان خوشبختی و کشمکش‌های خانواده‌های مشکل‌دار به چشم می‌خورد. ظرافت، شفقت و حساسیت مرسوم کارگردان در این درام موج می‌زند.


فیلم گودزیلا منهای یک (godzila minus one)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

گودزیلا، مارمولک غول‌پیکری که با گام‌های آهسته شهر‌های جهان را زیرپا خرد و در اسپین‌آف‌های متعدد با هیولا‌های دیگر دست و پنجه نرم می‌کند، به نوعی پیشکسوت فیلم‌های اکشن آینده محسوب می‌شود که در ۷۰ سال اخیر همواره یکی از قطب‌های اصلی سینما بوده است.

«گودزیلا منهای یک»، یکی از تحسین‌شده‌ترین گودزیلا‌های تاریخ سینما، از آن اتفاق‌های نادری است که هم در گیشه موفق بوده و هم توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند.

تا آنجا که می‌توان از فیلم‌های گودزیلا توقع داشت، این فیلم تلفیق فوق‌العاده‌ای از شخصیت‌پردازی و اکشن را کنار هم قرار داده است. کمتر فیلم ژانر هیولایی، یا به شکل کلی‌تر، ژانر اکشن را سراغ داریم که تا این حد تحسین برانگیز بوده باشد.


 فیلم وانکا (Wonka ۲۰۲۳)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

فیلم «وانکا» اثری به کارگردانی پل کینگ است و در آن، تیموتی شالامی نقش شخصیت اصلی داستان را به تصویر می‌کشد. این اثر سینمایی بر اساس رمان Charlie and the Chocolate Factory است و پیش‌درآمدی برای رویدادهای آن به شمار می‌رود و داستان ویلی وانکای معروف را بازگو می‌کند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «وانکا» اثری سنتی و دلگرم‌کننده است که با کارگردانی پل کینگ و همچنین برخی آهنگ‌های جدید و خوب توانسته برداشت خوب و دلنشینی را از این شخصیت کلاسیک انجام بدهد و این در حالی است که فضایی را برای موضوعات و درون مایه تاریک‌تر اثر اصلی نگه می‌دارد.

این فیلم که ریشه‌های خود را در رمان محبوب "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" می‌یابد، در واقع پرده‌ای است بر وقایعی که پیش‌تر در روایت‌های قبلی رخ داده و زندگی ویلی وانکای نامدار را به تصویر می‌کشد.


فیلم سرزمین موعود (The Promised Land ۲۰۲۳)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

داستان فیلم “سرزمین موعود” در سال 1755 آغاز می‌شود، و در مرکز آن لودویگ کالن، یک سرباز فقیر است. او به منطقه بایر یوتلند می‌رود تا به دنبال زراعت زمین بپردازد و به طرزی آرزومند به دنیایی از ثروت و افتخار وارد شود. اما او به سرعت دشمنی جدی با فردریک دی شینکل، مالک زمین بی رحم و حاکم انحصاری منطقه، ایجاد می‌کند.

دی شینکل باور دارد که هیت (مزرعه‌ی زمین) متعلق به او است و نه پادشاه. وقتی همسر دی شینکل به همراه رعیتش به کالن پناه می‌برند، دی شینکل هر تلاشی را انجام می‌دهد تا کالن را فراری کند و در عین حال انتقامی بی رحمانه از او بگیرد. اما کالن تسلیم نمی‌شود و به تصمیمی قاطعانه برای مقابله با دشمنان و حفاظت از خانواده‌ای کوچک و مظلوم که در اطراف او بوجود آمده‌اند، می‌رود.

با وجود تمام کش و قوس های فیلم، بازیگران بازی های ارزشمندی را ارائه می دهند و کاریزمای ستاره‌ای سینما را حفظ می‌کنند و تأثیرگذار هستند. حرکت‌های پیچیده‌ی دوربین، سرزمین موعود را به فیلمی یک‌دست با ظاهری ساده و روایتی روان بدل کرده است.


فیلم فرار مرغی (chicken run ۲۰۲۳)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

در انیمیشن فرار مرغی 2، حیوانات پس از فرار موفقیت آمیز از مزرعه، پناهگاهی در جزیره ای آرام پیدا می‌کنند، اما به زودی، با تهدیدی جدید روبرو می شوند و باید ماموریت پرخطری را آغاز کنند و...

فرار مرغی 2 ظهور ناگت در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد. انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت با الهام از داستانی به قلم کری کرکپاتریک و جان او فرل ساخته شده است.

فیلم فرار مرغی: طلوع ناگت دنباله فیلم فرار مرغی ۲۰۰۰ محسوب می شود. فیلم فرار مرغی ظهور ناگت تاکنون یک بار هم نامزد دریافت جایزه موسیقی هالیوود در رسانه شد.


فیلم صدای آزادی (Sound of Freedom ۲۰۲۳)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

فیلم صدای آزادی یک فیلم اکشن آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی  آلخاندرو مونته‌برده است.

.هدف از ساخت این فیلم به صدا در آوردن زنگ خطر است. صدای آزادی ما را به منطقه‌ ممنوعه می‌برد و سکانس‌های نفس‌گیر و هیجان‌انگیزی را نمایش می‌دهد.

طبق آمار قاچاق کودکان، ایالات‌متحده یکی از مقاصد اصلی قاچاق انسان است.  این فیلم نشان می‌دهد که دنیا مکان خوبی برای نیازمندان، فقیران ‌و قشر آسیب‌پذیر نیست.

این فیلم بر اساس داستان واقعی باورنکردنی، حتی تاریک ترین مکان ها را نیز روشن می کند. پس از نجات یک پسر جوان از دست قاچاقچیان بی رحم، یک مامور فدرال متوجه می شود که خواهر پسر هنوز اسیر است و تصمیم می گیرد برای نجات او ماموریت خطرناکی را آغاز کند. با تمام شدن زمان، او کار خود را رها می کند و به اعماق جنگل کلمبیا سفر می کند و زندگی خود را به خطر می اندازد تا او را از سرنوشتی بدتر از مرگ رها کند.


فیلم اکولایزر ۳ (equalizer ۳)

سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 2023 که تماشایش لذت دارد

این فیلم پرتنش و هیجان‌انگیز با صحنه‌های بسیار خشن و سکانس‌های کشتار وحشیانه و خلاقانه‌اش، حسی شبیه به «سمفونی خشونت» دارد و باعث می‌شود از ابتدا تا انتها آن را با علاقه‌ای تزلزل ناپذیر تماشا کنید.

با طراحی و هدایت درست استاد اکشن آنتوان فوکوا در صحنه‌های مبارزه، سرعت خوب، میزانسن استادانه و بازیگران هماهنگ، «اکولایزر ۳» شایسته این است که در میان تولیدات با کیفیت ژانر خود قرار گیرد.

سری فیلم‌های «اکولایزر» همیشه ما را در درجه اول با زیبایی شناسی ظاهری خود مجذوب کرده است. در طول این سال‌ها آنتوان فوکوا توانست سبک خود را در فهرست بی پایانی از فیلم‌های اکشن به نمایش بگذارد.

در نتیجه، داستان مامور ویژه سابق دستگاه امنیتی آمریکا، یعنی رابرت مک کال در درجه اول نه با صحنه‌های اکشن، بلکه با پیشرفت آهسته رابطه بین شخصیت اصلی و محیط، مخاطب را جذب می‌کند. اکنون بخش سوم و آخر داستان مک کال نیز به عناصر آشنایی می‌چسبد و مخاطب را به ایتالیا می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فقط سینمایی صدای آزادی خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج