۱۰۳۳۷۱۲
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تمدید با بشار و علیپور؛ نقل‌ و‌ انتقالات پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس اگر بتواند با علی علیپور و بشار رسن تمدید کند، احتمالا مهم‌ترین گام نقل و انتقالات تابستانی خود را برخواهد داشت.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس اگر بتواند با علی علیپور و بشار رسن تمدید کند، احتمالا مهم ترین گام نقل و انتقالات تابستانی خود را برخواهد داشت.

عملکرد پرسپولیسی ها در بازار تابستانی نقل و انتقالات تاکنون برای هواداران این تیم قابل قبول نبوده است. باوجود جذب چهار بازیکن و توافق با میلاد سرلک، هواداران این تیم امیدوار بودند که ستاره های بیشتری جذب شوند و همچنین از جدایی عناصری چون مهدی ترابی جلوگیری شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا وضعیت علی علیپور و بشار رسن نیز مشخص نیست.

این دو که قراردادشان به پایان رسیده، آخر هفته گذشته مذاکراتی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مدیران پرسپولیس داشتند اما هیچ گونه توافقی صورت نگرفت تا نگرانی طرفداران این تیم افزایش یابد. تمدید با علیپور و رسن از آن جایی اهمیت دارد که آن ها در سال های اخیر جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده اند و همچنین شاید جایگزینی در حد و اندازه شان در لیگ برتر موجود نباشد.

علیپور در این سال ها ۷۲ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و چهارمین گلزن تاریخ این باشگاه سرخپوش محسوب می‌شود. او در فصل گذشته ۱۷ بار با پیراهن سرخ ها گلزنی کرد تا آقای گل این تیم باشد و بهترین گلزن داخلی فوتبال ایران نیز لقب گیرد اما حالا پیشنهادات چینی و پرتغالی، این ستاره ۲۵ ساله را در آستانه جدایی قرار داده است. بازیکنانی که برای جانشینی علیپور نامشان مطرح شده، اگرچه کم و بیش عملکرد خوبی داشته اند اما هرگز استمرار علیپور را نداشتند و به همین خاطر پرسپولیسی ها ترجیح می‌دهند که با زوج آل کثیر - علیپور به استقبال لیگ بیستم بروند.

تمدید با بشار رسن در حالت عادی نیز اهمیت بالایی دارد اما حالا باتوجه به جدایی مهدی ترابی، اهمیت آن دو چندان شده است. رسن اگرچه به اندازه ترابی قدرت تمام کنندگی ندارد اما در آهنگ هجومی و نظم تیمی سرخ ها نقش پررنگی را ایفا می‌کند و بازیکنی پا به توپ محسوب می‌شود که نظیرش کمتر در تیم پرسپولیس بوده است.

بنابراین رسول پناه باید تمام انرژی خود را روی تمدید بلند مدت با این دو ستاره بگذارد و سپس به سراغ خریدهای بعدی برود؛ اقدامی که بدون تردید به قدرت پرسپولیس برای فصل آینده اضافه خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اینا خیالشون راحته چهار ساله بابا مسعود نزاشت دست به ترکیب اصلی لنگ بزارن تازه تقویتشم کرده بی چاره استقلال که هر سال یا هر شش ماه باید شاکله اصلی تیمش عوض بشه

      پاسخ ها

      • حبیب علوی

        تو راست میگی

      • بدون نام

        واقعا بیچاره استقلال باشگاه نیست که محله برو بیاست

      • سجاد خیاط

        کیسها فقط میتونم بگم خیلی حقیرید با رفتارتان باعث شدید از سوراختور هم کوچکتر شوید

      • پوکر

        سوزش جام داره میسوزین ...پماد هس بخوایااا

      • بدون نام

        فعلا که بابا مسعود شماست که در به در دنبال استراماچونی افتاده

      • بدون نام

        رویی دارین شما مدیراتون پولا رو می‌دزدند میندازین گردن وزیر.استقلال بیشترین پولو از اسپانسر گرفت چقدر رو دارین

      • شيش تايي خفه

        طویله استقلال

    • ارشمیدس

      بمب نقل انتقالات این تیم که بابا مسعوده و پسر دلالش هست با دو تا داور هم قرار داد می بنده حل دیگه داداش حالا واسه نمایش و رد گم کنی چند نفر بیکار و علاف هم بلند شن برن در باشگاه داد بیداد که تیم ما مظلومه گناه داره حیوونی ها

    • میلاد

      تیتر خبر کپی نشریات زرد و قهوه ای

    • بدون نام

      ماشالا کشور نیست که تیم ملی به درک‌واسل شده جناب روحانی کل کشور رو برای پرسپولیس بسیج کرده تا خزانه بیت المال رو تخلیه کنن البته شما رسانه بی عرضه جیره خوار هم دخیل هستین چون تو عمرتون‌ نون‌حلال سر سفره زن بچه تون نبردین

    • بدون نام

      جناب روحانی به چه حقی به عراقی که به ناموس و خاک ایران تجاوز کردن ۱۵ میلیارد پول میدی

    • علی سی ثانیه

      علیپور امروز دنبال کارهای خروج از کشور بود بامن عکس انداخت هرچند من لنگی نیستم .

      پاسخ ها

      • ممدوح

        میره

      • بدون نام

        تصور نمی کردم این همه سوزش داشته باشه .خدا صبر بده

      • بدون نام

        خدا پشت و پناهش
        همون بهتر که بره
        چون‌اگه تو پرسپولیس نبود الان لیگ دسته دو هم‌ نمیخواستنش
        بابت زحمتی هم که برا پرسپولبس کشید دستش درد نکنه هر چند پولش رو گرفت اگه امسال عبدی یا روستایی و یا حتی برزگر تو ترکیب اصلی جای علیپور بودن حداقل ۲۰ گل میزدن

      • مهرداد

        با تو کیسه کش،عکس انداخت
        تازه اون با تو عکس انداخت؟

      • بدون نام

        اون باتو عکس انداخت یا تو بااون؟؟؟؟

        کیسه کش!!!!!

    • بدون نام

      مسلمان طارمی رضاییان بیرانوند احمدزاده امیری ترابی رفتن شماکیسه هاهم متوهمین حق دارین عقده جام دارین بایدیه جورخودتون روقانع کنید

    • savash

      این دو تا لنگی هم تمدید میکنه،،آخه کجا برن بهتر از لنگ؟آخه کجا را دارن غیر از تیمـ لنگی.....بازار گرمیاشون تموم شد،دیگه باید تمدید کن،،،سریال هر سالشونه،،،،دستشون واسه همه رو شده،،ولی متاسفانه تیمـ لنگ و هوادارهای نفهمشون،،نمی فهمن،،،،،مال بد بیخ گوش صاحابش،،،،،!!!!،تونل ....!!!!

    • اصل واصیل.

      بشاروکه باشگاه بایدبهرطریق ممکن حفظ کنه چون بهترینه.اماعلیپورهیچوقت اش دهن سوزی نبوده.خط هافبک هجومی تیم وبازیکنای تاپ عامل گلزنی های علیپوربودن وگرنه خودش راسا کاری ازبرنمیاد.ضمن اینکه عبدی بااینکه خیلیم جوونه وحتی روستایی بسیاربهترازعلیپورن.مضافااینکه باشگاه فعلایکی ازبهترین مهاجمین ایرانواستخدام کرده ووعلاوه براون احسان پهلوان یکی ازبهتری هافبک هجوی های لیگه.

      پاسخ ها

      • فری

        کم حرف بزن علیپور نبود کی گل میزد سرعتش دفاع حریفو میریزه به هم تو هواداری؟ سر عمر

    • میثم

      اخه شما چقدر بی انصافید...این چجور مطلب زدنیه!!طرف همه رو حفظ کرد.کلی مهره هم خرید تازه شما ننه من قریبم بازی هم درمیارید که ناراضی هستن!!!خیلی رو میخواد..

    • 13dey

      ما با محصول تیم خودمون و بازیکنا گمنام مثل نورالهی و انصاری پوکر میکنیم شما با گرونترین بازیکنا و داورا و پنالتیا تهش نائب قهرمانید خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج