۱۰۲۰۳۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کلوپ: بازیکنان لیورپول را بیشتر از خودم دوست دارم

یورگن کلوپ می گوید طی این سال ها رابطه بسیار عمیق و دوستانه ای بین او و بازیکنان لیورپول ایجاد شده است.

ورزش سه: لیورپول فصل ۲۰-۲۰۱۹ به طلسم ۳۰ ساله خود پایان داد و با هدایت یورگن کلوپ توانست قهرمان لیگ برتر شود. این اولین قهرمانی قرمزها در شکل جدید برگزاری لیگ انگلیس و در مجموع نوزدهمین قهرمانی شان در لیگ محسوب می شد.

لیورپول با ۹۹ امتیاز توانست قهرمانی را کسب کند و روز گذشته نیز با برتری ۱-۳ بر نیوکاسل، بهترین پایان ممکن را برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ رقم زد. در طول فصل لیورپول به ندرت مسائل حاشیه ای در درون تیم داشت. بازیکنان شاداب بودند و تقریبا هیچ تنشی در رختکن این تیم وجود نداشت.

یورگن کلوپ در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:« راضی نگاه داشتن بازیکنان در طول فصل کار بسیار دشواری است ولی بین من و بازیکنانم یک رابطه دوستانه عمیق وجود دارد که طی این سال ها ایجاد شده است.

ارتباط خوب بین اعضای تیم واضح و مشخص است. من بازیکنانم را بیشتر از خودم دوست دارم چرا که مجبورم تصمیماتی سخت اتخاد کنم و کار یک مربی نیز همین است. همیشه چیزهایی هستند که دوست ندارم انجام شان بدهم ولی مجبور می شوم و زمانی که می بینم با وجود همه تصمیمات سخت، بازهم بازیکنان خوشحالند و از من راضی به نظر می رسند، برایم ارزش زیادی دارد. دقیقا به هیمن دلیل همیشه سعی کرده ام با بازیکنان دوست باشم.»

کلوپ ادامه داد:« مثل این است که خانواده ام را شاد و خوشحال ببینم. پس از پیروزی چلسی بر سیتی و مسجل شدن قهرمانی ما، وقتی همسر و فرزندانم را دیدم، بسیار خوشحال و از خود بیخود بودند. بازیکنان نیز همینطور بودند. این برای من همه چیز است.

این تصاویر همیشه در ذهنم باقی خواهند ماند و هرگز فراموش شان نخواهم کرد همانطور که خاطرات موفقیت هایم در دورتموند هرگز از ذهنم پاک نشده است. دستیارانم خودشان را داخل استخر انداختند و خدا را شکر که من آنجا کنارشان نبودم. همین تصاویر و خاطرات، انرژی و سوخت من برای ادامه راه در تمامی این سال ها بوده اند و خواهند بود.»

کلوپ در پایان گفت:« یک سال ۳۶۵ روز است و دقیقا نمی دانم یک فصل فوتبال چقدر طول می کشد. ما در روز بازی دو ساعت در نهایت کنار هم هستیم ولی در طول هفته اغلب اوقات را در کمپ تمرینی ملوود باهم می گذرانیم.

چطور با وجود این همه موانع و سختی های یک فصل، مصدومیت ها و .... انرژی مان را برای گذر از چالش ها و کسب پیروزی حفظ می کنیم؟ این ممکن نیست مگر به خاطر انرژی ای که هر روز به یکدیگر می دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج