۱۰۰۳۶۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مروری بر وضعیف استقلال با کلیدواژه افشاگری

وضعیت استقلال با کلید واژه «افشاگری» را در ماه‌های اخیر مرور کنید. هر چند روز یکبار، فارغ از اینکه چه کسی از این افشاگری‌ها سود می‌برد، سندی منتشر می‌شود که یکی از اعضای هیأت مدیره را به گوشه رینگ می‌برد تا در فضای مجازی زیر شدیدترین فشارها قرار بگیرد.

ایلنا: در میان مشکلات پرشمار استقلال، وضعیت هیأت مدیره این تیم دیگر واقعاً نوبر است. آنچه در جلسات هیأت مدیره استقلال اتفاق می‌افتد و اسناد و مکالمه‌های محرمانه‌ای که از آن خارج می‌شود، بی‌شباهت به فیلم‌های جاسوسی دوران «جنگ سرد» نیست.

وضعیت استقلال با کلید واژه «افشاگری» را در ماه‌های اخیر مرور کنید. هر چند روز یکبار، فارغ از اینکه چه کسی از این افشاگری‌ها سود می‌برد، سندی منتشر می‌شود که یکی از اعضای هیأت مدیره را به گوشه رینگ می‌برد تا در فضای مجازی زیر شدیدترین فشارها قرار بگیرد. سندهای ریز و درشتی که به رسانه‌ها راه پیدا می‌کند؛ از قرارداد سرمربی تیم تا قراردادهای همکاری اقتصادی، هیچ کدام از افشا شدن در امان نیستند. انگار در این باشگاه چیزی به نام گاوصندوق و بایگانی وجود ندارد و هر زمان که منفعت گروهی اقتضا کند، از یکی از آنها رونمایی می‌شود.

اینکه در یک جلسه ۵-۴ نفره، صدای یکی از اعضای هیأت مدیره ضبط می‌شود و چندی بعد به کانال‌های هواداری راه پیدا می‌کند، نشان می‌دهد که حتی این جلسات خصوصی با حضور اعضای مورد وثوق باشگاه هم دیگر «امن» نیست! فارغ از اینکه کامران منزوی در استقلال چه عملکردی داشته، حضورش در هیأت مدیره چقدر مؤثر بوده یا نبوده و حرف‌هایی که می‌زند چقدر با واقعیت منطبق است، به این مسأله فکر کنید که چه بسا، فایل‌های صوتی و اسناد محرمانه دیگری نیز وجود داشته باشد که هنوز وقتش نرسیده به صورت عمومی منتشر شود. این احتمال ترسناک، ضرورت خانه تکانی در هیأت مدیره استقلال را به ما یادآوری می‌کند. هیأت مدیره‌ای که ماه‌هاست نشانه‌های روشنی از ناهماهنگی و اختلاف را بروز داده و در شرایط فعلی، بسیار بعید است که بتواند عصای دست باشگاه استقلال باشد.

احمد سعادتمند در دومین گزارش ماهیانه‌اش به هواداران، در بخشی از صحبت‌هایش به تغییر و تحولات قریب‌الوقوع در هیأت مدیره اشاره کرد و گفت: «به زودی چند عضو اقتصادی به هیأت مدیره اضافه می‌شوند.» این در واقع یکی از اولویت‌های استقلال در شرایط فعلی است که اهمیت آن کمتر از حل مشکلات مالی استقلال و پرداخت بدهی‌های خارجی نیست.

آنچه مشخص است، این هیأت مدیره با ترکیب فعلی، به آخر خط رسیده و وزارت ورزش باید هرچه زودتر، اصلاحات در قلب تصمیم‌گیری این باشگاه را آغاز کند. شاید با چند تغییر، کمتر شاهد آن باشیم که استقلال دچار حاشیه‌های خودساخته و درونی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج