جاباما
۱۰۰۵۵۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نامه پرسپولیس به آنتورپ درباره بیرانوند

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه آنتورپ اعلام کرد بیرانوند در راستای اجرای توافق‌نامه سه‌جانبه با فراهم شدن شرایط و اعلام از سوی طرف مقابل آماده سفر به بلژیک است.

سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مهدی خواجوند: در پی بروز مشکل برای سفر امروز یک شنبه علیرضا بیرانوند به بلژیک، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه آنتورپ، ضمن اعلام این مطلب که این بازیکن در راستای اجرای بندهای توافق‌نامه سه جانبه، قصد عزیمت به بلژیک را داشته است، خاطرنشان کرد؛ علیرضا بیرانوند در زمان دیگری که از سوی باشگاه آنتورپ مشخص شود و شرایط سفر به بلژیک نیز از سوی آن باشگاه مهیا گردد، آماده حضور در تست‌های پزشکی خواهد بود.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود برای ساعت ۵ صبح امروز بلیت به مقصد بلژیک دارد اما نتوانست به این سفر برود. او امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد اما به دلیل قوانین اتخادیه اروپا در ایام کرونایی و نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور نتوانست این پرواز را انجام دهد.

بیرانوند برای شرکت در تست پزشکی تیم آنتورپ قصد داشت به بلژیک برود و اعلام کرده بود که شاید برنگردد این درحالی است که باشگاه پرسپولیس تمایلی به جدایی این بازیکن به دلیل شروع مجدد لیگ نداشت و از او خواسته بودند تا پایان لیگ جاری در تهران بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج