۶۴۵۴۱۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

اتصالات سریع تر اینترنت، فراوانی دستگاه های پخش ویدیویی اختصاصی و انفجار استفاده از تلفن همراه به شرکت هایی مانند Netflix و Amazon اجازه داد تا برای افزایش حجم آرشیو محتوای شان میلیون ها دلار در این تجارت سرمایه گذاری کنند.

هفته نامه صدا: سرویس های ویدئویی آنلاین به عنوان یک افزونه برای ارائه فیلم های دی وی دی و دیجیتال به همراه فیلم های دوم و فیلم های تلویزیونی آغاز شد. اما اتصالات سریع تر اینترنت، فراوانی دستگاه های پخش ویدیویی اختصاصی و انفجار استفاده از تلفن همراه به شرکت هایی مانند Netflix و Amazon اجازه داد تا برای افزایش حجم آرشیو محتوای شان میلیون ها دلار در این تجارت سرمایه گذاری کرده و ارائه دهندگان تلویزیون های سنتی را وادار کرده اند تا به دنبال مخاطب به هر دری بزنند.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

«تمایز» نام بازی است که به موفقیت این شبکه ها می پردازد. Netlix سردمدار این جریان است؛ از سریال بسیار موفق Strange Things بگیرید تا The Crown که برنده چندین جایزه شده است. اما رقبا در حال پیشروی هستند؛ آمازون سریال Man in the High Castle و Mozart in the Jungle را دارد، در حالی که Huluتنها جایزه Emmy را برای The Handmaid's Tale به دست آورد. Netlix و Hulu همچنین برنامه های تلویزیونی پخش شده قبلی را ذخیره می کنند.

در این مقاله نگاهی اجمالی داریم به برترین شرکت هایی که در زمینه تلویزیون اینترنتی فعالیت می کنند و در انتها تصمیم می گیریم کدام بهتر و برای ما مناسب تر است.

Netflix (از ۷.۹۹ دلار در هر ماه)

Netlix استاندارد شبکه های تلویزیون اینترنتی است. انتخاب های کافی و ثابت در همه زمان ها وجود دارد، با عناوین جدید که به صورت ماهانه برای برنامه های قدیمی تر آپدیت می شود. برنامه نویسی اصلی Netlix نیز اینگونه در نظر گرفته شده است که هر کاربر اکانت و اطلاعات مخصوص به خود را دارد. این تنها مکانی است که می توانید بهترین سریال های موجود را تماشا کنید.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

حداقل هزینه، ۷.۹۹ دلار در ماه برای یک جریان استاندارد تعریف شده است. مبلغ برای دو جریان همزمان با کیفیت HD، ۱۰.۹۹ دلار است. با ۱۳.۹۹ دلار، شما می توانید تا چهار جریان هم زمان با پشتیبانی از محتوای ۴K دریافت کنید. Netlix در انواع دستگاه ها از رایانه و رایانه لوحی شما تا کنسول های بازی Chromecast و حتی تلفن همراه شما در دسترس است و اکنون می توانید محتوا را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید. خدمات دی وی دی شرکت هنوز هم وجود دارد، اما Netflix گفته که تا مدت طولانی تمرکز اصلی خود را روی جلو رفتن گذاشته است. (موجود در iOS، Android و وب) Amazon Video (از ۸.۹ دلار در هر ماه)

یک جریان آمازون از شما ۸.۹۹ دلار در هر ماه دریافت می کند اما اگر قصد دارید بیش از یک سال با آمازون سروکار داشته باشید ممکن است مجبور شوید ۹۹ دلار در سال هزینه کنید.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

آمازون دارای حدود ۴۰,۰۰۰ عنوان برای پخش است، اما فقط یک درصد از آنها شامل Prime می شوند. آن دسته از محتوایی که دارای برچسب Prime هستند در سایت آمازون به صورت رایگان پخش می شوند. هر چیز دیگری برای خرید یا اجاره (برای اعضای معمولی و ویژه) در دسترس است.

آمازون همچنین امکان دریافت آفلاین را فراهم می کند، بنابراین اگر شما برنامه ای را ندیده اید یا می خواهید بعضی از برنامه های مورد علاقه تان را برای خود داشته باشید، به کمک یک دستگاه تبلت یا گوشی تلفن همراه به راحتی می توانید برنامه مورد علاقه تان را ضبط کنید.

در سال ۲۰۱۵ آمازون قسمت «پخش زنده برنامه» را راه اندازی کرد که به شما اجازه می دهد تا شبکه هایی مانند Showtime و Starz را به حساب نخست خود اضافه کنید و گاهی اوقات مشمول تخفیف های جزئی (به عنوان مثال صرفه جویی دو دلار در ماه در Showtime از طریق آمازون) شوید.

آمازون ویدئو با Chromecast گ وگل کار نمی کند، اما در Roku و همچنین دستگاه های Fire TV (تلویزیون تولید کمپانی آمازون)، تلویزیون های هوشمند و غیره در دسترس است. در WWDC، اپل اعلام کرد که به زودی برنامه های آمازون در Apple TV نیز قابل دسترسی خواهد شد.(موجود در iOS، Android و وب) Hulu (از ۷.۹۹ دلار در هر ماه)

Hulu دیگر از تبلیغات رایگان پشتیبانی نمی کند. برای فصل کامل سریال های تلویزیونی جاری و کلاسیک و همچنین محتوای اصلی، شما باید حداقل ۷.۹۹ دلار در هر ماه هزینه کنید.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

Hulu برخلاف Netflix و آمازون که به طور معمول پخش سری جدید سریال های شان ماه ها و گاهی یک سال طول می کشد، به لطف پشتیبانی قوی و استودیوی عظیم و قدرتمندی که دارد بلافاصله فصل جدید و قسمت های جدید را روی شبکه در اختیار بیننده قرار می دهد. با این حال، یکی از نقاط ضعفش این است که Hulu هنوز شامل تبلیغات است. برخی از نمایش های محبوب ۱۵ ثانیه تبلیغات قبل و ۳۰ ثانیه پس از رول را نشان می دهد. Hulu در تعدادی از ابزارها پشتیبانی می شود، اما شما نمی توانید همزمان از چند دستگاه برای پخش برنامه در اکانت خودتان استفاده کنید. همچنین هنوز نمی توانید محتوا را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید.

Hulu به تازگی یک گزینه تلویزیونی زنده را با نام Hulu With Live TV معرفی کرده است. این مبلغ از ۳۹.۹۹ دلار در ماه شروع می شود و در حال حاضر در ورژن بتا قرار دارد اما اکنون قیمت و فهرست محتوای منحصر به فرد آن در دسترس است.(موجود در iOS، Android و وب) HBO Now (از ۱۴.۹۹ دلار در هر ماه)

اولین کانال حقوقی بزرگ که به صورت خود به خودی آن را پخش کرد HBO بود. محتوای شبکه برای مدت زمان طولانی از طریق HBO GO در دسترس بود، اما برای ورود به سیستم به پول بیشتری نیاز داشتید. برای چندین سال، HBO به ناچار با شرکای کابلی خود سهیم شد، اما در نهایت با خواسته های طرفداران موافق بود و نسخه اینترنتی HBO Now را به مبلغ ۹۹.۱۴ دلار در ماه منتشر کرد.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

شما می توانید الان ثبت نام کنید و یک اکانت رایگان موقت HBO Now را از طریق برنامه های آمازون، Google Play و فروشگاه App دریافت کنید یا کانال HBO Now را به پخش کننده Roku خود اضافه کنید. کسانی که خدمات اینترنتی خود را از Service، Optimum، Liberty، Google Fiber، Frontier Electric و Verizon دریافت می کنند نیز می توانند HBO Now را به بسته وب خود اضافه کنند.

هنگامی که ثبت نام کنید، بلافاصله می توانید برنامه ها را در رایانه و سایر دستگاه های خود تماشا کنید. قسمت های جدید چند ساعت تا یک ساعت پیش از شروع پخش زنده در تلویزیون ظاهر می شوند و همه چیزهای موجود در HBO GO در HBO Now نیز قرار دارد.(موجود در iOS، Android و وب) تلویزیون اسلینگ (از ۲۰ دلار در هر ماه)

تلویزیون اسلینگ احتمالا نزدیک ترین تجربه به تلویزیون سنتی است که شما می توانید آن را آنلاین دریافت کنید. برای ۲۰ دلار در ماه، Sling TV در دسترس مستقیم به کانال های مانند TNT، CNN، The food network،؛ TRS، AMC و غیره را فراهم می کند، تا جایی که دوست دارید سرویس های بیشتری را اضافه کنید، تلویزیون Sling پا به پای شما می آید. طرح اولیه Sling Orange با پشتیبانی از یک جریان با ۲۰ دلار در ماه، Sling Blue با پشتیبانی از سه جریان همزمان با ۲۵ دلار یا هر دو با پشتیبانی از چهار جریان همزمان با ۴۰ دلار وجود دارد.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

چرا شما باید هر دو را بخواهید؟ برخی از کانال ها در Sling Orange در Sling Blue موجود نیست و برعکس (که یک نقطه منفی است). برای مثال کانال دیزنی فقط در Sling Orange است، در حالی که Fox Sports در Sling Blue است.

اسلینگ همچنین افزودنی های جانبی را برای پنج دلار در هر ماه ارائه می دهد. کمدی Logo، Spike، MTV و موارد دیگر را اضافه می کند در حالی که Kids Extra کانال هایی مانند Teen Nick و Disneyh Junior ارائه می دهد که هیچ کدام از آنها از طریق Sling Orange یا Sling Blue در دسترس نیستند.

Cloud DVR یک افزونه به قیمت پنج دلار است که تا ۵۰ ساعت محتوا به شما ارائه می دهد. شما می توانید چندین برنامه را همزمان ضبط کنید و در آمازون، اندروید، اپل تلویزیون، Roku و دستگاه های Xbox One تماشا کنید. Cloud DVR در حال حاضر برای Disney و ESPN و یا کانال هایی مانند Newsy و Local Now پشتیبانی نمی شود. Play Station Vue (از ۳۹.۹۹ دلار در ماه)

اگر شما یک هوادار پلی استیشن هستید که از کودکی با آن بازی می کرده اید، سرویس Live Stream پلی استیشن Vue سونی راه خوبی برای اغنای نیاز شماست، در حالی که مقدار زیادی از کانال ها را نیز در بر دارد. قیمت برنامه ها از ۳۹.۹۹ دلار در ماه برای تلویزیون زنده با بیش از ۴۵ کانال، از جمله Disney و ESPN شروع می شوند. اضافه کردن بسته های ورزشی، فیلم و سایر گزینه ها از ۴۵ دلار/ ماه به ۷۵ دلار در ماه متغیر خواهد بود.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

مشکلی که Sony PlayStation Vue دارد این است که در بعضی از نقاط دنیا در دسترس نیست. بنابراین قبل از ثبت نام، مکان خود را بررسی کنید. سونی می گوید: «در برخی موارد که یک کانال پخش زنده محلی در دسترس نیست، به جای آن یک کانال جایگزین برای تقاضای مخاطب قرار خواهد گرفت.»

این سرویس تا پنج جریان در آن واحد را پشتیبانی می کند، اما استثنا هم وجود دارد. مثلا تنها یک PS۴ یا PS۳ می تواند در یک زمان استفاده شود و تنها سه دستگاه تلفن همراه به صورت همزمان اجازه وصل شدن به جریان را دارند. شما می توانید در انواع دستگاه ها مانند مرورگر وب، تلویزیون اپل، تلویزیون iOs، Chromecast، Roku، Amazon Fire TV، Android و یا دستگاه های اندروید تماشا کنید. You Tube TV (از ۳۵ دلار در ماه)

تلویزیون یوتیوب نیز سرویس تلویزیون اینترنتی را فراهم می کند، اما بهتر است مطمئن شوید که در منطقه شما موجود است. با یوتیوب تلویزیون، شما فضای ذخیره سازی نامحدود DVR را دریافت خواهید کرد. یوتیوب به مدت ۹ ماه محتوای شما را ضبط می کند و شما می توانید مطالب خود را از هر جایی از ایالات متحده آپلود کنید.
کدام سرویس پخش ویدئو برای شما مناسب است؟

یک اکانت کانال تلویزیونی یوتیوب، حداکثر شش حساب را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید لذت تماشای تان را با خانواده یا هم اتاقی های تان به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج