adexo3
۱۰۰۴۰۷۴
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حاج‌صفی: چه ارگانی سلامتی ما را تضمین می‌کند؟

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال تراکتور گفت: چه ارگانی سلامتی ما را تضمین می‌کند که دستور برگزاری مسابقات را صادر کرده‌اند؟.

ایسنا: احسان حاج‌صفی اظهار کرد: روز گذشته آزمایش PCR برای سومین بار از اعضای تیم ما گرفته شد که متاسفانه جواب تست شش نفر مثبت اعلام شده و همین موضوع، تمرکزمان را بهم زده است.

وی در ادامه افزود: فوتبال ورزش گروهی است و قابل قیاس با مشاغل دیگر و سایر رشته‌های ورزشی نیست، بازیکنان حین بازی و تمرینات باهم برخورد دارند و همین موضوع احتمال انتقال کرونا در بین اعضای تیم را افزایش می‌دهد. تمامی بازیکنان تراکتور کرونا را در یک قدمی خود می‌بینند و فکر و ذکرمان درگیر همین موضوع است.

حاج‌صفی با تاکید بر اینکه دلیل و توجیه مسئولان امر برای آغاز مجدد تمرینات و برگزاری بازی‌ها مشخص نیست، گفت: روزانه هزاران نفر به کرونا مبتلا شده و ده‌ها نفر جانشان را از دست می‌دهند، در این وضعیت حرف زدن از آغاز بازی‌ها هیچ منطق و توجیهی ندارد. به نظر من کسانی که از آغاز بازی‌ها حرف می‌زنند، به سلامت جامعه و خانواده‌ بازیکنان هیچ ارزشی قائل نیستند.

وی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی به باشگاه‌ها، گفت: آقایان پروتکل مشابه لیگ‌های اروپایی را به باشگاه‌های ایرانی ابلاغ کرده‌اند، ولی واقعیت این است که امکانات ما قابل قیاس با آنها نبوده و به همین دلیل یکسری از این موارد بهداشتی قابلیت اجرایی ندارند. همچنین فراموش نکنیم که به‌جز چند باشگاه، وضعیت مالی اکثر تیم‌ها مناسب نبوده و برخی باشگاه‌ها حتی توان تامین هزینه همین تست کرونا را هم ندارند.

وی با بیان اینکه فوتبال و قهرمانی همه چیز نیست، ادامه داد: سلامت ورزشکاران و خانواده آنان خیلی مهمتر از فوتبال است. افرادی که مصرانه به دنبال آغاز مسابقات هستند، می‌توانند با شرایط ما تمرین کرده و کنارمان حضور داشته باشند؟ باور کنید هر لحظه فکرمان درگیر کروناست.

بازیکن ملی‌پوش تراکتور تاکید کرد: بهترین تصمیم در شرایط کنونی، پایان لیگ نوزدهم است، معتقدم با برنامه‌ریزی بهتر و پروتکل‌های بهداشتی منطقی‌تر، می‌توان لیگ بیستم را در فصل پاییز استارت زد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اظهارات اخیر وزیر محترم بهداشت، بیان کرد: دکتر نمکی اعلام کرده «شرایط عادی نیست» و به نوعی حجت را تمام کرده است. ایشان تنها یک سفر رفته است، اگر مانند اعضای تیم‌ها بیش از ۱۰ سفر را در حدود ۴۵ روز بروند، چه شرایطی پیش می‌آید.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئولیت عواقب برگزاری مسابقات در شرایط کنونی بر عهده کیست؟ این سئوال و خواسته تمامی فوتبالیست‌ها و تیم‌ها است که مسئولیت به مخاطره افتادن سلامتی ما و خانواده‌هایمان را چه کسی بر عهده خواهد گرفت؟ وزارت بهداشت؟ وزارت ورزش؟ فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ؟ چه ارگانی سلامتی ما را تضمین می‌کند که دستور برگزاری مسابقات را صادر کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، حاج‌صفی در پایان اظهاراتش با بیان اینکه برگزاری بازی‌ها در شرایط کرونایی که توام با ترس و دلهره هست، آینده بازیکنان را به شدت تهدید می‌کند، به این موضوع نیز تاکید می‌کنم که تراکتور از هیچ رقیبی نمی‌ترسد و به حد کافی رقبایش را شکست داده است؛ تنها حرف و دغدغه‌ی ما بازیکنان، سلامت خود و خانواده‌مان است. اگر خدای ناکرده یک نفر از اعضای خانواده‌مان کرونا بگیرند، مقصر کسانی هستند که مجوز شروع بازی‌ها را صادر کرده‌اند و باید پاسخگو باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بابا جمع کنید همه ملت سر کارن جزشماها
      مگه منه مسافر کش و اون کارگر کارخونه رو کسی تضمین کرده که شما تضمین میخوای؟؟
      یا برو سر کارت یا نمیخوای ول کن اگه راست میگی برو کارگری کارخونه ای که تضمینم بهت بدن

    • علی

      همون ارگانی که از آغاز فوتبال سلامتی رو تضمین میکرد
      جناب حاج صفی مردم رو چی فرض کردی ؟
      ما قبول داریم تا مهار کامل بیماری کرونا باید فوتبال لغو بشه ولی شما تضمین میکنی اگه فوتبال تعطیل شد هیچ بازیکن یا مسئولی کرونا نگیره؟
      اگه شما تضمین میکنی که با تعطیلی فوتبال کسی کرونا نگیره بعد یه نهاد هم به شما تضمین میده

    • آرمین

      همون ارگانی که پول مفت به شما میده که خون خودتونو از مردم رنگین تر میدونید

    • pa

      مگه خون شما رنگین تر هست از سایرین
      مردمالتف شمانیستن هر روز در گشت و گذار هستین و

    • مهرداد

      گلم فوتبال تعطیل بشه شما مطمعنی کرونا نمیگیری نمیمیری ؟

    • بدون نام

      اگر میخواید کرونا نگیری قرارداد را فسق کن واز پول میلیاردی که گرفتی گذشت کن شما از ایندهمه کارمند وکارگر که سر کارمیرند بزرگتر نیستی

      پاسخ ها

      • پرویز

        دقیقا ایشان اگر از کرونا می ترسد قرارداد خود را فسخ و برود دنبال کارش مگر خون فوتبالیست ها از کارگران کارمندان پرستاران دکترها و .... رنگین تر است ؟؟؟؟

    • بدون نام

      همون ارگانی که به امثال تو دوزاری میلیاردی پول میده

    • امیر حسین.

      شما تضمین میکنی اگه فوتبال لغو بشه هیچ کدوم از بازیکناتون کرونا نمیگیرن دیگه؟؟؟ مگه همین الان ک تعطیله 6 تا از بازیکناتون به قول خودتون البته کرونا نگرفتن؟؟؟ پس اینا همه بهونه ست و ربطی ب فوتبال نداره

    • بدون نام

      آقای حاج صفی .کی سلامتی مابقی کارمندان و ادارات را تضمین میکنن
      اگر مابقی ادارات نباشه شما چجوری کارهای اداری خود را انجام میدیم
      مگه شما غیراز مردم هستین.

    • بدون نام

      اقای حاج صفی ..همون کسی که امنیت منه کارگر را تضمین کرده ....مگه اینکه خون شما رنگین تر از ما باشه

    • حامد میرزاخانی

      مگه تو کی هستی و خونت از بقیه مردم رنگین تره همه رفتن سر کارشون تو چی میگی

    • بدون نام

      فکر کردی هستی با دلالی بالا اومدی چرا خودت رو بزرگتر از مردم میدونی مگه میری پارتی ها کسی سلامتیت رو تضمین میکنه

    • بابک

      اقای حاج صفی مگه شما تخم دوزرد کردین یا تو بالش زدین یه جهان باکرونا کنار اومده ومشغول کارن شاید کرونا سالهای سال بمونه پس باید بری گدائی

    • حرف حق!

      فقط تراکتور آماده نیست بقیه تیمها آماده اند! چه باید کرد!؟

    • بدون نام

      بگو برو بابا مگه تو از اون کارگرروزمزد که هر روز ریسک میکنه ومیره سر کار چه ف قی دارید فرقش اینه که شما میلیاردی حقوق میگیرید

    • قرمزته

      بهانه های الکی نیارید همان مسئولی که چند سال پیش اینترنت وموبایل ورادیو و tv رابه مدت چند دقیقه قطع کرد و گاو اهن را قهرمان کرد وحالا این چرندیات را یاد شما داده همان تضمبن میکنه خیالت راحت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که پول میلیاردی میگیری هزینه تست ها را هم قبول کن به جایی بر نمیخوره .نه با با مشکل جای دیگه است وترس از پو کر قهرمانیه . کرون ی شش نفر هم دروغه ومدارک تقلبیه.

    • ایرانیم اصیل واصل.

      معلومه زنوزی هرروزشارژت میکنه اقای فسیل.اگه واقعاترسیدی فوتبالوکناربزاروزرزرنکن.ارزش ناخن یک کارگروکارمندکه دراوج تهاجم کورونابرای امرارمعاش روزانه خانواده ش تلاش کرده ارزشش هزاربرابرتووامثال توست.

    • محمدرضا

      همان ارگان که سلامت کارگر-بنا-رفتگر-کارمند-پرستا-دکتر-کاسب-نانوا-و...... را تامین میکند .
      فکر میکنی کی هستی که کسی بایدسلامتی تورو تضمین کنه مردک

    • علی

      سلامتی مردم رو کی تضمین کرده که بخواد برا شما تضمین کنه؟
      سلامتی شما رو پول مفتی که میگیرید تضمین میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج