adexo3
۱۰۰۵۶۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طارمی، تضمین‌کننده موفقیت ریوآوه

ریو آوه به لطف درخشش مهدی طارمی توانست خود را همچنان در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا نگه دارد. ا

فرهیختگان: ریو آوه به لطف درخشش مهدی طارمی توانست خود را همچنان در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا نگه دارد. اگر چه اختلاف امتیاز آنها با براگا و اسپورتینگ لیسبون به پنج امتیاز افزایش یافته اما در فاصله هشت هفته مانده به پایان مسابقات لیگ پرتغال، این فاصله جبران‌ناپذیر نیست. یاران طارمی که تا پیش از وقفه لیگ به دلیل کرونا روند خوبی را طی می‌کردند با شروع دوباره مسابقات شکست ناباورانه‌ای را برابر تیم پایین جدولی پاکوس فریرا تجربه کردند.

این شکست برای تیمی که مدت‌ها در لیگ باخت را تجربه نکرده بود زنگ خطر را به‌صدا درآورد. آنها جمعه شب در زمین مورینسه با پنالتی مهدی طارمی که توسط خود او هم گرفته شده بود، به برتری رسیدند و به‌نظر می‌رسد دوباره به شرایط خوب برگشتند. سایت «آبزروادور» پرتغال درباره این دیدار می‌نویسد: «ریو آوه یکی از تیم‌هایی است که پس از وقفه لیگ نتوانسته عملکرد قبلی‌اش را تکرار کند و از فرم مطلوبش فاصله گرفته است.

با این حال آنها هنوز یک طارمی در خط حمله دارند که می‌تواند ضمانت کارلوس کارواخال(سرمربی ریو آوه) برای کسب پیروزی باشد. کارواخال که از شکست هفته قبل تیمش بسیار ناراضی بود در این بازی تصمیم گرفت پنج تغییر در ترکیبش ایجاد کند و همین تغییرات درنهایت باعث شد تا سه امتیاز این مسابقه را به‌دست آورده و به آینده امیدوارتر شود.»

طارمی در پایان این دیدار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و نشان داد که بی‌دلیل نیست که تیم‌هایی چون اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا برای خرید او دست به‌کار شده‌اند. این مهاجم ایرانی پس از به‌ثمرساندن تک گل تیمش به سمت سرمربی خود رفت تا شادی‌اش را با او قسمت کند. سایت «آبولای» پرتغال درباره این اتفاق نوشت: «مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریو آوه پس از اینکه تک‌گل تیمش مقابل مورینسه را به ثمر رساند در کنار هم‌تیمی‌هایش به شادی پرداخت و سپس تصمیم گرفت به سمت سرمربی خود برود.

او و کارواخال به شیوه‌ای که در دوران کرونا مرسوم شده آرنج‌های خود را به‌هم زدند تا به این گونه شادی کنند. این حرکت طارمی به نوعی تشکر از مربی‌اش بود که نقش مهمی در موفقیت او در این فصل و درخشش در نخستین فصل حضورش در لیگ پرتغال داشته است. کارواخال پس از بازی و به شوخی درباره این حرکت طارمی گفت: «او به سمتم آمد تا گلش را به من تقدیم کند. من هم به او گفتم که روز چهارشنبه در ترکیب تیم حاضر نخواهد بود چراکه من از این کارها و خودشیرینی‌ها خوشم نمی‌آید!» او همچنین با تمجید از داور مسابقه گفت که او یکی از بهترین داوران پرتغال است که وقتی در زمین حضور دارد خیال‌مان از بابت تصمیماتش راحت است.»

چهارشنبه شب ریو آوه در زمین خود میزبان بنفیکاست و مهدی طارمی این فرصت را دارد تا برای سومین بار در طول این فصل توانایی‌هایش را به سرمربی حریف نشان دهد. بنفیکا در هفته‌های اخیر تلاش خود را برای خرید او بیشتر کرده و به نوشته رسانه‌های پرتغالی شانس زیادی برای به خدمت گرفتن مهاجم ملی‌پوش ایرانی دارد. دو تیم پیش از این دو بار در لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند که در هر دو مسابقه یاران طارمی بازنده بازی بودند. در دیدار رفت لیگ بنفیکا با دو گل به برتری رسید. در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی نیز ریو آوه اگر چه به لطف گلزنی طارمی در نیمه نخست ۲ بر یک پیروز شد اما درنهایت این بنفیکای میزبان بود که ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج