اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۹۱۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استراماچونی و کالدرون چگونه می‌خواهند برگردند؟

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد، بنابراین مربیانی مثل کالدرون و استراماچونی به فوتبال ایران بر نمی‌گردند.

خبرورزشی: عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد، بنابراین مربیانی مثل کالدرون و استراماچونی به فوتبال ایران بر نمی‌گردند.

صادق درودگر در خصوص اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه استراماچونی و کالدرون می‌توانند به فوتبال ایران برگردند اظهار داشت: تصور من این است که آقای نصیرزاده می‌خواسته در مورد مساله‌ای مثال بزند. این مربیان قطعا به فوتبال ایران بر نمی‌گردند، چون از نظر بررسی معضلات و مشکلات فوتبال به جایی رسیده‌ایم که پرونده‌های زیادی در فیفا داریم.

وی افزود: متاسفانه شرایط به شکلی است که فیفا بدون اینکه دفاعیات فوتبال ایران را بشنود آرای خود را علیه باشگاه‌ها صادر می‌کند، چون مرتب از طرف استقلال، پرسپولیس، ملوان و خیلی دیگر از باشگاه‌های فوتبال ایران در آنجا پرونده صادر می‌شود. خیلی مواقع ما ادله و مدارکی داشتیم که در ظاهر نشان می‌داد حق با باشگاه‌های ایران است، اما آرا هرگز به سود ما صادر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج