۱۰۰۸۴۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گواردیولا: آگوئرو قطعا چند بازی را از دست می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی تاکید کرد که مهاجمش به دلیل مصدومیت پیش آمده قطعا چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر برنلی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر اتحاد در هم بکوبد و فاصله خود با لیورپول صدرنشین را به ۲۰ امتیاز کاهش دهد، پس از این بازی گفت: ما عالی بازی کردیم و عملکرد قوی و خوبی را به خصوص در شروع بازی از خود به نمایش گذاشتیم. ما حالا شانس بالایی برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان داریم. حالا به کسب سهمیه خیلی نزدیک هستیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مصدومیت مهاجم آرژانتینی‌اش از ناحیه زانو که مجبور شد در دقیقه ۴۵ جای خود را به گابریل ژسوس بدهد، اظهار داشت: مصدومیت آگوئرو خوب به نظر نمی‌رسد. باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه آزمایش‌های تکمیلی چه خواهد بود اما وضعیت برای ادامه حضور او در بازی‌های باقیمانده فصل جاری خوب به نظر نمی‌رسد. سرخیو ماه گذشته هم مشکلی با زانویش داشت و حالا دوباره از همین ناحیه احساس درد می‌کند. پزشک تیم گفت که بهبودی آگوئرو نیاز به زمان دارد. او به طور حتم چند بازی را از دست خواهد داد اما امیدواریم خبر خوبی پس از آزمایش‌های تکمیلی بشنویم.

وی همچنین در تمجید از هافبک انگلیسی و ۲۰ ساله‌اش که در پنجمین دیدار لیگ برتری که در ترکیب اصلی منچسترسیتی قرار گرفت، دو گل به ثمر رساند و یک پاس‌گا هم برای داوید سیلوا ساخت، اظهار داشت: برای فودن خوشحالم و این بهترین و بی‌نقص‌ترین عملکرد او بود. بارها گفته‌ام که فیل هیچگاه بد بازی نکرده و همیشه رفتاری خوب داشته است. فودن در زمین بازی و به هنگام تمرین، عاشق بازی کردن است. او از زمانی که به تیم اصلی پیوسته، همیشه بازی سطح بالایی از خود ارائه داده است. نباید فراموش کنیم که فیل تنها ۲۰ سال سن دارد. فودن بازیکنی تعیین‌کننده برای منچسترسیتی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج