۱۰۱۲۲۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: قصد ندارم بعد از لیورپول جایی مربی‌گری کنم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای دوران بعد از قرارداد فعلی‌اش با لیورپول یعنی بعد از سال ۲۰۲۴ هیچ برنامه‌ای نداشته و قصد ندارد بعد از در هفتاد و چند سالگی هم مربی فوتبال باشد.

ورزش سه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با اشاره به آینده احتمالی‌اش می‌گوید فعلا تا چهار سال دیگر دست‌کم در لیورپول مربی‌گری خواهد کرد و هنوز به دوران بعد از آن فکر نکرده و برایش تصمیمی نگرفته. کلوپ همچنین می‌گوید بعید می‌داند بعد از آن دوران بخواهد مدتی طولانی به مربی‌گری ادامه دهد و کسی نیست که در هفتاد و چند سالگی همچنان مربی فوتبال باشد.

یورگن کلوپ در مصاحبه با روزنامه انگلیسی میرر گفت:" بعید می‌دانم بخواهم در آن سن و سال مربی‌گری کنم. وقتی در ۳۳سالگی مربی شدم به خودم گفتم خب، ۲۵ سال معرکه از حالا شروع شد. من هفت سال و نیم در ماینتس مربی‌گری کردم، و هفت سال در دورتموند. سال ۲۰۲۴ که قرارداد فعلی‌ام با لیورپول تمام شود بیست و سه سال و نیم از شروع مربی‌گری‌ام می‌گذرد. من برای بعد از آن هیچ برنامه‌ای ندارم".

کلوپ در ادامه درباره بازنشستگی می‌گوید:" امیدوارم وقتی زمانش برسم سالم و سرحال باشم و بتوانم بگویم خیلی هم عالی، من عاشق فعالیت به عنوان مربی بودم ولی حالا دیگر دلم می‌خواهد شاهد تلاش دیگران در این عرصه باشم. امیدوارم آنقدر سرحال باشم که بتوانم بگویم بعدا می‌بینم‌تان، برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست‌تان دارم ولی دیگر هیچوقت به خاطر هر چیزی که به فوتبال ربط دارد به من زنگ نزنید. برنامه‌ای این است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج