جاباما
۱۰۱۵۴۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلوپ علاقه‌مند به سرمربیگری تیم ملی آلمان

سرمربی تیم فوتبال لیورپول قصد دارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: کریستین فالک روزنامه‌نگار سرشناس آلمانی که در روزنامه «بیلد» کار می‌کند، مدعی شد یورگن کلوپ علاقه‌مند است پس از پایان قرارداد فعلی‌اش با لیورپول، هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را برعهده بگیرد. این سرمربی آلمانی که ماه دسامبر سال گذشته با امضای قراردادی جدید خود را تا سال ۲۰۲۴ به لیورپول متعهد کرد، در تازه‌ترین اظهارنظرش در گفت‌و‌گو با شبکه «SWR اسپورت» آلمان درباره آینده حرفه‌ای خود گفت در پایان قرارداد فعلی‌اش لیورپول را ترک می‌کند و به آلمان بازخواهد گشت.

کلوپ ۵۳ ساله اخیراً در گفت‌وگو با نشریه «میرر» انگلیس گفته بود ممکن است با پایان یافتن قراردادش با این لیورپول دست از مربیگری بکشد. این مربی آلمانی از زمانی که در سال ۲۰۱۵ هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفته، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و از همه مهمتر به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس که اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس در ۳۰ سال گذشته است، رسانده.

اتحادیه فوتبال آلمان اخیراً قرارداد یواخیم لو سرمربی مانشافت را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است. این سرمربی ۶۰ ساله که از سال ۲۰۰۶ که سکان تیم ملی آلمان را از یورگن کلینزمن تحویل گرفته تا به امروز سرمربی ژرمن‌ها بوده است. در این مدت او عناوینی همچون قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ و عنوان سومی جام جهانی ۲۰۱۰ کسب کرد و این تیم را به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ هم رساند، هرچند حذف آلمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ کارنامه حرفه‌ای او را مخدوش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج