۱۰۲۰۵۵۴
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

هاشمی‌نسب: به حقیقی گفتم برو بچه جون!

مربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید که اکنون با محمود فکری تنها یک فرق دارند و آن نحوه پوشش است، کت و شلوار در تن محمود فکری و لباس ورزشی بر تن مهدی هاشمی‌نسب.

ورزش سه: مربی تیم فولادخوزستان می‌گوید که اکنون با محمود فکری تنها یک فرق دارند و آن نحوه پوشش است، کت و شلوار در تن محمود فکری و لباس ورزشی بر تن مهدی هاشمی‌نسب.

شب گذشته در آخرین دقایق برنامه فوتبال برتر حمیدرضا رجبی و محمود فکری مربیان دو تیم فولاد و نساجی پشت خط آمدند و توضیحاتی ارائه کردند، محمود فکری در بخشی از صحبت‌هایی درباره فحش‌های رکیک مهدی هاشمی‌نسب علیه دروازه‌بان تیمش صحبت کرد که منجر به درگیری لفظی شده بود.

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فولادخوزستان در اینباره به خبرنگار ورزش سه گفت: آقای فکری شب گذشته گفتند که من فحاشی کرده‌ام، مگر ایشان در صحنه بوده‌اند؟ مگر بر اساس گفته‌های چهار نفر می‌شود تصمیم گرفت و در برنامه‌ای که میلیون‌ها بیننده دارد، به کسی تهمت زد؟ آقای فکری خوب می‌داند که ما همدیگر را به خوبی می‌شناسیم، هم‌بازی من بوده و با هم دربی‌های زیادی را گذرانده‌ایم اما اکنون یک فرق داریم که ایشان کت و شلوار پوشیده‌اند و من با لباس ورزشی مربی‌گری می‌کنم.

وی گفت: من قبل و بعد بازی در شرایط سخت به ایشان خسته نباشید گفتم. آدم خوب است بعضی اوقات به گذشته‌اش برگردد، من همانی هستم که در زمان بازیگری بودم اما ایشان به دلایلی با آن زمان خود فاصله گرفته‌اند. وقتی در صحنه درگیری نبوده‌اید نباید قضاوت کنید، ایشان خوب می‌داند که همیشه حقیقت را می‌گویم حتی اگر به ضرر من باشد. اگر اشتباهی بکنم آنقدر وجود دارم که معذرت بخواهم اما واقعیت را می‌گویم که بدانید.

هاشمی نسب ادامه داد: پس از سوت داور داشتیم بازیکنان تیممان را به رختکن می‌بردیم تا مشکلی پیش نیاید که آن بازیکن به سمت من آمد و گفت خسته نباشید و من گفتم برو بچه جون. در همین حین به بازیکن تیمم می‌گفتم امیرحسین بازی همینه، باید قوی باشین و در ادامه‌اش یک جمله دیگر به بازیکن خودمان گفتم که آن بازیکن با لحنی که به نسل ما نمی‌خورد به من گفت مودب باش، در جوابش گفتم به تو ربطی ندارد که دخالت می‌کنی، با بازیکن خودم دارم صحبت می‌کنم و بحثی بین ما پیش آمد، در ضمن. خوب می‌دانید جواب های هوی است و جواب سلام علیکم، علیکم سلام!

وی در انتها گفت: من برد و باخت‌های زیادی تجربه کرده‌ام و بیدی نیستم که با این بادها بلرزم و یا با بردی غره شوم، ما جنبه باخت داریم چرا که از این روزها زیاد دیده‌ایم همانگونه که بردهای بسیاری تجربه کرده‌ایم. فقط در انتها باز هم می‌گویم آقای فکری من اگر فحاش، بددهن یا هر چیزی هستم، دوست خوبی نیستم که گفته‌اید آقای هاشمی نسب دوست خوب من است، ما با هم فرقی نداریم و همدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم.

یا علی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر 4

      خوب بی احترامی کردی.بله که جواب های هوی هست.حقیقی اومد خسته نباشید گفت خود بد پاسخ دادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدی هاشمی نسب لنگ سوراخ کن اس اسی درجه یک حقیقی لایی خور ...خاک پاتم نیست

    • بدون نام

      خوبه خودتم میگی اومد خسته نباشید گفت...

    • بدون نام

      جواب جمله محبت آمیز خسته نباشید عبارت بی ادبانه برو بچه جون هست؟

    • بدون نام

      هاشمی نسب کابوس عابدزاده لنگ رو با خاک یکسان کردی دمت گرم شیره بچه خرمشهر استقلالیه کار درست

    • بدون نام

      خود هاشمی نسب هم نفهمید چی میگه تو مصاحبه من بد دهنم .دوست نیستیم .باختیم.بردیم.قاطی کرده

    • بدون نام

      هاشمی نسب از رفتار ونوع ادبیاتت میشه به شخصیتت پی برد.زیاد سخت نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج