۱۰۰۴۰۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خبیری: پول بشار را در ۲ نوبت می‌دهیم

پرسپولیسی‌ها خود را صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر و شانس اصلی قهرمانی به‌واسطه اختلاف ۱۰ امتیازی با تیم دوم می‌بینند و برای همین اصرار زیادی داشته و دارند تا هرچه زودتر بازی‌های لیگ از سر گرفته شود.

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها خود را صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر و شانس اصلی قهرمانی به‌واسطه اختلاف ۱۰ امتیازی با تیم دوم می‌بینند و برای همین اصرار زیادی داشته و دارند تا هرچه زودتر بازی‌های لیگ از سر گرفته شود. حالا هم بعد از رفع محدودیت‌های بهداشتی فوتبال با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا بازی‌ها آغاز شود. این اتفاقات در حالی می‌افتد که هنوز برخی از بازیکنان در تمرین حاضر نشده‌اند و البته تا اینجای کار یک بازیکن هم به‌خاطر مصدومیت از گردونه مسابقات خارج شده است. برای دریافت آخرین اخبار از پرسپولیس به سراغ حسین خبیری، معاون اجرایی این باشگاه رفتیم و او نیز پاسخ سوالات را داد.

نامه پرسپولیس به سفارت ایران در بغداد

غیبت بشار رسن در تمرینات شایعات زیادی را در مورد این بازیکن عراقی به‌وجود آورده است. از خبیری در مورد علت غیبت این بازیکن سوال کردیم و او در پاسخ گفت: «بشار رسن به علت لغو همه پروازهای خارجی در عراق نتوانست در ایران حاضر شود. در ابتدا خیال می‌کردیم این پروازها به سمت ایران لغو شده و تلاش می‌کردیم تا از مرزهای دیگر امکان بازگشت این بازیکن را فراهم کنیم. اما دیدیم کلیه پروازها لغو شده است. با خود رسن تماس گرفتیم و او هم پذیرفت که به شکل زمینی به ایران بیاید، اما هنوز هم محدودیت‌هایی در مرزهای زمینی ما وجود دارد. برای همین یک نامه رسمی به سفارت ایران در بغداد ارسال کردیم و خواستار شدیم تا صدور مجوز ورود او به ایران را صادر کنند. به محض صدور مجوز، او به ایران می‌آید و از یکی از شهرهای نزدیک مرز با پرواز به تهران خواهد رسید.»

قهر در کار نیست، پرداخت طلب در 2 نوبت

در مورد طلب رسن و شایعه قهر او سوال کردیم. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در این مورد به «فرهیختگان» گفت: «موضوع قهر رسن یک شایعه است. مدت‌هاست که طلب بشار پرداخت نشده و اگر او قصد داشت قهر کند خیلی پیش‌تر از این ایران را ترک می‌کرد و می‌رفت. اما بشار بازیکن بااخلاق و بامعرفتی است و به‌رغم همه مشکلات مالی موجود در باشگاه پرسپولیس او همکاری بسیار خوبی با باشگاه داشته است. مطمئن باشید در مرام او قهر کردن جایی ندارد.» می‌پرسیم بالاخره طلب این بازیکن را کی پرداخت می‌کنید. خبیری می‌گوید: «ارز لازم برای بازیکنان خارجی توسط رسول‌پناه تامین شده است. طلب رادو را دادیم. قرار است طلب رسن هم در دو نوبت پرداخت شود. بخشی از طلبش را در بدو ورود دریافت می‌کند و بخش دیگر طی دو هفته آینده به او پرداخت خواهد شد.»

کار اوساگونا سخت‌تر از رسن

چرا اوساگونا به ایران نمی‌آید. خبیری در مورد این بازیکن می‌گوید: «مشکل اوساگونا هم شبیه به رسن است با این تفاوت که او در کشوری دورتر حضور دارد و ما باید زمینه بازگشت او را از چند کشور حل کنیم و برای خروجش مجوز بگیریم. تا جایی که خبر دارم پیروانی با این بازیکن در تماس است و پیگیر حل مشکلش شده است.»

پرداختی به سرخپوشان تا 70 درصد

از معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد میزان پرداختی به اعضای تیم می‌پرسیم و او در پاسخ می‌گوید: «از جزئیات بحث‌های مالی خیلی اطلاع ندارم اما می‌دانم قبل از عید درصد کمی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده و دو هفته قبل هم درصد خوبی از قرارداد به آنها داده شده است. تا جایی که خبر دارم الان حدود ۷۰ درصد از قرارداد این فصل بازیکنان به آنها پرداخت شده و از نظر تاریخ پرداخت به بازیکنان عقب نیستیم.»

استارت برای پرداخت طلب قبلی سرخ‌ها

به خبیری می‌گوییم برخی از بازیکنان از فصل قبل طلب‌هایی داشتند. برای پرداخت این طلب‌ها چه اقداماتی انجام شده است. خبیری در این رابطه به «فرهیختگان» می‌گوید: «چند تن از بازیکنان مطرح باشگاه از قبل طلب‌هایی دارند که برای پرداخت این طلب‌ها اقدام شده. در حال بررسی دقیق میزان این بدهی‌ها هستیم و به‌زودی اقدام به پرداخت آن خواهیم کرد.»

پرسپولیس هوای انصاری را دارد

تکلیف محمد انصاری با این مصدومیت جدید چیست و آیا نام او از لیست نفرات باشگاه خارج خواهد شد؟! خبیری در این مورد می‌گوید: «انصاری یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم است که جایگاه ویژه‌ای بین همبازیانش و البته مسئولان باشگاه دارد. او زمانی که پنجره‌های نقل‌وانتقالات پرسپولیس بسته بود، به‌رغم اینکه قراردادش رو به پایان بود و پیشنهاد خوب مالی هم از تیم‌های خارجی داشت، تصمیم گرفت با پرسپولیس تمدید قرارداد کند. او یک بازیکن متعصب است و به همین خاطر حق و حقوقش را می‌دهیم و باشگاه از او حمایت خواهد کرد. باشگاه نه‌تنها از محمد انصاری که از همه بازیکنانش حمایت خواهد کرد.»

گل‌محمدی حق دارد استوکس را نخواهد

ظاهرا کادر فنی باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی دیگر استوکس را نمی‌خواهد. خبیری می‌گوید: «در مورد این بازیکن باید بگویم که بخش حقوقی و امور بین‌الملل باشگاه پیگیر هستند تا از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کنند. البته در جریان احتمال بازگشت این بازیکن نیستم اما به آقای گل‌محمدی حق می‌دهم که از استوکس ناراحت باشد و او را نخواهد. او مرخصی می‌خواست و سرمربی تیم با این مرخصی موافقت کرد. اما او رفت و دیگر نیامد. کرونا بهانه‌ای شد برای نیامدن، اما این غیبت‌ها وقتی طولانی می‌شود هر باشگاهی باشد با بازگشت این بازیکن مخالفت خواهد کرد.»

پرسپولیسی‌ها منتظر تصمیم سلطانی‌فر!

هیات‌مدیره پرسپولیس فقط سه عضو دارد. باشگاه فعلا مدیر روابط‌عمومی هم ندارد. تکلیف این بخش‌های مدیریتی بالاخره کی روشن می‌شود؟! معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در جواب می‌گوید: «تصمیم‌گیری در مورد هیات‌مدیره با شخص ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس است. هنوز ایشان تصمیمی برای انتخاب افراد جدید هیات‌مدیره نگرفته‌اند. در مورد معاونت روابط‌عمومی هم گزینه‌هایی مطرح شد اما هنوز در این مورد انتخابی صورت نگرفته و فعلا خبری نیست.»

پرسپولیس خواستار حضور بیرانوند در جشن قهرمانی

علیرضا بیرانوند وسط فصل به آنتورپ بلژیک می‌رود یا آخر فصل. خبیری در مورد این بازیکن به «فرهیختگان» می‌گوید: «خواست کادر فنی و باشگاه پرسپولیس این است که بیرانوند تا پایان فصل با ما بماند و در جشن احتمالی پوکر قهرمانی حضور داشته باشد. خودش هم دوست دارد چهارمین قهرمانی را با پرسپولیس ببیند. تا جایی که خبر دارم باشگاه درحال بررسی قرارداد این بازیکن با باشگاه بلژیکی است تا ببیند شرایط برای ماندن علیرضا وجود دارد یا نه. البته مذاکراتی هم با این باشگاه درحال انجام است. خوشحال می‌شویم که بیرانوند تا پایان فصل در کنار پرسپولیس باقی بماند.»

حیف از خانه‌نشینی دادکان!

از خبیری در مورد شایعه حضور محمد دادکان در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس سوال کردیم. او در پاسخ گفت: «هرچند این موضوع جدی مطرح نشد اما باید بگویم ایشان جزء نخبگان ورزش کشور هستند و متاسفانه به جای اینکه از زحمات و خدمات‌شان در ورزش استفاده شود شاهد حضور ایشان در بخش‌های دیگر مدیریتی هستیم. امثال ایشان و دکتر سجادی و دکتر مهدی خبیری جزء نخبگان ورزش ما هستند که متاسفانه از تجربه آنها اصلا استفاده نمی‌کنیم.»

وزیر حق دارد!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان به حاشیه‌های رخ داده در مورد قرارداد فدراسیون فوتبال و ویلموتس اشاره کرد و گفت: «نمی‌دانم چرا حالا می‌گویند وزیر ورزش نباید دخالت کند. مگر وزیر ورزش شخص اول ورزش کشور نیست. چرا اگر مشکلی باشد او در مجلس باید پاسخگو شود اما نباید بر عملکرد فدراسیون‌ها نظارت کند. فدراسیون فوتبال اگر روی توصیه‌های وزیر دقت می‌کرد امروز شاهد عقد چنین قراردادهایی نبودیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج