۱۰۱۸۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

۲۳ مرداد، آخرین مهلت تسویه‌حساب با شفر

چهارشنبه هفته گذشته و همزمان با روزهایی که به تعداد کرونایی‌های باشگاه استقلال افزوده شده و این تیم با چنین معضلی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، خبر شوکه‌کننده دیگری هواداران این تیم را تقریبا تا مرز بیشترین استرس و نگرانی رسانده و امیدهای آنها را حداقل تا سه پنجره نقل‌وانتقالاتی دیگر ناامید کرد.

فرهیختگان: چهارشنبه هفته گذشته و همزمان با روزهایی که به تعداد کرونایی‌های باشگاه استقلال افزوده شده و این تیم با چنین معضلی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، خبر شوکه‌کننده دیگری هواداران این تیم را تقریبا تا مرز بیشترین استرس و نگرانی رسانده و امیدهای آنها را حداقل تا سه پنجره نقل‌وانتقالاتی دیگر ناامید کرد. هرچند زمان ارسال نامه و نحوه جریمه استقلال درباره پرونده‌های بویان و وینفرد شفر و اینکه آیا پنجره آبی‌ها واقعا بسته شده و این تیم تا سه پنجره دیگر نمی‌تواند در فصل نقل‌وانتقالات حضور پیدا کرده و بازیکن جدید جذب کند، از ابهاماتی بود که در این چند روز بسیار به آن پرداخته شد که البته در این زمینه در همان چهارشنبه گذشته نیز از قول یکی از مدیران فدراسیون فوتبال اینچنین نقل کردیم که طبق قوانین جدید فیفا پنجره‌ها موقتا بسته می‌ماند و به‌محض پرداخت مطالبات تا قبل از رسیدن زمان رسمی نقل‌وانتقالات، این جریمه متوقف خواهد شد.

با این‌حال این همه ماجرا نبوده و طبق آنچه که در نامه فیفا درخصوص پرونده‌های بازیکن و مربی خارجی استقلال به باشگاه استقلال ذکر شده، فدراسیون جهانی فوتبال یک فرصت نهایی را برای این باشگاه مشخص کرده است تا در این فرصت تسویه‌حساب و پرداخت مطالبات این دو مربی و بازیکن در دستورکار قرار بگیرد و این موضوع بدان معناست که درصورتی‌که در زمان مقرر اعلامی فیفا آبی‌ها بازهم کوتاهی کرده و نسبت‌به تسویه‌حساب با شفر و بویان اقدام نکنند، در آن زمان علاوه‌بر قطعیت پیدا کردن بسته شدن سه پنجره نقل‌وانتقالاتی، این تیم جرایم دیگری ازجمله کسر امتیاز را هم متحمل خواهد شد.

بنابراین طبق آنچه سعادتمند اعلام کرد، این باشگاه هنوز با محرومیت قطعی مواجه نشده است و این فرصت را دارد تا طی مهلت اعلام‌شده ازسوی فیفا نسبت‌به تسویه‌حساب و پرداخت مطالبات شفر و بویان اقدام کند و طبق شنیده‌های خبرنگار ما در نامه ارسالی باشگاه استقلال درخصوص وینفرد شفر به‌طور خاص تا تاریخ بیست‌وسوم مرداد به این باشگاه فرصت داده شده است که یا با شفر تسویه‌حساب کند یا رضایتش برای دریافت تقسیط‌شده مطالبات جلب شود.

ازسوی دیگر از باشگاه استقلال خبر می‌رسد درخصوص طلب بویان، بازیکن سابق مقدونیه این باشگاه هم اقدامات موثر و خوبی درخصوص تامین منابع مالی انجام‌شده و باقیمانده طلب این بازیکن نیز به‌زودی با هماهنگی با فیفا و وکیل این بازیکن به وی پرداخت خواهد شد تا پرونده بویان نیز برای همیشه بسته شود. البته قرار است بخش اعظم مطالبات این بازیکن مقدونیه‌ای از محل درآمدهای استقلال از فیفا پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی دهقان

      جام سه جانبه گرفته از آخر شده سوم لنگی بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج