۱۰۳۰۹۹۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

گل ۱۳ برای قائدی خوش‌یمن بود

مهدی قائدی در دربی ۹۳ سیزدهمین گل فصلش را برای آبی‌ها به ثمر رساند. او پیش از این ۱۰ بار در لیگ برتر و ۲ بار در لیگ قهرمانان برای تیمش گلزنی کرده بود.

ورزش سه: مهدی قایدی در دربی ۹۳ سیزدهمین گل فصلش را برای آبی ها به ثمر رساند. او پیش از این ۱۰ بار در لیگ برتر و ۲ بار در لیگ قهرمانان برای تیمش گلزنی کرده بود.

این گل برای او خوش یمن بود چرا که در نهایت استقلال در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کرد‌. اگر محمد دانشگر در دقایق پایانی بازی گل علی علیپور را جواب نمی داد به طور حتم مهدی قایدی یکی از کسانی بود که با ناراحتی استادیوم آزادی را ترک می کرد چون او در شبی این ناکامی را تجربه می کرد که نمایش خوبی در ترکیب آبی داشت و یک گل زیبا به ثمر رساند. اتفاقات این دیدار در نهایت به سود تیم آبی و مهدی قایدی رقم خورد و بدون شک مهام ریز نقش استقلال خاطرات دربی ۹۳ را هیچ گاه از یاد نخواهد برد.

۱۳ گل برای استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین خلق ۸ موقعیت گل در لیگ برتر کارنامه مهدی قایدی تا به اینجای کار بوده؛ او می تواند شمار گل های خود را در لیگ قهرمانان آسیا بالاتر ببرد. با این درخشش دعوت به اردوی تیم ملی در روزهای آینده و از سوی اسکوچیچ اتفاق محتملی برای مهدی قایدی خواهد بود.

باشوی استقلال حالا یک رویای جدید در سر دارد؛ به ثمر رساندن گل قهرمانی استقلال در جام حذفی. هر چند می گوید هیچ وقت از سوی کادر فنی برای گلزنی تحت فشار نبوده‌. به خصوص در هقته های متمادی که روی گل نهم متوقف شده بود. و البته مهدی قایدی در این هفته ها با موقعیت هایی که خلق می کرد تاثیر خود را در موفقیت های استقلال به خوبی نشان می داد. موتور گلزنی مهاجم ریز نقش استقلال دوباره روشن شده و می رود که به سرعت از خط پایان این فصل بگذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن کورد ایلام

      ریز کوچولو مهدی جان دوستت داریم

      خیلی تاجی گل پسر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ

    • علی

      دمش گرم لنگی ها سوختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج