۱۰۳۰۱۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امیرآبادی: بهترین پاس گلم را در شهرآورد دادم

پیشکسوت استقلال با اشاره به پاس گل خود که منجر به ضربه چیپ مجتبی جباری در شهرآورد شد، گفت: در آن شهرآورد موفق شدیم که با پیروزی سه بر صفر برابر پرسپولیس به برتری برسیم و این بهترین پاس گلی بود که من دادم.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال با اشاره به پاس گل خود که منجر به ضربه چیپ مجتبی جباری در شهرآورد شد، گفت: در آن شهرآورد موفق شدیم که با پیروزی سه بر صفر برابر پرسپولیس به برتری برسیم و این بهترین پاس گلی بود که من دادم.

«مهدی امیرآبادی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: استقلال انگیزه کافی برای شکست دادن پرسپولیس را در شهرآورد حذفی دارد و این برگ برنده آبی‌پوشان خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم علی کریمی و روزبه چشمی با رسیدن به بهبودی کامل بتوانند در این جدال حساس آبی‌پوشان را همراهی کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شهرآورد برای من همواره با خاطرات خوبی همراه بوده است و در این جدال ویژه اغلب اوقات با پیروزی زمین بازی را ترک کرده‌ام.

امیرآبادی تصریح کرد: متاسفانه در شهرآورد سال ۸۸ حمید علی عسگری از من عبور کرد و به هادی نوروزی پاس گل داد، آن شهرآورد را با نتیجه دو بر یک باختیم. پس از آن مسابقه با خودم عهد بستم که در شهرآوردها طوری بازی کنم که رضایت هواداران جلب شود و خدا را شکر با تمرینات بیشتر این اتفاق افتاد و توانستم در چندین شهرآورد پاس گل بدهم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:من در چهار شهرآورد که استقلال توانست پرسپولیس را شکست بدهد به عنوان بازیکن در زمین حضور داشتم و همیشه به این موضوع افتخار می‌کنم.

شهرآورد ۹۳ بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار است روز چهارشنبه پنجم شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج