adexo3
۱۰۲۸۸۲۰
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس با روحیه بالا به استقبال دربی می‌رود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس در بازی با سایپا همه را برای شهراورد امیدوارتر از قبل کرد و با برد دلچسبی به استقبال دربی می‌رویم.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس در بازی با سایپا همه را برای شهراورد امیدوارتر از قبل کرد و با برد دلچسبی به استقبال دربی می‌رویم.

فرشاد پیوس با اشاره به برد پرسپولیس برابر سایپا در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: درست است که قهرمانی از هفته‌ها قبل مسجل شده بود اما مهم این بود که تیم با چه وضعیتی به استقبال شهرآورد در جام حذفی می‌رود. با نتیجه‌ای هم که برابر سایپا رقم خورد، پرسپولیس آمادگی‌اش را برای شهرآورد به رخ حریف کشید.

وی افزود: این بازی به خاطراینکه دیدار قبل از شهرآورد محسوب می‌شد حائز اهمیت بود و یحیی گل‌محمدی هم باید شاگردانش را در این بازی از هر نظر می‌سنجید. بازیکنان هم نشان دادند که هنوز انگیزه دارند و عملکرد آنها به نوعی میزان آمادگی‌شان را برای شهرآورد به رخ کشید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: درست است که قهرمانی پرسپولیس از هفته‌ها قبل تثبیت شده بود اما هواداران و در مجموع تمام پرسپولیسی‌ها دوست ندارند هیچ وقت شکست تیمشان را ببینند. به همین خاطر هم نتایج یکی دو بازی اخیر کمی در آستانه دربی باعث نگرانی شده بود اما بازیکنان ثابت کردند که آن نتیجه تنها اتفاق بوده و پرسپولیس دوباره مقابل سایپا قدرت واقعی خود را با کسب بردی دلچسب نشان داد.

پیوس در مورد شهرآورد جام حذفی تصریح کرد: این بازی از هر نظر حائز اهمیت است و به اعتقاد من حساس ترین بازی فصل است. استقلال می‌خواهد حداقل یک جام بگیرد و به همین خاطر چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان در این مسابقه حاضر می‌شود اما پرسپولیس هم می‌خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و به همین خاطر پاپس نخواهد کشید.

وی در مورد تفاوت دربی لیگ با جام حذفی اضافه کرد: شهراورد در بازی دوستانه هم مهم است چه برسد به جام حذفی. این بازی از هر نظر می‌تواند خیلی چیزها را ثابت کند اما همه منتظر هستیم تا پرسپولیس با برد در این دیدار شیرینی قهرمانی خود را دو چندان کند و به استقبال یک جام دیگر برود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه این مسابقه تصریح کرد: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما با آنچه که ما از پرسپولیس دیدیم این تیم به طور حتم تیم پیروز شهرآورد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال چهارفینال آسیادو قهرمانی

      با بازی ک مقابل سایپا دیدی به طور حتم پرسپولیس تیمت برنده دربی خاهدبود؟ چرا شما پرسپولیسیا واقعیت پذیرنیستید فقط تعصبی میگید؟ اگ از لحاظ فنی و تاکتیکی و بازیه زیبا بخایم دوتیم رو مقایسه کنیم استقلال خیلی از پرسپولیس بهتره و بهتر بازی میکنه هجومی تر و تاکتیکی تره همه هم میدونن بهترین فوتبال لیگو استقلال انجام میده. اما جو دربی فرق داره با بقیه بازیها آقای پیوس گل. دربی حساسیت خودشو داره تاکتیک و بارفنی تیمها زیاد اجرایی نمیشه . پس دربی قابل پیش بینی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

      • بدون نام

        بگوعشقپولییس

      • بدون نام

        فقط ازراه دورخوب گل میخوره پس ازالان بازنده این شیش تایی هافریادنمیزنند

      • بدون نام

        حالا چته بابا ترکیدی باشه بابا شما بهترین تیم جهان

      • پویا خرد شیراز

        آبی و قرمز معروفند به تیمهای پایتخت، تمام این حرفها و هوچیگری ها مصرف داخلی داره ، اصلا فوتبال ما حرفی برا گفتن نداره تو آسیا چه در سطح جوانان و چه ملی و چه باشگا ها

      • بدون نام

        عزیز من تعصبی نمیگه واقعا دیروز عالی بازی کرد واینم باهات موافقم دربی کاری به جیزای فنی نداره هر تیمی با استرس کمتر وارد بازی بشه میبره امیدوارم پرسپولیس بازی را ببره کاربر شماره ۵ممنون که اینقد با ادب فرشاد پیوس را نقد کردی کاش هواداران دوتیم هم احترام پیشکسوتهای هر دو تیم را نگه دارن نه از رو تعصب هر الکی بزنن

    • mj

      باشه توخوبی کیسه کش

    • بدون نام

      فقط کیسه

    • حمید

      دقیقا درست فرموده اند فرشاد آقای گل

    • علی

      هموطن پرسپولیسی ، داشتن حامیانی همچون هدایتی و بابک زنجانی و شهرام جزایری و ... و حالا دولت فعلی و بابا مسعود و پسرش و دو دست‌نشانده اش در باشگاهتون و سازمان لیگ ، با آخرین گندملی که زد بخاطر پرونده ویلموتس ، آیا هنوز رویتان میشود که افتخارکنین به پرسپولیسی بودنتون؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استفراق فعلا با تبانی و وزارت با کمک داور نایب قهرمان شد وگرنه شما باید ۶جدول باشین تمام حمایتها به طرف تیم استفراق هست وزیر استفراقی

      • ایساکی

        آبو بریز همونجا که میسوزه .هههههه

      • بدون نام

        خداشفابده ویلموتس چه ربطی به پرسپوليس داره خوبه که استرا هم همین بلا سرتون اورد

      • sepehr tajpoor

        شمازمانی که رفتین دسته دو وبعدش که برگشتین لیگ ۴۸ساعت رقص وپایکوبی میکردین،به تیم کیسه افتخارمیکنید بعد مابه پرسپولیس کبیر افتخارنکنیم؟پمادلازم شدی کیسه کش حقیر

    • استقلال کبیر

      اقای پیوس شما بطور حتم تیم خودتون رو پیروز میدونید؟ یک پیشکسوت نباید حرف احساسی بزند وباید از روی منطق حرف بزند. تمام کارشناسان بر این عقیده هستند که بازی استقلال وشهر خودرو بهترین بازی بعد از تعطیلی لیگ بخاطر کرونا بود. اما شهراوردزیاد ربطی به این چیزها ندارد وهر تیمی که باانگیزه تروکم اشتباه تر بازی کند برنده دربی است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج