adexo3
۱۰۳۰۶۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چه کسانی فینال احتمالی از دست می‌دهند

تراکتور سازی شب گذشته به فینال رسید، ولی رضا اسدی را به دلیل اخراج در فینال نخواهد داشت.

ورزش سه: تراکتور سازی شب گذشته به فینال رسید ولی رضا اسدی را به دلیل اخراج در فینال نخواهد داشت

برنده دیدار امشب دو تیم استقلال و پرسپولیس به فینال خواهد رسید و برابر تراکتور صف آرایی خواهد کرد . در دیدار شب گذشته دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتور مهدی تیکدری و رضا اسدی از تراکتور از داور مسابقه کارت زرد گرفتند که با اخراج اسدی همراه شد تا تراکتور این بازیکن تاثیرگذار را در فینال نداشته باشد. تیکدری نیز اولین کارت تورنمت را دریافت کرد و می تواند در فینال برابر پرشورها به میدان برود.

اما امروز در دیدار استقلال و پرسپولیس شش بازیکن استقلال و چهار بازیکن پرسپولیس در خطر دو کارته شدن و از دست دادن فینال هستند که با توجه به مصدومیت ربیع خواه و انصاری شرایط برای بازیکنان پرسپولیس مناسبتر است.

در اردوی استقلال سیدحسین حسینی ، مسعود ریگی،فرشیداسماعیلی ،علی دشتی ،محمددانشگر و علی کریمی از سه دیدار قبلی این تیم از داورمسابقه کارت زرد دریافت کرده اند و درصورت گرفتن اخطار فینال رقابت ها را ازدست خواهند داد.

پرسپولیس نیز با پنج بازیکن تک اخطاره به این بازی پا خواهد گذاشت ، محسن ربیع خواه ، محمدانصاری ،فرشاد احمدزاده (بازیکن فولاد) تک اخطاره های پرسپولیس هستند که دو تای اولی به دلیل مصدومیت و فرشاد احمدزاده به دلیل انتقال به فولاد نه در بازی با استقلال حضور خواهند داشت و نه در دیدار فینال احتمالی این تیم برابر تراکتور.دو بازیکن درخطر محرومیت پرسپولیس محمدنادری و وحید امیری هستند که در صورت دریافت کارت زرد در داربی و پیروزی پرسپولیس در دیدار فینال نمی توانند به میدان بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج