۱۰۰۹۴۵۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال دنبال تکرار بهترین برد مقابل سایپا!

پرگل‌ترین رویارویی استقلال و سایپا در سال ۱۳۸۴ رقم خورد. فصلی که ۷ بار دروازه هر دو تیم باز شد و در آخر استقلال با نتیجه ۳-۴ برنده زمین را ترک کرد.

خبرورزشی: سایپای نارنجی‌پوش که بار‌ها و بار‌ها با استقلال دیدار داشته در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در استادیوم آزادی باید دیدار برگشت این فصل را دوشنبه شب هفته آینده برگزار کند. استقلالی‌ها که به تازگی از اهواز برگشته‌اند به یاد برد ۴- صفر دور رفت قطعاً در اندیشه تکرار آن در خانه هستند!

سی و پنجمین تقابل

تیم‌های استقلال و سایپا تاکنون ۳۴ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که از این تعداد ۱۶ پیروزی سهم آبی‌های تهرانی و ۶ دیدار سهم برد‌های نارنجی‌پوشان بوده است و هر دو تیم در ۱۲ مسابقه نیز به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در انتظار رویش هفتاد و نهمین گل

این دو تیم توسط بازیکنان خطوط مختلف‌شان تاکنون ۷۸ بار دروازه یکدیگر را باز کرده‌اند و اولین گل رد و بدل شده در دیدار هفته بعد هفتاد و نهمین گل این مسابقات را رقم خواهد زد. از این تعداد سهم استقلالی‌ها ۴۴ گل بوده است. ۱۰ گل بیشتر از سایپایی‌هایی که فقط ۳۴ بار دروازه استقلال را باز کرده‌اند.

بهترین برد‌های آبی و نارنجی

استقلالی‌ها در طول این ۳۴ دیدار لیگ برتری در سال ۱۳۸۲ توانستند تیم چغر آن فصل سایپا را با نتیجه ۳- صفر شکست دهند تا بهترین نتیجه کسب شده توسط استقلال تا قبل از بازی رفت فصل جاری برای این تیم رقم خورده باشد، اما در بازی دور رفت با هدایت استراماچونی، استقلال ۴ - صفر سایپا را در هم کوبید تا بهترین بردش در همه این ۱۹ دوره رقم بخورد. غلامی، وریا (پنالتی)، دانشگر و آقایی ۴ گل این تیم را به ثمر رساندند. البته سایپایی‌ها هم دو بار استقلال را با نتیجه ۳- یک شکست داده و تاکنون نتوانسته‌اند نتیجه‌ای بهتر از برد با اختلاف ۲ گل روبه‌روی استقلال داشته باشند. یک‌بار در لیگ دوازدهم (که استقلال قهرمان شد) و بار دوم در لیگ پانزدهم.

مصاف ۷ گله

اما پرگل‌ترین رویارویی این دو تیم در سال ۱۳۸۴ رقم خورد. فصلی که ۷ بار دروازه هر دو تیم باز شد و در آخر استقلال با نتیجه ۳-۴ برنده زمین را ترک کرد. این دیدار در زمین تیم سایپا برگزار می‌شد.

۲ مصاف جنجالی

دیدار‌های این دو تیم همواره کم سروصدا بوده غیر از دو دیدار! اولین بار در فصل سیزدهم بود. دیداری که قضاوتش را محسن قهرمانی در دست داشت و استقلال با گل دقیقه ۳۱ حسین کاظمی پیش افتاد، اما سیدجلال حسینی، محسن خلیلی و حمیدرضا رجبی نتیجه را به ۳- یک تغییر دادند. محسن قهرمانی در آن دیدار برای کنترل اوضاع سیاوش اکبرپور را با کارت قرمز اخراج کرد و به فکری و مؤمن زاده از استقلال و کاظم برجلو از سایپا کارت زرد نشان داد. فصل چهاردهم نیز مصاف برگشت این دو تیم به درگیری واقعی تبدیل و در پایان با نتیجه صفر- صفر به پایان رسید.

دیداری که مسعود مرادی قضاوتش را در دست داشت. فرهاد مجیدی سرمربی امروز استقلال به اضافه آرش برهانی و پژمان منتظری از داور بازی کارت زرد گرفتند و ابراهیم صادقی سرمربی فعلی سایپا هم با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. همچنین امید شریفی‌نسب، جواد آشتیانی، مجید ایوبی، مجید غلام‌نژاد و میثاق معمارزاده هم کارت زرد گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اس اس منه دوستش دارم خیلی زیاد سلطانی فر ...

    • بدون نام

      اره مثل بردی که در اهواز داشتن به امید خدا دومین شکست پساکرونا برای کیسه سایپاارقم خواهدزد انساالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج