adexo3
۱۰۱۸۶۱۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

دو کاپیتان سابق پرسپولیس علیه استقلال

نساجی در حالی بازی با استقلال را تجربه خواهد کرد که از دو بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب بهره می برد.

ورزش سه: نساجی در حالی بازی با استقلال را تجربه خواهد کرد که از دو بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب بهره می برد. بدون شک این دو بازیکن برای شکست استقلال انگیزه بیشتری به نسبت دیگر بازیکنان نساجی خواهند داشت به این خاطر که استقلال برای آنها حکم رقیب دیرینه را دارد.

علیرضا حقیقی و حسین ماهینی دو بازیکن پرسپولیسی نساجی هستند. علیرضا درون دروازه نساجی در ۴ بازی اخیر تیم درخشان ظاهر شده و تنها یک بار دروازه اش در بازی با صنعت نفت روی ضربه ایستگاهی باز شد. او امید زیادی دارد با درخشش در این بازی و بازی های باقی مانده نساجی که بازی های بزرگی هستند از جمله دیدار با پرسپولیس یک بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کند. واضح است او علاقمند است یکبار دیگر از سوی باشگاه پرسپولیس هم دعوت به بازی شود. در شرایطی که علیرضا بیرانوند گلر اول این تیم برای بازی به تیم آنتورپ بلژیک رفته است.

حسین ماهینی؛ کاپیتان سابق پرسپولیس که خیلی راحت و بدون حاشیه از این تیم جدا شد بعد از مصدومیت در بازی با صنعت نفت و غیبت در بازی با نف مسجد سلیمان بار دیگر آماده حضور در ترکیب نساجی می شود. عملکرد خوب در بازی با استقلال برای حسین ماهینی راضی کننده خواهد بود چرا که او می خواهد با خاطره ای خوش سال های پایانی دوران بازیگری را سپری کند و البته همچنان محبوب نزد پرسپولیسی ها باقی بماند.

انگیزه این دو بازیکن در بازی با استقلال کمک حال نساجی خواهد بود. به خصوص علیرضا حقیقی که در پست مهم دروازه بانی به میدان می رود.

البته نساجی در این بازی می توانست از دو بازیکن دیگر پرسپولیسی هم بهره ببرد؛ مهرداد کفشگری که چندی پیش با انتشار پیامی در استوری اش از نساجی خداحافظی کرد و محمد عباس زاده؛ کاپیتان نساجی بر خلاف مهرداد کفشگری در تیم نساجی حضور دارد اما به دلیل مصدومیت قادر به بازی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستانی

      شماها روزنامه نگاران ورزشی (عده ای) باعث آشوب هستین یعنی چی دوکاپیتان پرسپولیس علیه استقلال میخوای روزنامه ت به فروش بره،؟

    • خوزستانی

      واقعا"خجالت بکش بخاطر اینکه روزنامه ت به فروش بره نوشتی دوکاپیتان سابق پرسپولیس علیه استقلال عده ای ازشماها باعث آشوب میشه میان تماشاگرهامیشه

    • خوزستانی

      ورزش۳ کثیف بخاطرفروش روزنامه ت همه چی چاپ کن تابخرن ازت یعنی چی ۲پرسپولیسی علیه استقلال میدونم چاپ نمیکنی

    • باورصاد

      نساجی 4گل نوش جان می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج