۱۰۰۵۲۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یحیی دو دروازه‌بان را همزمان از دست داد!

در حالی که علیرضا بیرانوند تهران را به مقصد آنتورپ ترک خواهد کرد، دروازه‌بان سوم سرخ ها نیز دچار آسیب دیدگی شده و یک ماه از میادین دور خواهد بود.

ورزش سه: در حالی که علیرضا بیرانوند تهران را به مقصد آنتورپ ترک خواهد کرد، دروازه‌بان سوم سرخ ها نیز دچار آسیب دیدگی شده و یک ماه از میادین دور خواهد بود.

پس از کش و قوس های فراوان علیرضا بیرانوند با پنج روز تاخیر به بلژیک خواهد رفت تا تست پزشکی و آمادگی جسمانی را در تیم آنتورپ سپری کند. او در مصاحبه امروزش گفت که احتمال دارد دیگر به تهران برنگردد و در واقع با استارت تمریناتش در تیم آنتورپ، به صورت رسمی بازیکن این تیم شود.

نکته جالب این که درست در همین روزهای جدایی بیرانوند از پرسپولیس، ساسان زمانه دروازه‌بان جوان سرخپوشان نیز از ناحیه دست مصدوم شد و حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. این بدان معناست که سرخ‌ها تنها بوژیدار رادوشوویچ و امیرحسین بیات را برای آغاز لیگ خواهند داشت.

رادوشوویچ که سال ۹۹ را بدون گل خورده در بازی های دوستانه آغاز کرده، امید زیادی دارد تا به عنوان دروازه‌بان اول در ترکیب تیم پرسپولیس درخشش قابلی را تکرار کند و بعد از چهار سال، توانایی های خود را در مسابقات متوالی به نمایش بگذارد.

پرسپولیسی‌ها البته از حضور دروازه‌بان خارجی در بازی های پایانی فصل خاطره خیلی خوبی ندارند. نیلسون کوریا در لیگ دوازدهم عملکرد خوبی داشت اما در بازی با سپاهان در فینال جام حذفی چند اشتباه کرد و باعث شد تا جام از دست سرخ ها برود. وی همچنین فصل بعد در بازی یکی مانده به آخر، مقابل راه آهن با دریافت دو گل عجیب، راه قهرمانی را بر تیم علی دایی دشوار ساخت.

بنابراین بوژیدار باید با این خرافه تاریخی هم مقابله کند و نشان دهد که می‌تواند در لیگ بیستم نیز دروازه‌بان پرسپولیس باشد. او البته در این سال ها هیچگاه فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم پیدا نکرده و این بار در چهار دیدار بسیار حساس باید از دروازه پرسپولیس نگهبانی کند و به همین دلیل فشار زیادی را روی خود خواهد داشت.

در این مدت بسیاری بودند که به تخصیص ارز خارجی به دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس معترض بودند. سردمدار این معترضان نیز برخی از پیشکسوتانی بودند که اعتقاد داشتند باید به گلرهای ایرانی اعتماد شود اما حالا اگر رادو در ترکیب پرسپولیس بدرخشد، بدون تردید آن ها نیز از او حمایت خواهند کرد.

نکته مهم برای یک گلر، توانایی ارتباط او با دیگر بازیکنان و به خصوص ۴ مدافع مقابل است که این موضوع شاید برای رادو با سختی بیشتری همراه شود اما این دروازه‌بان کروات فارسی را تا حدی یاد گرفته و احتمالا در ماه های بعد پیشرفت بیشتری هم در این زمینه برایش حاصل خواهد شد. هرچند که مدافعان پرسپولیس نیز به صورت نسبی با زبان انگلیسی آشنا هستند.

همچنین از طرف دیگر جدایی بیرانوند به معنای پایان پرتاب های بلند خواهد بود. او البته قد و قامت بلندتری هم به نسبت رادوشوویچ داشت و ۷ سانتی متر از او بلندتر بود و باید دید آیا این اختلاف برای دروازه‌بان شماره یک جدید پرسپولیس مشکل ساز میشود یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج