adexo3
۱۰۳۳۹۶۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ارزش بازیکنان خارجی ۱۰۰هزار دلار هم نیست

کارشناس فوتبال ایران گفت: ارزش واقعی بیشتر بازیکنان خارجی شاغل در ایران در اروپا به یکصد هزار دلار هم نمی‌رسد، اما اینجا که می‌آیند به خاطر بحث دلالی قرارداد‌های عجیب و غریب می‌بندند.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس فوتبال ایران گفت: ارزش واقعی بیشتر بازیکنان خارجی شاغل در ایران در اروپا به یکصد هزار دلار هم نمی‌رسد، اما اینجا که می‌آیند به خاطر بحث دلالی قراردادهای عجیب و غریب می‌بندند.

«حسین عبدی» روز یکشنبه در مورد اینکه آیا باشگاه‌های ایرانی باید برای انعقاد قرارداد با بازیکنان ایرانی زیر بار قراردادهای دلاری بروند؟ اظهار داشت: اگر از منظر یک بازیکن نگاه کنید این اتفاق خوب است اما به طور قطع از نظر یک مدیر خوب نیست.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان ایرانی هستند که چون مارکت خارجی دارند چنین درخواستی می‌کنند تا بتوانند پول خوبی دریافت کنند. البته در ایران وقتی که قرارداد بسته می‌شود در بهترین حالت ۵۰ درصد پول آن به بازیکن می‌رسد و به خاطر همین برخی با این ترفندها به دنبال آن هستند تا پول خوبی گیر بیاورند.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سووال که آیا ارزش بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران در کشورهای دیگر و مخصوصا در اروپا، با پولی که به آنان در ایران پرداخت می‌شود، برابری می‌کند؟ گفت: بسیاری از این بازیکنان و حتی مربیان در اروپا بیشتر از ماهی ۳ هزار دلار درآمد ندارند و برای آنها مثلا ۵۰ هزار دلار پول زیادی است، اما وقتی به ایران می‌آیند طلب قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری می‌کنند که آن هم به خاطر ایجنت‌ها و دلال‌های آنها است.

عبدی خاطرنشان کرد: قیمت اکثر بازیکنان خارجی شاغل در ایران، در اروپا به ۱۰۰ هزار دلار هم نمی‌رسد، آنهم در شرایط زندگی سخت‌تر؛ اما اینجا که می‌آیند به خاطر بحث دلالی قراردادهای عجیب و غریب می‌بندند.

وی در پایان گفت: من در اروپا زندگی کردم و از فوتبال آنجا شناخت کامل دارم به خاطر همین با اطمینان به شما میگویم ۹۵ درصد بازیکنان خارجی ایران بیشتر از ماهی ۳ هزار دلار در اروپا درآمد ندارد و به خاطر همین در ایران می‌مانند و بازی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی اروپا ماهی 3000 دلار ؟!!
      اونجا ادم گدا 10 هزار ماهیانه درامد داره ، حالت خوبه آقای کارشناس ،از جیب خودت که ندادی

    • بدون نام

      کدام کشور ماهی 10000 دلار گداهاشون درامد دارند؟

      حقوق پایه در اروپا 2000 یوروهست

      متوسط حقوق هم بین 3000 تا 4000 دلار

    • دانیال اکبری

      کارشناس قعطی بوده چی زدی حاجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج