جاباما
۱۰۳۱۸۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیوس: پرسپولیس نیاز به حمایت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس نیاز به حمایت دارد و نباید تمرکز تیم از بین برود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس نیاز به حمایت دارد و نباید تمرکز تیم از بین برود.

فرشاد پیوس روز یکشنبه در گفت‌وگویی ، با اشاره به توقف پرسپولیس برابر استقلال و حذف سرخپوشان از جام حذفی گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. پرسپولیس در این بازی توانست از حریف پیش بیفتد اما استقلال با هوشیاری جبران کرد. البته بهتر بود که پرسپولیس در دقایق پایانی کمی با تمرکز بیشتری کار را دنبال می‌کرد تا گل دوم به ثمر نرسد اما این اتفاق رخ داد. پرسپولیس در طول بازی نتیجه را واگذار نکرد و تنها در ضربات پنالتی ناکام بود.

وی افزود: پرسپولیس قهرمان بلامنازع چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و با یک شکست آن هم در ضربات پنالتی نمی‌شود خوب بودن این تیم را زیر سوال برد. همان هایی که صحبت‌هایی را علیه پرسپولیس مطرح می‌کنند بهتر است نگاهی به جدول لیگ بیاندازند و سپس در مورد پرسپولیس اظهار نظر کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: دیگر در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رقم بخورد اما پرسپولیس در طول شهرآورد چیزی از حریف کم نداشت و حتی شانس پیروزی را هم بدست آورد اما شانس با پرسپولیس یار نبود که در دقایق پایانی دروازه این تیم باز شد.

وی در خصوص انتقاداتی که از ترکیب پرسپولیس در شهرآورد مطرح می‌شد، اضافه کرد: این سرمربی تیم است که از شرایط بازیکنانش آگاهی دارد و او می‌داند که میزان آمادگی بازیکنانش در آستانه بازی به این مهمی چقدر است. الان زمان انتقاد نیست و باید از سرمربی تیم حمایت کرد.

پیوس در مورد لیگ قهرمانان آسیا و شانس پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: شرایط کنونی لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است اما پرسپولیس همیشه رقیب قدرتمندی برای حریفان به حساب می‌آید و به نوعی می‌توان گفت که آنها از پرسپولیس در هر شرایطی ترس دارند. به اعتقاد من هنوز هم برای موفقیت در آسیا دیر نیست.

وی تاکید کرد: در آسیا تیم‌ها به خوبی برای حضور در این بازی‌ها تدارک می‌بینند و تقویت می‌شوند تا بتوانند بهترین نتایج را بگیرند اما پرسپولیس هنوز بازیکنی جذب نکرده است. باید تیم برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود و مسوولان باشگاه باید هر چه زودتر خبرهای خوبی را به هواداران بدهند.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: دیگر شهر آورد، لیگ و ... تمام شده و باید تمام تمرکز تیم و کادر فنی روی لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت تیم در این بازی‌ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورت از حمایت یعنی پول

      چقدرراز پول بيت المال میربزن توی حلقوم این لنگی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج