adexo3
۱۰۰۷۲۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آینده نامعلوم صیادمنش در فنرباغچه

سایت فاناتیک ترکیه در گزارشی به وضعیت بازیکنان فنرباغچه در دوران مدیریت جدید و همچنین احتمال جدایی آنها در مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی پرداخته است.

فرهیختگان: سایت فاناتیک ترکیه در گزارشی به وضعیت بازیکنان فنرباغچه در دوران مدیریت جدید و همچنین احتمال جدایی آنها در مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی پرداخته است. در بخشی از مطلب این سایت آمده است: «علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه در مدت دو سالی که امور این تیم را در دست دارد، بازیکنان زیادی را به ترکیب تیم اضافه کرده که بیشتر آنها توسط دومین کومالی، مدیر فنی فرانسوی تیم که امور نقل‌وانتقالات باشگاه را نیز زیرنظر داشت خریداری شده‌اند. با بررسی خریدهای او مشخص می‌شود که بازیکنان جدید و خارجی فنرباغچه در این مدت چندان موفق عمل نکردند و تا حد زیادی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.»

این سایت در مطلب خود نگاهی به وضعیت نفراتی چون مکس کروزه آلمانی، آندره آیو و همچنین اسلام سلیمانی، مهاجم سابق لسترسیتی در فنرباغچه داشته و در ادامه درباره الهیار صیادمنش، مهاجم جوان و ایرانی این تیم نیز می‌نویسد: «صیادمنش قرار بود در آینده پیراهن شماره ۹ باشگاه را به تن کرده و به مهاجم اصلی فنرباغچه تبدیل شود.

او از استقلال خریداری شد اما در تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های تدارکاتی تیم نتوانست عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد و به همین دلیل به استانبول‌اسپور قرض داده شد. الهیار در این فصل تنها هفت بار پیراهن فنرباغچه را به تن کرده و هیچ گل یا پاس‌گلی نیز در کارنامه‌اش ثبت نشده است. به همین دلیل انتظار می‌رود که این مهاجم ۱۸ ساله به‌زودی در مسیر جدایی قرار گیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج