۱۰۱۸۰۶۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مژدهی:

آرامش فرهاد مجیدی باعث بُرد استقلال شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان نقش مهم و تعیین کننده‌ای ایفا کرد و توانست آرامش را به تیمش تزریق کند و این آرامش باعث شد تا بازیکنان در فضایی آرام، بهترین عملکرد را داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان نقش مهم و تعیین کننده‌ای ایفا کرد و توانست آرامش را به تیمش تزریق کند و این آرامش باعث شد تا بازیکنان در فضایی آرام، بهترین عملکرد را داشته باشند.

«عباس مژدهی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: یکی از عوامل مهم پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد درخشان خط دفاعی استقلال و دروازه‌بان این تیم بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی کردن در گرمای آبادان کار آسانی نیست اما استقلال به بهترین شکل ممکن از دقیقه اول تا دقیقه آخر حریف خود را تحت فشار قرار داد.

مژدهی تصریح کرد: خط هافبک استقلال چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشت و با بازی هماهنگ خود اجازه نداد حریف ایجاد موقعیت و فضاسازی کند.

وی تاکید کرد: خط حمله استقلال با حضور شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری بهترین و خطرناک‌ترین خط حمله تیم است و به نظرم آنها بهترین‌های ایران هستند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: ارسلان مطهری مهاجم باکیفیتی است و از تماشای بازی او لذت می‌برم. وی گل دوم استقلال را با استارت انفجاری ۷۰ متری زد که واقعا کار هر بازیکنی نیست.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت آبادان را با گل‌های شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری شکست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ارسلان عشقع بوس بوس

      پاسخ ها

      • انسان

        من قرمزم ولی خداییش ارسلان بازیکن خوبیه، حیف که تو ایران وقتی ورزش حرفه ای نیست و با اینهمه استعداد چون علمی نیست، زود آسیب میبینن وگرنه بهتر از سون کره ای تو تاتنهام داریم ولی از بچگی تو زمین خاکی میدون ونه بدن سازی و نه تقویت، وقتی کشورهای دیگه وآخریش قطر، داره از نونهالان کار میکنه با تمام متد روز دنیا، علمی و حرفه ای ولی تو ایران متأسفانه باشگاه‌های لیگ برتر هم بدون تمرین میان بازی و اصول زندگی ورزشکار حرفه ای رو رعایت نمیکنن حتی درحد خواب و استراحت، چه توقعی از لیگ 1 و امید داشته باشیم. کاش ارسلان قدر خودش رو بدونه دیر معرفی میشن و انشاالله تو تیم ملی ایران بدردمون بخوره و باز به عراق نبازیم و با سلام و صلوات ونذر و نیاز و دعا منتظر صعود باشیم.

    • وحید

      حالا با یه برد ببین چکار میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج