adexo3
۱۰۱۶۸۵۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فنونی‌زاده: برانکو فقط دنبال حقش است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تیم دوم تا ششم جدول منتظر هستند تا از پرسپولیس امتیاز کسب شود و به خاطر همین بازی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا: مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی فردای پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی ۴۸ ساعت عقب افتاد که به نفع فولاد شد اما در کل نکونام تیم خوبی دارد که برای سهمیه می‌جنگد. امیدوارم که این بازی برای پرسپولیس ختم به خیر شود.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در نهایت پیروز شود تا کار قهرمانی تمام شود. پرسپولیس اگر می‌خواهد فولاد را ببرد باید مانند بازی با ماشین‌سازی بجنگد. در نهایت فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه دو بر یک فولاد را شکست می‌دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم پرداخت مطالبات برانکو و احتمال محرومیت سرخپوشان گفت: برانکو برای پرسپولیس زحمت کشیده و فقط دنبال حقش است. بدون هیچ کم و کاستی باید طلب او را بدهند. البته اگر منابع مالی فراهم نیست برانکو هم باید کمی کوتاه بیاید و پولش را به صورت اقساطی بگیرد.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را تهدید می‌کند. از تیم دوم تا ششم جدول منتظر هستند تا از پرسپولیس امتیاز کسب شود و به خاطر همین بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: البته تلاش این تیم‌ها بی‌فایده است. همانطور که رسول‌پناه قول داده بود باید پول برانکو را بدهند. البته وضع مالی هم خراب است ولی هر طور شده باید این پول پرداخت شود تا خطری پرسپولیس را تهدید نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع،ر

      مدیران‌کشور‌حق‌مردم‌بی‌پناه‌را‌می‌خورید‌فکر
      کردید‌می‌توانید‌به‌حقوق‌همه‌دست‌درازی‌کنید

      درخاج‌از‌کشور‌نمی‌توانید‌حق‌خوری‌کنید

    • م

      چقدر بعضی از ما شیفته اجنبی هستیم.چرا در خیلی زمینه ها (پزشکی فنی کشاورزی و....) بدون آقا بالاسر وبا کمترین هزینه د ر دنیا حرف اول را میزنیم ولی در تعدادی رشته های ورزشی نون وآب دار مثل فوتبال ووالیبال بسیار مبتدی عمل می کنیم وبرای آوردن متخصص خارجی سر ودست می شکنیم با قرادادها یی که خسارت دهشتناک به کشور زده اند این کارچه فرقی با اختلاسگران هزاران میلیاردی دارد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج