۱۰۰۵۷۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چلسی ۶ بازیکنش را می‌فروشد

مدیران باشگاه چلسی قصد دارند در تابستان پیش‌رو خانه‌تکانی اساسی کنند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه چلسی چندین بازیکن خاص را زیرنظر گرفته و قصد دارد با جذب آنها ترکیب تیم تحت‌هدایت فرانک لمپارد را تقویت کند اما برای این کار باید خانه‌تکانی اساسی کند. نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد، باشگاه چلسی برای اینکه بتواند بازیکنانی همچون ملی هاروتس و تیمو ورنر را به ترتیب از بایرلورکوزن و لایپزیگ به خدمت بگیرد، ۶ بازیکن خود را در تابستان پیش‌رو در لیست خرجی خواهد گذاشت.

طبق این گزارش، تیمو باکایوکو، امرسون پالمیری، داویده زاپاکوستا، دنی درینک‌واتر، میتچی باتشوایی و ویکتور موزس در لیست فروش باشگاه چلسی قرار دارند. چلسی به دنبال تأمین بودجه لازم از فروش این بازیکنان برای خرید هاورتس و ورنر است، اما بعید به نظر می‌رسد با توجه به شرایط اقتصادی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، سود چندانی از این قضیه ببرد.

باشگاه چلسی در حالی در اندیشه جذب هاورتس ۲۱ ساله است که رقیب سرسختی به نام رئال مادرید دارد. این باشگاه اسپانیایی پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی بابت جذب این هافبک آلمانی به باشگاه بایرلورکوزن داده اما مدیران این باشگاه آلمانی برای واگذاری هاورتس ۲۰ ساله حداقل ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهند. باشگا‌ه‌هایی همچون منچستریونایتد، بارسلونا، بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

نشریه «سان» اخیراً گزارش داده بود باشگاه چلسی برای انتقال تیمو ورنر به استمفوردبریج حاضر به پرداخت رقم ۵۴ میلیون پوندی فسخ قرارداد این مهاجم آلمانی شده و مدیران این باشگاه انگلیسی در آستانه به خدمت گرفتن این مهاجم آلمانی با قراردادی پنج ساله با دستمزد ۲۰۰ هزار پوند در هفته هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      چقدر خبرگزاری تسنيم بد نوشته اون کای هاورتز هست که تو ایران هاوارتز هم میگن جوری تغییر میدن آدم دیگه نمیشناسه طرف رو ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج