adexo3
۱۰۲۸۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کار انتقال طارمی به پورتو تمام شد

با اعلام یک روزنامه پرتغالی، کار انتقال مهدی طارمی به تیم پورتو تمام شده است. قرارداد طارمی با این باشگاه ۴ ساله و به مبلغ ۶ میلیون یورو خواهد بود.

خبرگزاری مهر: به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی یکی از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالات لیگ فوتبال پرتغال در این تابستان بوده است. این مهاجم ایرانی در اولین فصل حضورش در فوتبال پرتغال موفق شد با تیم ریوآوه عملکرد قابل تحسینی داشته باشد و با ۱۸ گل، به عنوان مشترک آقای گلی پرتغال دست یابد.

کار انتقال طارمی به پورتو تمام شد

همزمان با نزدیک شدن به روز‌های پایانی پرتغال، خبر‌های مختلفی از علاقه سه باشگاه بزرگ پرتغال یعنی اسپورتینگ لیسبون، پورتو و بنفیکا برای جذب طارمی مطرح شد. علاوه بر این تیم‌هایی از انگلیس، روسیه، آلمان و فرانسه هم خواهان طارمی بودند.

با اتمام فصل و انتقال «کارلوس کارواخال» سرمربی ریوآوه به تیم براگا، این مربی که شناخت کافی از طارمی داشت از مسئولان باشگاه خواست زمینه جذب او را فراهم کنند.

با این حال طارمی بعد از مشورت‌هایی که با کارشناسان انجام داد، تصمیم قطعی به حضور در تیم پورتو گرفت. نام وعکس این بازیکن در چند روز گذشته همواره روی جلد روزنامه‌های معتبری، چون رکورد، ابولا و اوجوگو بوده است.

امروز هم روزنامه ابولا بخشی از صفحه نخست خود را به طارمی اختصاص و خبر داده است که کار توافق این مهاجم و پورتو با ۶ میلیون یورو تمام شده است.

طبق ادعای ابولا، قرارداد طارمی ۴ ساله خواهد بود.

کار انتقال طارمی به پورتو تمام شد

رسانه‌های پرتغال از چند روز گذشته از توافق باشگاه پورتو با ریوآوه برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داده بودند.

در همین راستا نشریه «آبولا» در جدیدترین خبر در این زمینه درباره جزئیات قرارداد مهاجم ملی پوش ایرانی با پورتو خبر داد قرارداد این بازیکن ایرانی با پورتو ۴ ساله و ارزش ۶ میلیون یورو خواهد بود.

پیش از این مبلغ انتقال طارمی مشخص شده بود، ولی زمان قراردادش اعلام نشده بود. طارمی در فصل گذشته برای ریوآوه در لیگ پرتغال با زدن ۱۸ گل به عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال شناخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرور کل کیسه کشا

      موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج