۱۰۳۶۲۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستایش از محمد صلاح: مهاجم خاصِ خاص

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از درخشش محمد صلاح در بازی دیروز مقابل لیدز و هت‌تریک او، از صلاح به عنوان ستاره‌ای ویژه یاد کرد و گفت امیدوار است درخشش او ادامه دار باشد.

ورزش سه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از درخشش محمد صلاح در بازی دیروز مقابل لیدز و هت‌تریک او‌، از صلاح به عنوان ستاره‌ای ویژه یاد کرد و گفت امیدوار است درخشش او ادامه دار باشد.

ستایش از محمد صلاح: مهاجم خاصِ خاص

لیورپول دیروز در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف لیدز تازه صعود کرده رفت و در یک بازی دشوار موفق شد به لطف هت تریک محمد صلاح با نتیجه 4-3 به پیروزی برسد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی از صلاح به عنوان بازیکنی بسیار ویژه برای لیورپول تمجید کرد و گفت امیدوار است درخشش او در این بازی ادامه دار باشد.

کلوپ در پایان بازی در ستایش از محمد صلاح گفت: " قبل از هر چیز باید به او تبریک بگویم چون صلاح بازیکن خیلی خیلی خاصی است. آمار گلزنی او تا اندازه‌ای این را نشان می دهد ولی این همه داستان نیست. امروز نمونه خوبی از خاص بودن او را دیدیم که موفق شد سه گل دیگر به آمار گلزنی اش اضافه کند ولی فارغ از این سه گل، عملکرد کلی او در چنین بازی‌ای واقعاً استثنایی بود".

ستایش از محمد صلاح: مهاجم خاصِ خاص

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " صلاح شایسته این گل‌ها بود؟ بله صد در صد. درست است، دو تا از گل‌ها پنالتی بود و یکی هم با حرکتی استثنایی به ثمر رسید ولی صلاح شایسته هر سه گل بود چون او دائماً در موقعیت گلزنی قرار داشت و برای حریف مشکلات بسیار بزرگی درست می‌کرد. صلاح در موقعیتهای تک به تک همیشه برتری داشت و فوتبال زیبایی بازی کرد. صلاح برای ما بازی های خوبی انجام داده ولی این بازی بدون شک یکی از بهترینها بود و محمد باید به آن افتخار کند. امیدوارم روند درخشش او همینطور ادامه داشته باشد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج