جاباما
۱۰۲۹۳۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساری از فسخ قرارداد با یوونتوس خودداری کرد

سرمربی اخراجی تیم فوتبال یوونتوس حاضر نشد قراردادش با این تیم را با توافقی دوجانبه فسخ کند تا همچنان از بانوی پیر حقوق بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه استمپای ایتالیا اعلام کرد که مائوریتزیو ساری سرمربی که پس از ناکامی یوونتوس مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری اخراج شد، حاضر نشده است قراردادش با بانوی پیر را فسخ کند.

ساری پس از تنها یک فصل حضور در تورین و در حالی اخراج شد که نهمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A را رقم زد و معتقد بود سزاوار آن هست که به او فرصتی دیگر برای پیشبرد اهدافش داده شود، اما آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس پس از حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان سرمربی سابق چلسی و ناپولی را اخراج و کمتر از ۲۴ ساعت بعد آندره‌آ پیرلو هافبک سابق بیانکونری را جانشین او کرد.

یووه حالا امیدوار است که بتواند ساری ۶۲ را به فسخ قراردادش راضی کند، اما گویا او حاضر نیست از حق و حقوقش در دو سال باقیمانده به پایان قراردادش بگذرد. به این ترتیب یوونتوس ملزم است که تا پایان قرارداد حقوق او را بپردازد. این همان داستانی بود که یوونتوس در مورد سرمربی سابقش ماسیمیلیانو آلگری هم داشت. به همین دلیل بانوی پیر امیدوار است که آن اشتباه را تکرار نکند و به هر نحو ممکن ساری را متقاعد به فسخ قراردادش کند.

طبق ادعای استمپا، ساری به درخواست یوونتوسی‌ها واکنشی منفی نشان داده است و به آنها گفته تا زمانی که غرامت قابل توجه نگیرد حاضر به فسخ قراردادش نخواهد بود.

ساری که تا تابستان سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، سالانه از این تیم ۵.۵ میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

این مربی اما تنها کسی نیست که یوونتوس معضل عدم توافق با او برای فسخ دو جانبه قرارداد را دارد، چرا که گونسالو ایگواین و سامی خدیرا دو بازیکنی که در فهرست مهره‌های مازاد پیرلو قرار دارند هم حاضر نیستند از دریافت حق و حقوق‌ خود در سال پایانی قراردادشان بگذرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج