۱۰۳۴۳۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جدال په‌په و طارمی اینبار در فضای مجازی

حضور مهدی طارمی در پورتو علاوه بر توانایی‌های فنی این بازیکن از یک نظر دیگر نیز بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است و آن تعداد هواداران و دنبال کننده‌های این بازیکن در فضای مجازی است.

ورزش سه: حضور مهدی طارمی در پورتو علاوه بر توانایی های فنی این بازیکن از یک نظر دیگر نیز بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و آن تعداد هواداران و دنبال کننده های این بازیکن در فضای مجازی است.

مهدی طارمی و په په دو بازیکن پورتو و سبولینیا بازیکن برزیلی بنفیکا در صدر بیشترین دنبال کننده در میان بازیکنان فوتبال در پرتغال قرار دارند. براساس این گزارش:" په په بازیکن پورتو که بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ برای رئال مادرید بازی می کرد با ۸.۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام بیشترین تعداد فالوور را در میان تمام بازیکنان حاضر در لیگ پرتغال دارد. نفر دوم این لیست اما مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی که این فصل به پورتو پیوسته با ۲.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام قرار دارد. سبولینیا بازیکن برزیلی بنفیکا هم با ۱.۹ میلیون فالوور در این رده بندی در جایگاه سوم است.
در این گزارش آمده است:" په په یکی از قدیمی ترین بازیکنان لیگ پرتغال است و اگر چه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان یکی از بهترین مدافعان میانی اروپا محسوب می شود. او از آنجایی که عملکرد بسیار خوبی در پورتو داشت توانست بار دیگر جایگاهش را در تیم ملی به دست بیاورد و در بازی تیم ملی پرتغال برابر کرواسی و در غیاب کریستیانو رونالدو بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.
جدال په‌په و طارمی اینبار در فضای مجازی
در این فصل په په این فرصت را خواهد داشت تا به عنوان یکی از با سابقه ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نامش مطرح شود. او دراین رقابت ها 98 بازی انجام داده است.
در رده دوم مهدی طارمی که فصل گذشته در ریوآوه بازی می کرد و موفق شد با 18 گل بهترین گلزن لیگ شود قرار دارد. او در این تابستان در یک انتقال جالب به پورتو آمد. این مهاجم ایرانی با 2.4 میلیون دنبال کننده پرفالوور ترین بازیکن ایرانی لیگ پرتغال است.
جدال په‌په و طارمی اینبار در فضای مجازی
آخرین عکسی که او در اینستاگرامش -عکسی با لباس جدید پورتو- به اشتراک گذاشته ۲۱۲هزار لایک و بیش از ۳۷هزار کامنت دریافت کرده است. علاوه بر او یک ایرانی دیگر نیز در لیگ پرتغال حضور دارد که هوادارانش به نیم میلیون نفر نزدیک شده اند. امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی که در ماریتیمو توپ می زند.
جدال په‌په و طارمی اینبار در فضای مجازی
نفر سوم لیست بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام در میان بازیکنان حاضر در لیگ پرتغال ، سبولینیا ملی پوش برزیلی بنفیکا است که در 24 سالگی توانسته در فوتبال اروپا مطرح شود. وینگر با استعداد و سابق گرمیو 1.89 میلیون دنبال کننده را در اینستاگرامش دارد.
آخرین ویدئویی که از او در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد اولین گل او با لباس بنفیکا در یک بازی دوستانه بود که شش روز پیش برگزار شدو سبولینیا یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. این پست 667 هزار بیننده داشت.
پدرینیو یک برزیلی دیگر است که امسال از کورینتیانس به بنفیکا آمده و با عبور فالوورهایش از مرز یک میلیون نفر در رده چهارم قرار دارد. این بازیکن چپ پای برزیلی 22 سال سن دارد.
الکس تلس از پورتو یکی دیگر از برزیلی های لیگ پرتغال است که نزدیک به یک میلیون بازدید کننده دارد و ششمین نفر با بیشترین دنبال کننده است. او یکی از استعدادهای لیگ پرتغال است که خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری اروپا معرفی کرده و به همین دلیل است که با 27 سال سن مشتری های زیادی دارد.
بازیکن کلمبیایی لیگا نوس، ماتئوس اوریبه که در پورتو توپ می زند با 718 هزار فالوور در رتبه هشتم قرار دارد. این بازیکن 29 ساله اهل مدلین همزمان در پورتو در تیم ملی کلمبیا نیز نمایش خوبی داشته است.
لوئیز دیاز از پورتو با 311 هزارنفر فالوور و کاسیرا از بلننزه دو کلمبیایی دیگر هستند که نامشان در میان بازیکنانی با بیشترین دنبال کننده دیده می شود.
در میان آرژانتینی ها آگوستین مارچسین دروازه بان پورتو با 659 هزار نفر دنبال کننده بیشترین فالوور را دارد و در رده نهم بازیکنان لیگ پرتغال قرار دارد. حدود 300هزار نفر دنبال کننده هموطنان او ویتو از اسپورتینگ لیسبون و فرانکو سروی از بنفیکا را در اینستاگرام دنبال می کنند.
بیش از نیم میلیون دنبال کننده نیز تاکاتیتو کرونا بازیکن مکزیکی را در اینستاگرام دنبال می کنند که بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ پرتغال لقب گرفت.
از میان اسپانیایی ها ، آلخاندرو گریمالدو از بنفیکا با 453 هزار نفر بیشترین فالوور را به خود اختصاص داده و پس از او خاوی گارسیا حضور دارد که در این فصل بتیس را به مقصد بواویستا در پرتغال ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج