adexo3
۱۰۳۲۸۸۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی باز هم ناجی استقلال می‌شود؟

در فاصله یک روز مانده به دیدار حساس فینال جام حذفی، هواداران استقلال امیدوارند بازهم با درخشش دروازه‌بان خود قهرمان این جام شوند.

خبرگزاری میزان: در فاصله یک روز مانده به دیدار حساس فینال جام حذفی، هواداران استقلال امیدوارند بازهم با درخشش دروازه‌بان خود قهرمان این جام شوند.

عملکرد سیدحسین حسینی، دروازه‌بان اول تیم فوتبال استقلال در این فصل، فراز و نشیب‌های زیادی داشت. حسینی بعد از دریافت دو گل از راه دور مقابل نساجی و شاهین شهرداری بوشهر، مورد انتقاد پیشکسوتان و هواداران استقلال قرار گرفت و فصل سختی را پشت سر گذاشت.

این عملکرد حسینی اما پایان کارش نبود. دروازه‌بان و کاپیتان دوم آبی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی با دریافت پنالتی کاپیتان تیم پرسپولیس پایه‌گذار حضور استقلال در فینال مسابقات جام حذفی شد تا انتقادات از او کمتر شود و تا حدی بتواند دل هواداران استقلال را به دست بیاورد.

حسینی بعد از دیدار با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: «هر کسی جای من در این فصل دروازه‌بان استقلال بود به خاطر این حجم از انتقادات کمرش می‌شکست!» این مصاحبه نشان از فشار زیادی است که حسینی در لیگ نوزدهم متحمل شد اما بعد از نیمه نهایی جام حذفی، این فشار به پایین‌ترین حد خود رسید.

حالا و در فاصله یک روز مانده به فینال حساس جام حذفی، هواداران استقلال امیدوارند بازهم با درخشش حسینی بتوانند قهرمان این جام شوند تا این فصل برای آنها با شیرینی به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      سید جان آینده بزرگی تو را اثبات میکند ، امروز تیمتو قهرمان کن دلاور ، بدخواهان حرف خودشان را میزنن، ولی کاری به اهداف بد سلیقه ها و دشمنانت (در فوتبالت) نداشته باش ،باید انقدر خوب باشی که بیشتر حرص بخورن ،نه اینکه دلسردت کنن

    • بدون نام

      واقعا سید جون دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج