۱۰۲۸۵۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی بایرن: در دقایق ابتدایی خوش شانس بودیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در دقایق ابتدایی بازی رضایت ندارد.

ورزش سه: هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در دقایق ابتدایی بازی رضایت ندارد.

بایرن مونیخ امشب موفق شد با سه گل لیون را مغلوب کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان شود. هانسی فلیک در پایان بازی به تمجید از عملکرد حریف خصوصا در دقایق ابتدایی بازی پرداخته و مدعی شد آنها برای کسب قهرمانی برابر پاری سن ژرمن باید به خوبی استراحت کنند.

هانسی فلیک گفت: "می دانستیم کار دشواری پیش روی بایرن خواهد بود و لیون با غلبه بر تیم هایی چون منچسترسیتی و یوونتوس به این مرحله از لیگ قهرمانان رسیده است. لیون از نظر تاکتیکی تیمی قوی است و در همان دقایق ابتدایی بازی برای ما مشکل ساز شد، ما می دانستیم که باید بهتر دفاع کنیم و نباید توپ را به حریف واگذار کنیم، اما در ابتدا نتوانستیم این کار را انجام دهیم. ژروم بواتنگ در بین نیمه دچار مشکل شد و به همین دلیل میدان را ترک کرد.

در ۱۰ دقیقه ابتدایی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و لیون ما را تحت فشار قرار داد، آنها تیم بزرگی هستند و برای ما مشکل ساز شدند، اما در ادامه سرژ گناربری موفق شد گل فوق العاده ای را وارد دروازه حریف کند. گنابری کیفیت زیادی دارد و من اطمینان دارم که هنوز به اوج خود نرسیده است.

بایرن مونیخ سزاوار رسیدن به فینال بود، اما قدرت حمله لیون کمتر از حمله PSG نیست. ما در اوایل بازی توپ های زیادی را از دست دادیم و شاید پایین تر از حد معمول از دفاع کردیم که باید این مشکل را اصلاح کنیم. همچنین برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در روز یکشنبه باید باتری خود را شارژ کرده و به خوبی استراحت کنیم.

توماس توخل عملکرد بسیار خوبی در پاریس داشته است. من یک بار او را در اینجا ملاقات کرده ام. تیم او واقعا خوب کار می کند و من خوشحالم که در فینال با توخل ملاقات می کنم و می دانم برتری برابر آنها این کار آسانی نخواهد بود. پاری سن ژرمن تیم بزرگی است. آنها برای حضور در مرحله نیمه نهایی و سپس فینال مبارزه کردند، ما بعضی مسائل را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و می دانیم که آنها بازیکنانی سریع دارند. ما به دنبال سازماندهی دفاع خودمان خواهیم بود، اما می دانیم که بزرگترین نقطه قوت مان تحت فشار قرار دادن و پرس رقبا است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج