۳۴۷۰۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

گفتگویی کوتاه با پرکارترین مرد این شب های تلویزیون

بیوک میرزایی از «دزد و پلیس» و ماهواره گفت!

بیوک میرزایی بازیگر قدیمی و شناخته شده تلویزیون و سینما در این شب های بلند پاییزی سریال «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی را روی آنتن دارد.

بیوک میرزایی از «دزد و پلیس» و ماهواره گفت!

تماشا: بیوک میرزایی بازیگر قدیمی و شناخته شده تلویزیون و سینما در این شب های بلند پاییزی سریال «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی را روی آنتن دارد. او که این روزها کم کار هم نیست درباره نقش خود در این مجموعه گفت: «این سریال یکی از کارهای متفاوت من است.من در این مجموعه نقش یک سرهنگ بازنشسته آگاهی را دارم. پسرم (بهنام تشکر) درگیر مشکلات و ماجراهایی می شود و من را هم درگیر می کند. من در این نقش توانستم حس تازه ای را تجربه کنم. نقش یک آدم مثبت که عمری را سالم زندگی کرده. او به خاطر اطرافیانش با ارزش ها و وظایف خودش به عنوان یک پلیس درگیر می شود. این کاراکتر از جایی به بعد دچار فراموشی می شود و حتی دیگر خانواده اش را هم نمی شناسد و بعد به مرور به حالت عادی برمی گردد و ...».

میرزایی همچنین می گوید: «به نظرم «دزد و پلیس» فیلمنامه جالبی دارد که می تواند مخاطب را پای تلویزیون بنشاند.» او درباره تجربه همکاری با سعید آقاخانی، افزود: «این اولین تجره همکاری من با این جوان دوست داشتنی بود. آقاخانی جوان خوبی است که خوب هم کار می کند و دوربین را می شناسد. او بچه های خوب تلویزیون را می شناسد و واقعا کار کردن با سعید آقاخانی از همه جهت خوب و راحت است.»

بیوک میرزایی از «دزد و پلیس» و ماهواره گفت!
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

او درباره کارهای جدیدش گفت: «من در حال بازی در سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» هستم و 3 تا کار روی آنتن دارم. در «شاید برای شما ...» نقش پدری را دارم که پسرش جرمی مرتکب شده و او برای اینکه این خطای فرزندش را بپوشاند دست به تبانی می زند و آدم دیگری را مجبور می کند تا گناه فرزند او را گردن بگیرد و درگیر ماجراهایی می شود که نهایتا عاقبت خوبی برای او ندارد.

همینطور علاوه بر «دزد و پلیس»، سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سید ضیاءالدین دری و «عملیات 125» به کارگردانی مسعود آب پرور را هم در حال پخش دارم.» او درباره اینکه آیا در قسمت های جدید «عملیات 125» به کارگردانی بهروز افخمی هم بازی می کند، افزود: «هنوز که تا این لحظه با من تماسی نگرفته اند.»


تلویزیون مردم را به سمت ماهواره می راند

میرزایی درباره حال و هوای این روزهایش، افزود: «این روزها بیشتر از هر چیزی دغدغه کار درست را دارم. الان متاسفانه اکثر کارها از طریق رابطه ها شکل می گیرد و ما که حرفه مان این است آسیب می بینیم. البته من کارمند واحد نمایش رادیو هستم و به هر حال کار ثابت و مشخص خودم را دارم ولی این باعث نمی شود که نگران این اوضاع نباشم. کارها واقعا ضعیف است. معمولا هم از بازیگران غیرحرفه ای استفاده می کنند تا پول کمتری بدهند. خوب همه این عوامل دست به دست هم داده و باعث شده تلویزیون بخشی از مخاطب خود را از دست بدهد. اگر تهیه کننده، کارگردان ودیگر عوامل یک مجموعه نگاه حرفه ای به کار داشته باشندت و از نیروهای حرفه ای استفاده کنند، آن کار هم نتیجه مثبتی خواهد داشت و این نمی شود که مردم به این سریال های به درد نخور و آبکی ماهواره رو بیاورند.»

او درباره برنامه های ماهواره ای می گوید: «این ماهواره هم واقعا چیزی ندارد اما وقتی مردم در تلویزیون خودمان کارهای خوبی نمی بینند جذب رنگ و لعاب سریال های ماهواره ای می شوند. ما کارگردان ها، نویسنده، بازیگران و عوامل خوبی داریم که باید از اینها درست استفاده شود که اینها منزوی و گوشه گیر نشوند.»


یاد روزگار جوانی به خیر

او همچنین درباره درخشان ترین دوره تلویزیون و آن دسته از کارهایش که بیشتر دوست دارد، گفت: «هر کاری برای من ارزش خودش را دارد و همه کارهایم را دوست دارم اما بعضی کارها به هر حال بیشتر در یاد می مانند. خدا را شکر من سریال های خوبی مثل «روزگار جوانی»، «پهلوانان نمی میرند»، «آقای دلار»، «آپارتمان»، «یک مشت پر عقاب» و «مدار صفر درجه» دارم. شاید اذیت شدم اما سعی کردم کارهای درست بازی کنم وبا کارگردان های خوبی کار کرده ام. بازیگر باید کار کند تا سلامت باشد. کم کاری افسرده ام می کند.»

بیوک میرزایی متولد 34 تهران، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. او بازیگری را در تلویزیون از سال 62 با مجموعه «آینه خیال» به کارگردانی «داود میرباقری» آغاز کرد. همچنین فعالیت در رادیو را سال 63 با اجرای «دادستان شب آدینه» و سپس برنامه «صبح جمعه با شما» شروع کرد.


قهر و آشتی

این بازیگر با سابقه درباره کارهای آماده پخشش هم گفت: «سریال «قهر وآشتی» به کارگردانی علی ژکان را هم آماده پخ شدارم که بسیار خوبی است. این مجموعه کاری در ژانر اجتماعی است که چون آقای ژکان سینمایی هستند و به این ژانر هم مسلط هستند فکر می کنم کار خوبی شده است. «قهر و آشتی» به مسائل خانوادگی و اجتماعی پرداخته و من در آن نقش پدری را دارم که از یک سو درگیر مشکلات و گرفتاری ها با زن و بچه اش است و از سوی دیگر گرفتاری هایی با در و همسایه و اطرافیانش در بیرون از خانواده دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیلوفر

      راست میگهههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج