adexo3
۱۰۳۳۶۲۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

فقط سعادتمند و مجیدی مقصر نبودند...

همه می‌گویند دعوایی که احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی پیش از بازی به راه انداختند عامل شکست آبی‌ها در بازی با تراکتور بوده، اما این‌طور نیست و اگر این عامل دخیل بوده، عواملی دیگری هم بودند که زمینه‌ساز شکست آبی‌ها شد.

خبرورزشی: همه می‌گویند دعوایی که احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی پیش از بازی به راه انداختند عامل شکست آبی‌ها در بازی با تراکتور بوده، اما این‌طور نیست و اگر این عامل دخیل بوده، عواملی دیگری هم بودند که زمینه‌ساز شکست آبی‌ها شد.

استقلال مهمترین بازی فصلش را باخت و فصل را بدون جام به پایان برد! همه می‌گویند دعوایی که احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی پیش از بازی به راه انداختند عامل شکست آبی‌ها در بازی با تراکتور بوده، اما این‌طور نیست و اگر این عامل دخیل بوده، عواملی دیگری هم بودند که زمینه‌ساز شکست آبی‌ها شد. بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند همه اتفاقات بیرون را کنار می‌زنند و بدون شک استقلال هم از این قاعده مستثنی نبود. نمایش استقلال در نیمه اول خیلی بد بود! گویی در برابر تیمی بازی می‌کند که اصلاً توان تهاجمی ندارد و همین ساده انگاشتن حریف در نیمه نخست موجب شد دروازه‌بان سیدحسین حسینی ۳ بار باز شود.

اگر به جای سیدحسین حسینی دروازه‌بان ششدانگی در ترکیب استقلال بود و یکی، دو توپ را می‌گرفت استقلال در آشفته بازار نیمه نخست ۳ گل نمی‌خورد! استقلال در نیمه نخست تا جایی که می‌توانست بد بازی کرد، اما در نیمه دوم تا جایی که توان داشت خوب بازی کرد. این ربطی به دعوای سعادتمند و مجیدی ندارد و نشان می‌دهد تیم از نظر فکری و ذهنی از ابتدای بازی بالانس نشده بود.

استقلال در نیمه دوم برای جبران نتیجه بازی خوب بازی کرد و مستحق بود دست‌کم بازی را به تساوی بکشاند، اما خوش‌شانس نبود و در نهایت ۲ گل از ۳ گل خورده را جبران کرد و شکست تلخی را پذیرا شد. شاید استقلال در ابتدای بازی باید به دفاع بیشتر حمله اهمیت می‌داد. به خصوص که دروازه‌بانش در هفته‌های اخیر جز ضرباتی که در دیدار با پرسپولیس دریافت کرد، گل‌های بد کم نخورد. خیلی به سیدحسین حسینی ایرادی وارد نیست؛ روزی که استقلال رقیب جدی این دروازه‌بان یعنی سیدمهدی رحمتی را کنار زد باید فکر چنین روز‌هایی را می‌کرد. سیدحسین مدت‌هاست به این نتیجه رسیده با هر شکل، گلری مرد شماره یک است، چون جانشین او دروازه‌بان کم تجربه‌ای است و هر کس جای فرهاد مجیدی بود باز هم اشتباهات سیدحسین حسینی را به دروازه‌بان کم تجربه ترجیح می‌داد.

استقلال بعد از سه گلی که در بازی تراکتور خورد به خوبی به بازی برگشت؛ در چنین شرایطی بازگشت خیلی سخت می‌شود چراکه تیم روحیه خود را از دست می‌دهد. استقلال باخت، چون بازی اش برای برد کافی نبود. به این خاطر که رفتار‌ها نه پیش از بازی برای برد بود و نه بعد از بازی نشان داد که ظرفیت باخت را دارد.

فوتبال ادامه دارد. استقلال حالا که جام از دست داده باید از تجربیات این بازی برای آینده درس بگیرد. در یک چشم به هم زدن فصل جدید استارت می‌خورد و استقلال دوباره می‌تواند برای قهرمانی در جام‌حذفی و لیگ برتر برنامه‌ریزی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حیدری

      فقط و فقط سعادت مند عامل اصلی حاشیه هست و تمام و این لنگیها میان اینجا از ترس کامنت ضد مجیدی میزارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول از همه مجیدی شروع گرد که باید به دیدار مدیرعامل میرفت ولی با وساطت چند نفر و به زور اینکارو کرد یعنی خودشو بالاتر از مدیرعامل میدونه؟ احتمالا بعد از انتصاب سرپرست تیم بدست مجیدی که هیچ جای دنیا بعهده سرمربی نیست انتظار داشت مدیر عامل و هیات مدیره ووو رو خودش انتخاب کنه

      • پرویز

        نه اشتباه نکنید اگر دراین مدت کسی غیر از سعادتمند بود استقلال همین سهمیه را هم نمی گرفتیم

    • آبی

      منم موافقم مقصر شماره یک سعادتمند هستش همه رو با حرفاش و وعده هاش خام کرده ...

    • م

      چه تحلیل ضعیفی ؟
      وقتی داخل یک خانواده بین والدین تفاهم برقرارنیست،منتظر رویدادهای خوب حول وحوش آن خانواده نباید بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج