adexo3
۱۰۲۴۴۷۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

چوپان: برای سربلندی ایران به مسترالمپیا می‌روم

قهرمان پرورش اندام ایران گفت: در تلاش هستم تا با رایزنی برای دومین سال پیاپی جواز حضور در مسابقات مسترالمپیا را کسب کنم و در آن تورنمنت نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشم.

خبرگزاری ایرنا: قهرمان پرورش اندام ایران گفت: در تلاش هستم تا با رایزنی برای دومین سال پیاپی جواز حضور در مسابقات مسترالمپیا را کسب کنم و در آن تورنمنت نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشم.

مسوولان برگزاری مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۰ در آمریکا از «هادی چوپان» قهرمان پرورش اندام ایران برای شرکت در این تورنمنت معتبر دعوت کردند.

چوپان در کنار فیل هیث، براندون کوری، دکستر جکسون و تعدادی انگشت شمار دیگر از بزرگان پرورش اندام دنیا جواز حضور در مستر المپیا سال جاری را کسب کرده است. وی سال گذشته با لقب گرگ ایرانی توانست مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

چوپان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به دعوت مسوولان مسابقات مستر المپیا برای حضور وی در معتبرترین تورنمنت پرورش اندام دنیا اشاره کرد و گفت: باعث افتخار است که برای دومین سال پیاپی در این مسابقات نماینده کشور ایران باشم. حضور در این مسابقات با توجه به مشکلات ویزا و شیوع بیماری کرونا کار آسانی نیست، تمام تلاشم این است تا بتوانم با رایزنی جواز حضور در این تورنمنت را کسب کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات مسترالمپیا در سال ۲۰۱۹ ادامه داد: تمام تلاشم سربلندی ایران عزیز در مسابقات ورزشی رشته پرورش اندام است. امیدوارم با کمک مدیر برنامه و مربیم بتوانم ویزا حضور در این مسابقات را کسب کنم. در کنار تلاش برای حضور تمام توان را به کار خواهم گرفت که عنوان چشمگیری را کسب کنم.

وی یادآور شد: درست است امسال شمار کمی از قهرمانان به مسابقه مستر المپیا در سال ۲۰۲۰ دعوت شدند اما آنان برترین‌ها هستند و کار برای کسب عنوان راحت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا انگار کی براش مهمه این مدال بگیره

    • بابامسعود+چرک پولیس

      عزیزایران دیگه بااین چیزاسربلندنمیشه پوکرفساد

    • بدون نام

      آفرین.درود به شرفت .افتخار ایران

    • بدون نام

      بابا این ایران اسلامی به درد لای جرز هم نمیخوره اول سعی کن آزادش کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج