جاباما
۱۰۰۷۷۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کایل واکر در لیست خرید‌های تابستانی اینتر

باشگاه اینتر قصد دارد مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی را برای بازی در سری Aمتقاعد کند.

خبرگزاری تسنیم: نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شد که باشگاه اینتر در صدد است کایل واکر دفاع راست انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی را در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

واکر که در ماه‌های اخیر به خاطر نقض مقررات مربوط به قرنطینه و کنترل شیوع کرونا روزهای پرحاشیه‌ای را تجربه کرده است، با همه جنجال‌هایی که در دوران بازی‌اش داشته مورد توجه نراتزوری قرار گرفته و این باشگاه امیدوار است که بتواند نظر بازیکن انگلیسی را برای کسب تجربه‌ای جدید خارج از مرزهای کشورش جلب کند. این در حالیست که واکر جزو مهره‌های ترکیب اصلی من‌سیتی است و در پیروزی ۳ بر صفر اخیر این تیم برابر آرسنال هم از ابتدا به میدان رفت.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اخیراً اعتراف کرد که با واکر درباره حواشی زندگی شخصی‌اش صحبت و نکاتی را به او گوشزد کرده است. با وجود تمایل اینتر، به نظر نمی‌رسد که سیتی عجله‌ای برای فروش واکر داشته باشد، بازیکنی که از زمان انتقال ۵۰ میلیون پوندی‌اش از تاتنهام در سال ۲۰۱۷، دو بار قهرمان لیگ برتر شده است.

در همین حال نشریه سان مدعی شده است که منچسترسیتی آماده است که در پایان فصل جاری ژوائو کانسلو، دفاع راست پرتغالی‌اش را در ازای ۶۰ میلیون پوند بفروشد و به همین دلیل بعید است که گواردیولا دیگر دفاع راست تیمش را هم بفروشد. به همین دلیل انتظار می‌رود واکر - کسی که اخیراً هم قراردادش با منچسترسیتی را تا تابستان سال ۲۰۲۴ تمدید کرد - از سرمربی اسپانیایی‌اش فرصتی دیگر خواهد گرفت. با این وجود اینتر امیدوار است که کانسلو در مدت زمانی باقی مانده تا پایان فصل جاری، بتواند خودی نشان دهد و گواردیولا را متقاعد کند که به جای واکر، او را نگه دارد.

اینتر در یک سال اخیر خرید‌های پرشماری از لیگ برتر انگلیس داشته که مهمترین آنها روملو لوکاکو، اشلی یانگ و کریستین اریکسن بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج