اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۰۹۲۱
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال ملاثانی؛ تیم شگفت‌انگیزی که صعود کرد

استقلال ملاثانی یکی از تیم‌هایی است که در این فصل از لیگ دسته دوم مجوز حضور در یک دسته بالاتر را گرفت؛ تیمی که شاید درصورت نیمه‌کاره‌ماندن لیگ دو به خاطر کرونا به چنین موفقیتی نمی‌رسید، اما با استمرار برد‌های خود توانست جشن صعود را برپا کند.

روزنامه شهروند: استقلال ملاثانی یکی از تیم‌هایی است که در این فصل از لیگ دسته دوم مجوز حضور در یک دسته بالاتر را گرفت؛ تیمی که شاید درصورت نیمه‌کاره‌ماندن لیگ دو به خاطر کرونا به چنین موفقیتی نمی‌رسید، اما با استمرار بردهای خود توانست جشن صعود را برپا کند.

شاید حتی برای برخی از هواداران فوتبال سوال باشد که ملاثانی در کدام استان ایران باشد، اما موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید این تیم با چه سختی‌هایی خودشان را به قهرمانی در لیگ دسته دو رسانده است. ملاثانی شهری است در فاصله ٣٥کیلومتری اهواز که در امتداد شرق رود کارون و در مسیر اهواز به مسجدسلیمان قرار گرفته است.

منطقه‌ای محروم که خسارت‌های زیادی در ایام دفاع مقدس و حتی بعد از سیل سال گذشته متحمل شده است. این شهرستان کوچک حالا اما تیمی قهرمان را پرورش داده که در رقابت‌ با تیم‌های مدعی دیگر سری در بین سرها درآورده و یک شگفتی بزرگ را با گام‌نهادن به لیگ دسته اول رقم زده است. داریوش هرمزی سرمربی جوان این تیم در مصاحبه‌ای از کمبودهای عجیبی که این تیم داشته، می‌گوید: «قرار بود عده‌ای به تیم کمک کنند، ولی به وعده‌های‌شان عمل نکردند و علی ماند و حوضش.

از آن طرف کسانی به ما کمک کردند که قرار نبود کمک کنند. مردم ملاثانی مردم بزرگی هستند و یک جاهایی دست ما را گرفتند. یک فصل کامل، که امسال برای ما ١٥ماه طول کشیده است، با لطف و زحمت همسر رئیس هیأت فوتبال ملاثانی برای ما طی شده است. ایشان یک فصل کامل درخانه برای بچه‌ها صبحانه، ناهار و شام درست کرده است.» او در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌افزاید: «درشرایطی گیر کردیم که باید به کردستان یا شهرهای دیگر می‌رفتیم، ولی تا لحظه آخر اتوبوس نداشتیم.

یک‌بار می‌خواستیم به فومن برویم، جایی که با اتوبوس ٢٨ساعت از اهواز راه است، ولی پولی برای تهیه اتوبوس نداشتیم. به آقای علی محمدی (مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان) رجوع کردیم و ایشان اتوبوس در اختیار ما گذاشت و صبحانه، ناهار و شام ما را هم فراهم کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه اسم تیم پرسپولیس ملا ثانی بود این مشکلات را نداشتین

      پاسخ ها

      • حسن ازرشت

        درودبه مردم ملاثانی استقلالی ،،باقدرت مردم همه کارمیشودکرد،،،

      • حسن ازرشت

        خنده نکن دوست من،،مردم آن منطقه خیلی باشرف هستن،، حالا اگرمثلا پرسپولیس ملاثانی بودتوواقعامیخندید؟؟ وانگهی چراناراحتی،؟؟؟

    • بدون نام

      درود بر مردم خوب و با فرهنگ ملاثانی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ملاثانی با استقلال زندگی میکند دوست عزیز.پرسپولیس اونجا بیگانه ست

    • هادی وثوقی

      اس دق لال ملا ثانی خخخخ

    • عباس

      شهر بستنی ایران به فاصله 2 تا ۳ کیلومتر همش مغازه بستنی فروشیه بستنی های عالی و متنوع

    • بدون نام

      هر شهر خوزستان یک استقلال دارد و هیچ پرسپولیسی ندارد از قدیم تا الان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج